eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzeniew części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie: w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 107830 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie: w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Indywidualne doradztwo zawodowe Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na doradztwo: 32 osoby ( Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby) w tym 23 osoby nowo przystępujące do projektu i 9 osób powracających. Podzielone na trzy grupy: I grupa ( PAL I) 12 osób, II grupa ( PAL II) 12 osób, III grupa (PAL III) 8 osób. Czas trwania szkolenia: 64 godziny dydaktyczne, czyli 2 godziny dydaktyczne na jedną osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Doradztwo ma być prowadzone w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Termin realizacji Doradztwo powinno być przeprowadzone najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. Spotkania doradcze nie mogą kolidować z wcześniej ustalonymi treningami i warsztatami. Miejsce realizacji Zamawiający nieodpłatnie na czas trwania indywidualnego doradztwa zawodowego udostępni sale na terenie Puław w godzinach 08:00-15:00 : dla grupy I (PAL I) w Klubie przy ul. Wólka Profecka 45D/10, dla grupy II (PAL II) w Klubie przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Zabłockiego 8, dla grupy III ( PAL III) w Sali nr 214 przy ul. Słowackiego 2 (budynek byłej Przemysłówki). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW. Kopia polisy NW ma być dostarczona najpóźniej z protokołem odbioru usługi; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, i Indywidualne Plany Działania itp.) Część II Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na szkolenie: 23 osoby (jedna grupa) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby Czas trwania szkolenia 2 dni po 8 godzin dydaktycznych tj. razem 16 godzin dydaktycznych oraz 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad (1 h dydaktyczna = 45 min) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Szkolenie ma być realizowane w formie warsztatów prowadzonych w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zajęcia będą trwały nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Termin realizacji szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w okresie maj - czerwiec 2014r. Miejsce realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbyły się na terenie Puław (koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca i wlicza je do kosztu usługi). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania warsztatów od następstw NW wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; koszty wynajmu sali materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami POKL i Unii Europejskiej dla każdego uczestnika i jednym zestawem materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego: jedna pozycja książkowa odpowiadająca tematyce zajęć skrypt-konspekt zajęć, notatnik, długopis, codzienny serwis kawowy(kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, cukier, śmietanka, serwetki, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l, ciastka 150 gram na osobę min.2 rodzaje) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie tj. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram) sztuka mięsa lub ryba (150 gram-bez sosu, z sosem-170 gram, surówka, napój)dla wszystkich uczestników. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego). na początku i na końcu szkolenia zostaną przeprowadzone badanie. Zestawienie wyników zostanie przedstawione wraz z pozostałą dokumentacją warsztatów, prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD ,pamięć USB, karta pamięci); prowadzenie dokumentacji szkolenia/warsztatów ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z cateringu, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, kopia polisy NW itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ,że Wykonawca spełnia ten warunek dla części I i części II, jeżeli posiada: aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu n siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do RIS - na Załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w formie elektronicznej na stronie www.ris.praca.gov.pl. oraz wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001).Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - na Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia dostępnym na stronie www.kraz.praca.gov.pl.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował w : a) części I zamówienia doradcą zawodowym legitymującym się co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych- (Zamawiający wymaga przedłożenia w/w dokumentów przed podpisaniem umowy) oraz będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 200 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany kadry podstawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 7 do SIWZ. b) części II zamówienia osobą z co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego (certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - zamawiający wymaga przedłożenia w/w dokumentów przed podpisaniem umowy) oraz będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin dydaktycznych warsztatów/szkoleń o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty (według wzoru stanowiący załącznik nr 3 SIWZ) 2.Szczegółowy program warsztatów (według wzoru stanowiący załącznik nr 10 SIWZ) 3.Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu n siedzibę instytucji szkoleniowej (według wzoru stanowiący załącznik nr 5 SIWZ) 4.Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (według wzoru stanowiący załącznik nr 6 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17 24-100 Puławy w pok. nr 15 od godziny 07:15 do godziny 15:15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 07:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17 24-100 Puławy sekretariat - pok. nr 27 (czynny od poniedziałku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na doradztwo: 32 osoby ( Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby) w tym 23 osoby nowo przystępujące do projektu i 9 osób powracających. Podzielone na trzy grupy: I grupa ( PAL I) 12 osób, II grupa ( PAL II) 12 osób, III grupa (PAL III) 8 osób. Czas trwania szkolenia 64 godziny dydaktyczne, czyli 2 godziny dydaktyczne na jedną osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Doradztwo ma być prowadzone w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Termin realizacji Doradztwo powinno być przeprowadzone najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. Spotkania doradcze nie mogą kolidować z wcześniej ustalonymi treningami i warsztatami. Miejsce realizacji Zamawiający nieodpłatnie na czas trwania indywidualnego doradztwa zawodowego udostępni sale na terenie Puław w godzinach 08:00-15:00 : dla grupy I (PAL I) w Klubie przy ul. Wólka Profecka 45D/10, dla grupy II (PAL II) w Klubie przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Zabłockiego 8, dla grupy III ( PAL III) w Sali nr 214 przy ul. Słowackiego 2 (budynek byłej Przemysłówki). Sposób sprawdzania efektów szkolenia. Na koniec doradztwa dla każdego beneficjenta zostanie sporządzony Indywidualny Plan Działania. W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW. Kopia polisy NW ma być dostarczona najpóźniej z protokołem odbioru usługi; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, i Indywidualne Plany Działania itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe kadry w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na szkolenie: 23 osoby (jedna grupa) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby Czas trwania szkolenia 2 dni po 8 godzin dydaktycznych tj. razem 16 godzin dydaktycznych oraz 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad (1 h dydaktyczna = 45 min) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Szkolenie ma być realizowane w formie warsztatów prowadzonych w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zajęcia będą trwały nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Termin realizacji szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w okresie maj - czerwiec 2014r. Miejsce realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbyły się na terenie Puław (koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca i wlicza je do kosztu usługi). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania warsztatów od następstw NW; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; koszty wynajmu sali materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami POKL i Unii Europejskiej dla każdego uczestnika i jednym zestawem materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego: - jedna pozycja książkowa odpowiadająca tematyce zajęć - skrypt-konspekt zajęć, - notatnik, - długopis; codzienny serwis kawowy(kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, cukier, śmietanka, serwetki, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l, ciastka 150 gram na osobę min.2 rodzaje) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie tj. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram) sztuka mięsa lub ryba (150 gram-bez sosu, z sosem-170 gram, surówka, napój)dla wszystkich uczestników. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego). na początku i na końcu szkolenia zostaną przeprowadzone badania ewaluacyjne na podstawie ankiet wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zestawienie wyników zostanie przedstawione wraz z pozostałą dokumentacją warsztatów; prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD ,pamięć USB, karta pamięci); prowadzenie dokumentacji szkolenia/warsztatów ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z cateringu, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, kopia polisy NW itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Dośw.zawodowe kadry w ciągu ostat. 3l przed upł.term.skł.ofert w przeprowadz. warsztatów,szkol. obejmujących zagadnienia tożsame z przedm zam - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.