eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaWynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Ostróda: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4
Numer ogłoszenia: 107481 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" , ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 79 57, faks 89 646 79 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dnb4.atut.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem 4 sal szkoleniowych w jednym budynku na terenie miasta (centrum) Ostródy, wentylowanych z klimatyzacją, gwarantujących pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia mają być adekwatne do wielkości grupy (2 os.) z osobnymi stołami i krzesłami dla każdej z osób. Wykonawca musi nadto zapewnić: 1) możliwość swobodnego dostępu do sal szkoleniowych osobom niepełnosprawnym, 2) możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, 3) miejsce na wywieszenie dostarczonych przez Zamawiającego plakatów, 4) swobodny dostęp do w.c. zaopatrzonego w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło na czas prowadzonych rekrutacji przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) codzienne sprzątanie udostępnionych sal, korytarzy i pomieszczeń w.c., 6) możliwość korzystania z energii elektrycznej, 7) przedłużacz, 8) udostępnienie pomieszczenia umożliwiającego przygotowanie gorących napojów, wyposażonego w elektryczny czajnik. Wykorzystanie sal następować będzie według poniższego harmonogramu: Sala dla psychologa - liczba dni 13 dni, razem 80 godz. 02.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 03.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 04.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 05.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 09.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 10.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 11.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 12.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 15.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 16.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 17.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 Sala dla doradcy zawodowego - liczba dni 7 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 04.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 05.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 09.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 10.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 1 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 2 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Razem 36 dni, 320 godzin zegarowych. Do każdego dnia należy doliczyć około 45 minut organizacyjnych na przygotowanie sali, w tym ewentualne jej przewietrzenie, czy przerwę dla trenera. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przedstawionym harmonogramie co do do godzin i dni, jedynie za zgodą wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do siwz. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana wynagrodzenia z uwagi na zmianę stawki podatku od towarów i usług VAT wymaga aneksu do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania wynajętych sal w innych godzinach i dniach aniżeli wskazane w harmonogramie zajęć, wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 3. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej. 4. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 5. Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności określonych w pkt 4 wymaga aneksu do umowy przedłużającego okres realizacji umowy o czas wstrzymania usługi. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy powstałych na wskutek siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dnb4.atut.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ostródzkie Centrum Biznesu z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 3c/57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:15, miejsce: Ostródzkie Centrum Biznesu z siedzibą w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 3c/57.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie i promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia pt. Drogowskaz na biznes 4, w ramach umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie nr UDA-POKL.06.02.00-28-013/12-00 w dniu 15.03.2013r. w Olsztynie. 2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17.06.2013r. 5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w pkt 4, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 4. 7. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej www.dnb4.atut.org.pl/. 8. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę tytułu prawnego do lokalu (lokali) wskazanego w ofercie do wynajmu będącego przedmiotem umowy. 10. Termin realizacji przedmiotu umowy określa się od dnia 02.07.2013r. do dnia 17.07.2013r. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.