Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Grudziądz: Termomodernizacja budynków mieszkalnych, wielorodzinnych wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 168/170 i nr 172/174 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonwczym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarami robót.
Numer ogłoszenia: 107295 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków mieszkalnych, wielorodzinnych wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 168/170 i nr 172/174 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonwczym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarami robót..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z termomodernizacją budynków mieszkalnych, wielorodzinnych wraz z robotami towarzyszącymi przy ulicy Chełmińskiej nr 168/170 i nr 172/174 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarami robót. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie I - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 168/170 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarem robót. Zakres prac do wykonania: 1.Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z obróbkami blacharskimi i ociepleniem wełną mineralną. 2. Przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkerową. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 12cm w technologii ATLAS STOPTER K - 20. 4.Wykonanie izolacji ścian piwnic z ociepleniem styropianem. 5.Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej gr. 6 cm. 6.Wymiana okien drewnianych na okna PCV 7 Wymiana instalacji grzewczej piecowej na instalację c. o. wraz z grzejnikami płytowymi. 8 Remont pomieszczenia gospodarczego z przystosowaniem na pomieszczenie węzła c. o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu I określa projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót na bazie których należy opracować kosztorys ofertowy. Zadanie II - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 172/ 174 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarem robót. Zakres prac do wykonania: 1.Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z obróbkami blacharskimi i ociepleniem wełną mineralną. 2.Przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkerową. 3.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 12cm w technologii ATLAS STOPTER K - 20. 4.Wykonanie izolacji ścian piwnic z ociepleniem styropianem. 5.Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej gr. 6 cm. 6.Wymiana okien drewnianych na okna PCV 7.Wymiana instalacji grzewczej piecowej na instalację c. o. wraz z grzejnikami płytowymi. 8 Remont pomieszczenia gospodarczego z przystosowaniem na pomieszczenie węzła c. o. 9.Remont lokalu mieszkalnego na poddaszu ( Nr 8 ) z wyposażeniem budowlanym, sanitarnym i instalacja elektryczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu II określa projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót na bazie których należy opracować kosztorys ofertowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wniesie wadium w wysokości: Zadanie I - 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych ZadanieII - 10.000,00 zł słoenie: dziesięć tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba nadzorująca i kierująca robotami budowlanymi, robotami w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej posiada aktualne uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2003 -2007) a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia w zakresie docieplenia budynków potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w Pkt. VII. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat uprawnień - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych co najmniej trzech zamówień w zakresie docieplenia budynków w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGN Sp.z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, Biuro zamówień publicznych, wejście Nr 1, pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziadz, sekretariat wejście nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 168/170 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarem robót..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1.Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z obróbkami blacharskimi i ociepleniem wełną mineralną. 2Przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkerową. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 12cm w technologii ATLAS STOPTER K - 20. 4.Wykonanie izolacji ścian piwnic z ociepleniem styropianem. 5. Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej gr. 6 cm. 6. Wymiana okien drewnianych na okna PCV 7. Wymiana instalacji grzewczej piecowej na instalację c. o. wraz z grzejnikami płytowymi. 8. Remont pomieszczenia gospodarczego z przystosowaniem na pomieszczenie węzła c. o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu I określa projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót na bazie których należy opracować kosztorys ofertowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.20.00-1, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Chełmińskiej 172/ 174 w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z audytem energetycznym i przedmiarem robót..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1.Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z obróbkami blacharskimi i ociepleniem wełną mineralną. 2.Przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkerową. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 12cm w technologii ATLAS STOPTER K - 20. 4.Wykonanie izolacji ścian piwnic z ociepleniem styropianem. 5. Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej gr. 6 cm. 6. Wymiana okien drewnianych na okna PCV 7. Wymiana instalacji grzewczej piecowej na instalację c. o. wraz z grzejnikami płytowymi. 8.Remont pomieszczenia gospodarczego z przystosowaniem na pomieszczenie węzła c. o. 9. Remont lokalu mieszkalnego na poddaszu ( Nr 8 ) z wyposażeniem budowlanym, sanitarnym i instalacja elektryczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu II określa projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót na bazie których należy opracować kosztorys ofertowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.20.00-1, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.