Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Wejherowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 107670 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych w ilości i rodzaju określonej w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania (rozdział 5 pkt 1 a SIWZ) - posiadają Zezwolenie/Koncesję na podjęcie działalności objętej przedmiotem nn. postępowania wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (Ustawa z dn. 06.09.2001 r., Dz. U. Nr 53 poz. 533 z 2004 r. z późn. zm.) (dotyczy zadań: 1, 2, 3, 4 i 5) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonali w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (tj. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferty w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia) (rozdział 5 pkt 1b SIWZ). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości brutto złożonej oferty (rozdział 5 pkt 1c SIWZ). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): -dla potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - Zezwolenie/Koncesja na podjęcie działalności objętej przedmiotem nn. postępowania wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (Ustawa z dn. 06.09.2001 r., Dz. U. Nr 53 poz. 533 z 2004 r. z późn. zm.) (dotyczy zadań: 1, 2, 3, 4 i 5) - dla potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Centralna Sterylizatornia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GAZIKI DO DEZYNFEKCJI I OCZYSZCZANIA SKÓRY PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GAZIKI DO DEZYNFEKCJI I OCZYSZCZANIA SKÓRY PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI BŁON ŚLUZOWYCH, RAN I PIELĘGNACJI RAN PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI BŁON ŚLUZOWYCH, RAN I PIELĘGNACJI RAN PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI RAN I JAM CIAŁA PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI RAN I JAM CIAŁA PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PREPARAT DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.