Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Oleśnica: Dostawa i instalacja 2 szt. urzędomatów
Numer ogłoszenia: 10745 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja 2 szt. urzędomatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Urzędomat - urządzenie wolnostojące wewnątrz budynku wyposażone w dwie szuflady, łączące w sobie funkcje infomatu oraz biura podawczego wraz z oprogramowaniem i gwarancją na 36 miesiący. Dostawa, instalacja (zgodnie z projektem opracowanym przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, Ul. Bratnia 7, 56-400 Oleśnica - (załącznik nr 6 do SIWZ) i konfiguracja pod potrzeby Urzędu - 2 szt. 1. Szczegółowa specyfikacja: 1) Funkcjonalność urzędomatu: a) moduł przyjmujący i skanujący złożone dokumenty (do formatu A4) z możliwością skanowania całych dokumentów w tym dwustronnych (wynikającą z konfiguracji menu), b) moduł wydawania potwierdzeń wyposażony w drukarkę laserową wraz z cechowaniem złożonych dokumentów z wykorzystaniem drukarki igłowej c) moduł obsługi kart płatniczych pozwalający na dokonywanie opłat zdefiniowanych przez Urząd, bez względu na wysokość opłat (dopuszcza się realizacje tej funkcjonalności do końca roku 2008) d) funkcja zszywania dokumentów w paczki (główny z załącznikami) e) moduł infomatu realizującego funkcje analogiczne do infomatów zainstalowanych na terenie miasta Oleśnicy - załącznik nr 7 do SIWZ f) moduł do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego (sprzęt i oprogramowanie) uwzględniający wszystkich wystawców podpisów kwalifikowanych (działających w dniu ukazania ogłoszeniu o przetargu w Internecie) i umożliwiający jednokrotnym podpisem podpisanie kilku dokumentów, g) niezależne moduły obsługujące osobno każdą szufladę w zakresie składania, skanowania, archiwizacji i przekazywania na podane adresy e-mailowe (tematem wiadomości będzie cecha nadrukowana na składanym dokumencie i poświadczeniu) h) wszystkie moduły powinny być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami bezpieczeństwa 2) Minimalne wymagania dotyczące urzędomatu: a) urządzenie wolnostojące, odporne na działania mechaniczne b) całość konstrukcji wykonana z blachy kwasoodpornej w kolorze brown rot paleta kolorów RAL 3011 c) brak zewnętrznego dostępu do śrub i innych elementów montażowych urzędomatu i jego wyposażenia 3) Wyposażenie: a) jednostka centralna (min.): procesor Intel Pentium 3 GHz lub równoważny, HDD 160 GB, 1 GB RAM, karta sieciowa Fast Ethernet, system operacyjny Microsoft Win XP PL lub równoważny, nagrywarka DVD, b) głośniki c) urządzenie umożliwiające składanie dokumentów urzędowych poprzez zamykaną szczelinę wrzutową znajdującą się pod monitorem d) drukarka laserowa do drukowania wiarygodnego potwierdzenia złożenia dokumentów e) drukarka igłowa nadrukowująca cechy na złożonych dokumentach i poświadczeniach w kolorze czerwonym f) 2 szuflady na składane dokumenty, każda zarządzana osobnym menu z zabezpieczonym dostępem do każdej z nich osobno, proste opróżnianie szuflad z możliwością powiadamiania wskazanych osób o potrzebie interwencji (email, sms, sygnał dźwiękowy lub poprzez panel administracyjny) g) skaner h) urządzenie do podtrzymywania napięcia celem zapewnienia poprawności zakończenia wykonywanej operacji i) urządzenie wyposażone w syntezator mowy, pozwalający na automatyczne przekształcenie tekstu do mowy j) dostęp do Internetu przez wydzielone łącze telefoniczne podłączone do karty sieciowej k) +wandaloodporny+ monitor dotykowy LCD w rozmiarze 19 cali, (6 mm grubości, szkło hartowane, norma szczelności IP64, bazujący na dotykowej technologii akustycznej fali powierzchniowej SAW - tzn. intelliTouch - inteligentna nakładka dotykowa) l) drzwiczki w dolnym panelu frontowym umożliwiające uzupełnianie papieru w drukarce 4) Oprogramowanie: a) możliwość definiowania strony startowej, b) automatyczny powrót do strony startowej po określonym czasie bezczynności, c) możliwość wygaszania ekranu w określonych godzinach d) blokada systemowych klawiszy funkcyjnych (na klawiaturze), e) automatyczny restart Systemu Operacyjnego w przypadku błędów lub zawieszenia, kontrola wykorzystania pamięci