Og³oszenie z dnia 2025-04-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Miejskiego O¶rodka Zdrowia w ¦wiebodzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKI O¦RODEK ZDROWIA W ¦WIEBODZICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891348612
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Lipowe 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74664 59 54
1.5.8.) Numer faksu: 74664 59 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz.moz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.moz-swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Miejskiego O¶rodka Zdrowia w ¦wiebodzicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b055258b-6970-4120-b4e0-9124b536a0fa
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00201555
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b055258b-6970-4120-b4e0-9124b536a0fa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu ,,Wykonawca,, na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stornie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje umieszczone w zak³adce ,,Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej ( cyfrowe odwzorowania ) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 ze zmianami).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce ,,Formularze” ( ,,Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem ,,Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci ( przycisk ,,dodaj za³±cznik” ).
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem ,, Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB ( wielko¶æ ta dotyczy plików przes³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce ,,Zg³o¶ problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: spzoz.moz@gmail.com ( nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): SWZ _ Rozdzia³ XXVIII - Klauzula informacyjna RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ _ Rozdzia³ XXVIII - Klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
aparat USG klasy Premium zgodny z parametrami
granicznymi zawartymi w Za³±czniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wprowadza jako jedyne kryterium cenê brutto przedmiotu zamówienia. ( art. 246 ust. 2 Ustawy PZP)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:wpis do rejestru jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. wype³niony formularz oferty sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie oferowanego przedmiotu, ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia oraz o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert±, akceptacji postanowieñ SWZ i projektu umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – za³±cznik nr 3 do SWZ
3. Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
4. kserokopie dokumentu dopuszczaj±cego do obrotu zgodnie z Ustaw± o Wyrobach Medycznych (Ustawa z 7 kwietnia 2022; tekst jednolity z 10 pa¼dziernika 2024 Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ).
5. folder producenta potwierdzaj±cy opis zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie — o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Miejskiego O¶rodka Zdrowia w ¦wiebodzicach
- Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawê jednego aparatu USG wraz z drukark± medyczn±
- Dostawa aparatu USG i holterów ci¶nieniowych dla Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Zakup wyposa¿enia do Gminnego O¶rodka Zdrowia w Stawigudzie
- Dostawa sprzêtu medycznego dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Zakup i dostawa USG do poradni urologicznej SP ZOZ w Krasnymstawie
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.