To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107419 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Świebodzice: "Remont elewacji wraz z tarasem budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci
w Świebodzicach" (z wyłączeniem bocznej prawej strony budynku) - ostatni etap robót budowlanych w ramach projektu pn. "Remont i przebudowa bazy mieszkaniowej, rehabilitacyjno-terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach wg. Programu naprawczego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533608-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci, krajowy numer identyfikacyjny
4000177000039, ul.
ul. Mickiewicza
8,
58160
Świebodzice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 540 313, faks
8540313 w. 35, e-mail
dpsnd@rubikon.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ssnd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont elewacji wraz z tarasem budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach" (z wyłączeniem bocznej prawej strony budynku) - ostatni etap robót budowlanych w ramach projektu pn. "Remont i przebudowa bazy mieszkaniowej, rehabilitacyjno-terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach wg. Programu naprawczego".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 01/17/DPS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: "Remont elewacji wraz z tarasem budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach" (z wyłączeniem bocznej prawej strony budynku) stanowi ostatni etap robót budowlanych w ramach projektu pn. "Remont i przebudowa bazy mieszkaniowej, rehabilitacyjno-terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach wg. Programu naprawczego". Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: Roboty przygotowawcze: o odbicie tynków zewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach itp.; o rozbiórka obróbek blacharskich, rynien (taras), rur spustowych; o demontaż starych krat, balustrad, zadaszeń (taras, nad wejściem głównym) wraz z konstrukcją wsporną; o zerwanie posadzki tarasu, oczyszczenie podłoża, zniwelowanie nierówności; o zerwanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w przyziemiu (pod tarasem); o rozbiórka części krenelażu balkonu; o rozbiórka górnej części przypór na elewacji frontowej budynku; o usunięcie starych warstw farby olejnej na elementach metalowych i drewnianych (kraty, ościeżnice) itp.; o demontaż lamp, tablic informacyjnych; o pozostałe prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie otworów okiennych, drzwiowych itp.) Prace odtworzeniowe: o wykonanie gładkich tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych z dodatkiem włókien stabilizujących; o odtworzenie profili ciągnionych oraz brakujących elementów detalu wystroju elewacji; o przemurowanie górnych części przypór frontowych, części krenelażu balkonu; o montaż nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, rynien (taras), rur spustowych; o dwukrotne malowanie ścian, profili, gzymsów, pilastrów itp. farbą na mikropęknięcia; o czyszczenie/odnowienie kartuszy herbowych; o wymiana/odnowienie opasek drewnianych przy ościeżnicach stolarki okiennej (zew. strona); o wykonanie posadzki tarasu: wypoziomowanie spadku, wykonanie izolacji, ułożenie płytek podłogowych na klej itp.; o wykonanie balustrad oraz zadaszenia tarasu wraz z konstrukcją wsporną; o wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym do budynku wraz z konstrukcją wsporną; o wykonanie kamiennych nakryw (wykończenie krenelażu balkonu); o wykonanie i montaż krat okiennych, o montaż oświetlenia zew., tablic informacyjnych; o pozostałe prace odtworzeniowe. Renowacja elementów kamiennych na cokole budynku: o czyszczenie elementów kamiennych cokołu budynku (granit, piaskowiec) UWAGA! W przypadku czyszczenia elementów granitowych Zamawiający dopuszcza wyłącznie metodę piaskowania. o uzupełnianie elementów kamiennych, wzmacnianie, hydrofobizacja itp. 2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach: 1) Projekt Budowlany zamienny wraz z częścią graficzną (rys. nr 1-5); 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Przedmiary robót; 4) Umowa. Pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1253/2006 z dnia 10 listopada 2006 r., znak: WB.7351-144/2/06/SD, Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1338/2007 z dnia 30 listopada 2007 r., znak: WB.7351-1241/07-3, Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 207/2011 o zmianie pozwolenia na budowę, znak:WB.6740.200.2011. Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku: Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu nr 815/2016 z dnia 15.07.2016r., znak W/N.5142.351.2016.JK UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i Ppoż na terenie nieruchomości, na której znajduje się obiekt Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci. Obiekt oraz teren w trakcie realizacji zadania będzie użytkowany między innymi przez osoby niepełnosprawne, co wymaga odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy. 3. Informacje dodatkowe: Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego - decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu L.dz. WRiD-MJ-6000-33/09, nr rejestru: A/1377.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45262520-2,
45410000-4,
45442100-8,
45262510-9,
45453000-7,
45261300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT672955.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 748543.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.