Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olkusz: dokończenie budowy budynku administracyjnego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olkuszu, do kontaktów: Barbara Gałka, ul. K. K. Wielkiego 22, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6431408, fax 032 6431408, e-mail: olkusz@wsse.krakow.pl, http://www.wsse.krakow.pl/olkusz. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie budowy budynku administracyjnego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku administracyjnego Powiatowej Stacji Samtarno-Epidemioiogicznej w Olkuszu przy Al. 1000-lecia. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych (dokończenie stanu surowego, roboty wykończeniowe) - dostawa i montaż dźwigu osobowego - wykonanie instalacji cieplnych i gazowych - wykonanie kotłowni gazowej - wykonanie instalacji wentylacyjnych - wykonanie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych - wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej - wykonanie elementów infrastruktury zewnętrznej (m. in. drogi, chodniki, parkingi, oświetlenie, zagospodarowanie terenu, ogrodzenie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olkusz. Al. 1000-lecia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 2 368 245,15 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7.
III.1) Wymagane wadium: 60 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca powinien: 1) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (zakończyć w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (brutto) co najmniej 2 000 000 zł każda; roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - to roboty budowlane polegające na wykonywaniu budynku w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi albo na dokończeniu wykonywania budynku (obejmującym co najmniej roboty konstrukcyjno-budowlane) wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi; 2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych w wysokości co najmniej 4 000 000 zł, 4) spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. Ocena spełniania warunku określonego w: - pkt 1 będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (brutto) co najmniej 2 000 000 zł każda, - pkt 2 będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia budowlane oraz dokumentów stwierdzających, że osoby wykazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia budowlane, - w pkt 3 będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych jest co najmniej równa 4 000 000 zł, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż dwa lata, przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy jest co najmniej równy 4 000 000 zł, - w pkt 4 będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów formalnych, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.04.2006, cena - 488,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 12.06.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.04.2006, godzina 09:15, Olkusz, ul. K.K. Wielkiego 22.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1113K w km od 0+675 do km 1+975 w miejscowości Krzywopłoty".
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.:" Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1126K w km od 0+000 do km 2+650"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w mieście Szczecinek
- Przebudowa hali agregatów prądotwórczych i rozdzielni głównej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z zakupem agregatów prądotwórczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.