To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Ostróda: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4
Numer ogłoszenia: 131209 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107481 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 79 57, faks 89 646 79 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem 4 sal szkoleniowych w jednym budynku na terenie miasta (centrum) Ostródy, wentylowanych z klimatyzacją, gwarantujących pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia mają być adekwatne do wielkości grupy (2 os.) z osobnymi stołami i krzesłami dla każdej z osób. Wykonawca musi nadto zapewnić: 1) możliwość swobodnego dostępu do sal szkoleniowych osobom niepełnosprawnym, 2) możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, 3) miejsce na wywieszenie dostarczonych przez Zamawiającego plakatów, 4) swobodny dostęp do w.c. zaopatrzonego w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło na czas prowadzonych rekrutacji przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) codzienne sprzątanie udostępnionych sal, korytarzy i pomieszczeń w.c., 6) możliwość korzystania z energii elektrycznej, 7) przedłużacz, 8) udostępnienie pomieszczenia umożliwiającego przygotowanie gorących napojów, wyposażonego w elektryczny czajnik. Wykorzystanie sal następować będzie według poniższego harmonogramu: Sala dla psychologa - liczba dni 13 dni, razem 80 godz. 02.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 03.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 04.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 05.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 09.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 10.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 11.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 12.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 15.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 16.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 17.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 Sala dla doradcy zawodowego - liczba dni 7 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 04.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 05.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 09.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 10.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 1 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 2 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Razem 36 dni, 320 godzin zegarowych. Do każdego dnia należy doliczyć około 45 minut organizacyjnych na przygotowanie sali, w tym ewentualne jej przewietrzenie, czy przerwę dla trenera. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przedstawionym harmonogramie co do do godzin i dni, jedynie za zgodą wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie i promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia pt. Drogowskaz na biznes 4, w ramach umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie nr UDA-POKL.06.02.00-28-013/12-00 w dniu 15.03.2013r. w Olsztynie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPB DEVELOPMENT Ireneusz Słowik, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- ZAKUP WYCIĄGAREK SCENICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
- DOSTAWA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki ratowniczo- Gaśniczej w Ostródzie- Etap V
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- "Dostawa i nasadzenia drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Usługa polegająca na wynajmie obiektu o charakterze wystawienniczym na terenie Wrocławia wraz z zabezpieczonym cateringiem, wyposażeniem i obsługą oraz usługa przygotowania zabudowy wystawienniczej .
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu 5 spotkań sieciujących/szkoleń.
- Zakup usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali wraz z wyposażeniem
- Wynajem sali wraz z zapewnieniem serwisu kawowego oraz posiłków podczas zajęć dydaktycznych w mieście Kępno
- Usługa polegająca na zapewnieniu sal i wyżywienia na szkolenia, warsztaty, sieci współpracy oraz konferencje
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.