eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaDostawa i instalacja 2 szt. urzędomatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Oleśnica: Dostawa i instalacja 2 szt. urzędomatów
Numer ogłoszenia: 33150 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 10745 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja 2 szt. urzędomatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Urzędomat - urządzenie wolnostojące wewnątrz budynku wyposażone w dwie szuflady, łączące w sobie funkcje infomatu oraz biura podawczego wraz z oprogramowaniem i gwarancją na 36 miesiący. Dostawa, instalacja (zgodnie z projektem opracowanym przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, Ul. Bratnia 7, 56-400 Oleśnica - (załącznik nr 6 do SIWZ) i konfiguracja pod potrzeby Urzędu - 2 szt. 1. Szczegółowa specyfikacja: 1) Funkcjonalność urzędomatu: a) moduł przyjmujący i skanujący złożone dokumenty (do formatu A4) z możliwością skanowania całych dokumentów w tym dwustronnych (wynikającą z konfiguracji menu), b) moduł wydawania potwierdzeń wyposażony w drukarkę laserową wraz z cechowaniem złożonych dokumentów z wykorzystaniem drukarki igłowej c) moduł obsługi kart płatniczych pozwalający na dokonywanie opłat zdefiniowanych przez Urząd, bez względu na wysokość opłat (dopuszcza się realizacje tej funkcjonalności do końca roku 2008) d) funkcja zszywania dokumentów w paczki (główny z załącznikami) e) moduł infomatu realizującego funkcje analogiczne do infomatów zainstalowanych na terenie miasta Oleśnicy - załącznik nr 7 do SIWZ f) moduł do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego (sprzęt i oprogramowanie) uwzględniający wszystkich wystawców podpisów kwalifikowanych (działających w dniu ukazania ogłoszeniu o przetargu w Internecie) i umożliwiający jednokrotnym podpisem podpisanie kilku dokumentów, g) niezależne moduły obsługujące osobno każdą szufladę w zakresie składania, skanowania, archiwizacji i przekazywania na podane adresy e-mailowe (tematem wiadomości będzie cecha nadrukowana na składanym dokumencie i poświadczeniu) h) wszystkie moduły powinny być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami bezpieczeństwa 2) Minimalne wymagania dotyczące urzędomatu: a) urządzenie wolnostojące, odporne na działania mechaniczne b) całość konstrukcji wykonana z blachy kwasoodpornej w kolorze brown rot paleta kolorów RAL 3011 c) brak zewnętrznego dostępu do śrub i innych elementów montażowych urzędomatu i jego wyposażenia 3) Wyposażenie: a) jednostka centralna (min.): procesor Intel Pentium 3 GHz lub równoważny, HDD 160 GB, 1 GB RAM, karta sieciowa Fast Ethernet, system operacyjny Microsoft Win XP PL lub równoważny, nagrywarka DVD, b) głośniki c) urządzenie umożliwiające składanie dokumentów urzędowych poprzez zamykaną szczelinę wrzutową znajdującą się pod monitorem d) drukarka laserowa do drukowania wiarygodnego potwierdzenia złożenia dokumentów e) drukarka igłowa nadrukowująca cechy na złożonych dokumentach i poświadczeniach w kolorze czerwonym f) 2 szuflady na składane dokumenty, każda zarządzana osobnym menu z zabezpieczonym dostępem do każdej z nich osobno, proste opróżnianie szuflad z możliwością powiadamiania wskazanych osób o potrzebie interwencji (email, sms, sygnał dźwiękowy lub poprzez panel administracyjny) g) skaner h) urządzenie do podtrzymywania napięcia celem zapewnienia poprawności zakończenia wykonywanej operacji i) urządzenie wyposażone w syntezator mowy, pozwalający na automatyczne przekształcenie tekstu do mowy j) dostęp do Internetu przez wydzielone łącze telefoniczne podłączone do karty sieciowej k) wandaloodporny monitor dotykowy LCD w rozmiarze 19 (6 mm grubości, szkło hartowane, norma szczelności IP64, bazujący na dotykowej technologii akustycznej fali powierzchniowej SAW - tzn. intelliTouch - inteligentna nakładka dotykowa) l) drzwiczki w dolnym panelu frontowym umożliwiające uzupełnianie papieru w drukarce 4) Oprogramowanie: a) możliwość definiowania strony startowej, b) automatyczny powrót do strony startowej po określonym czasie bezczynności, c) możliwość wygaszania ekranu w określonych godzinach d) blokada systemowych klawiszy funkcyjnych (na klawiaturze), e) automatyczny restart Systemu Operacyjnego w przypadku błędów lub zawieszenia, kontrola wykorzystania pamięci systemowej, f) możliwość automatycznego restartu systemu o określonej godzinie, g) możliwość zdalnego administrowania i monitorowania urzędomatu h) zawierające moduł chroniący dostęp do dysków i wspierający opcje bezpieczeństwa w Systemie Operacyjnym, i) obsługa polskich liter i znaków specjalnych, j) możliwość definiowania własnych klawiszy funkcyjnych oraz ich wyglądu, k) pokazanie na ekranie dostępnych funkcji wraz z ich opisem, l) możliwość zdefiniowania własnych komunikatów o błędach/ostrzeżeniach w tym również głosowych m) automatyczna archiwizacja informacji o złożonych dokumentach w określonym cyklu n) możliwość definiowania i modyfikacji menu do obsługi infomatu, pierwszej szuflady, drugiej szuflady, postaci wydruków potwierdzeń o) możliwość integracji z dowolnym systemem obiegu dokumentacji (wystawianie danych w postaci plików xml) p) możliwość instalacji modułów użytkownika, q) możliwość instalacji oprogramowania do podpisu elektronicznego nowych wystawców podpisu, r) moduł drukujący cechy dokumentów generuje wartości cechy w taki sposób, że jednoznacznie będzie można określić jej autora, moduł będzie pozwalał na zweryfikowanie podanej cechy s) w zakresie obsługi infomatu pozwalające na: - określanie dostępnych stron www, - blokowanie wybranych stron www, - obsługa stron internetowych przez przeglądarkę IE , - możliwość wyświetlania reklam, - możliwość obsługi kilku okien przeglądarki, - możliwość automatycznego zamykania okien z błędami, - praca w rozdzielczości 800*600 lub 1024*768, - dostęp off-line do stron zainstalowanych w kiosku, - możliwość jednoczesnego blokowania użytkowania wszystkich innych przeglądarek (dostępnych poza systemem dedykowanym) bez potrzeby ich definiowania . 5) Dodatkowe wymagania: certyfikat bezpieczeństwa CE dla urzędomatu. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia i instalacji urządzeń we wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ miejscu b) uruchomienia urządzenia oraz instalacji systemu i aplikacji jak również konfiguracji połączenia udostępniającego Internet c) dostosowania aplikacji sterująco - zarządzającej do indywidualnych potrzeb Zamawiającego d) przeszkolenia 2 pracowników Urzędu w zakresie umożliwiającym administrację urzędomatami, modyfikację menu e) zaprojektowania i wykonania pierwszego menu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego f) do usuwania usterek w ramach gwarancji w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neo Media Systems Sp. z o.o., ul. Hoża 13, 00-528 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80000
  • Oferta z najniższą ceną: 80000 / oferta z najwyższą ceną: 80000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.