systemowej, f) możliwość automatycznego restartu systemu o określonej godzinie, g) możliwość zdalnego administrowania i monitorowania urzędomatu h) zawierające moduł chroniący dostęp do dysków i wspierający opcje bezpieczeństwa w Systemie Operacyjnym, i) obsługa polskich liter i znaków specjalnych, j) możliwość definiowania własnych klawiszy funkcyjnych oraz ich wyglądu, k) pokazanie na ekranie dostępnych funkcji wraz z ich opisem, l) możliwość zdefiniowania własnych komunikatów o błędach/ostrzeżeniach w tym również głosowych m) automatyczna archiwizacja informacji o złożonych dokumentach w określonym cyklu n) możliwość definiowania i modyfikacji menu do obsługi infomatu, pierwszej szuflady, drugiej szuflady, postaci wydruków potwierdzeń o) możliwość integracji z dowolnym systemem obiegu dokumentacji (wystawianie danych w postaci plików xml) p) możliwość instalacji modułów użytkownika, q) możliwość instalacji oprogramowania do podpisu elektronicznego nowych wystawców podpisu, r) moduł drukujący cechy dokumentów generuje wartości cechy w taki sposób, że jednoznacznie będzie można określić jej autora, moduł będzie pozwalał na zweryfikowanie podanej cechy s) w zakresie obsługi infomatu pozwalające na: - określanie dostępnych stron www, - blokowanie wybranych stron www, - obsługa stron internetowych przez przeglądarkę IE , - możliwość wyświetlania reklam, - możliwość obsługi kilku okien przeglądarki, - możliwość automatycznego zamykania okien z błędami, - praca w rozdzielczości 800*600 lub 1024*768, - dostęp off-line do stron zainstalowanych w kiosku, - możliwość jednoczesnego blokowania użytkowania wszystkich innych przeglądarek (dostępnych poza systemem dedykowanym) bez potrzeby ich definiowania . 5) Dodatkowe wymagania: certyfikat bezpieczeństwa CE dla urzędomatu. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia i instalacji urządzeń we wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ miejscu b) uruchomienia urządzenia oraz instalacji systemu i aplikacji jak również konfiguracji połączenia udostępniającego Internet c) dostosowania aplikacji sterująco - zarządzającej do indywidualnych potrzeb Zamawiającego d) przeszkolenia 2 pracowników Urzędu w zakresie umożliwiającym administrację urzędomatami, modyfikację menu e) zaprojektowania i wykonania pierwszego menu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego f) do usuwania usterek w ramach gwarancji w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i posiadają uprawnienia do działalności w zakresie tożsamym z niniejszym zamówieniem b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: zainstalowali przynajmniej 1 wdrożone i działające urządzenie posiadające możliwość przyjmowania dokumentów na nośnikach papierowych c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (przynajmniej deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia Ocena spełniania, odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów, metodą +spełnia-nie spełnia+
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać (numery oznaczają załączniki do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Kserokopię wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2 do SIWZ 4. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych) 5. Zaakceptowany przez podpisanie przez wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz z gwarancją - wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ 6. Certyfikat CE dla oferowanego urządzenia W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest złożyć: 7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie, składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia 8. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnych z wymogami Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 5, z załączeniem dokumentów potwierdzających: wykonanie prac w sposób należyty (referencje, protokoły odbioru, itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. nr 11 w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
- Dostawa bonów żywieniowych na posiłki profilaktyczne dla pracowników Nadleśnictwa Oleśnica Śląska.
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.