Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie:
w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego,
w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 107830 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie: w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Indywidualne doradztwo zawodowe Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na doradztwo: 32 osoby ( Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby) w tym 23 osoby nowo przystępujące do projektu i 9 osób powracających. Podzielone na trzy grupy: I grupa ( PAL I) 12 osób, II grupa ( PAL II) 12 osób, III grupa (PAL III) 8 osób. Czas trwania szkolenia: 64 godziny dydaktyczne, czyli 2 godziny dydaktyczne na jedną osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Doradztwo ma być prowadzone w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Termin realizacji Doradztwo powinno być przeprowadzone najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. Spotkania doradcze nie mogą kolidować z wcześniej ustalonymi treningami i warsztatami. Miejsce realizacji Zamawiający nieodpłatnie na czas trwania indywidualnego doradztwa zawodowego udostępni sale na terenie Puław w godzinach 08:00-15:00 : dla grupy I (PAL I) w Klubie przy ul. Wólka Profecka 45D/10, dla grupy II (PAL II) w Klubie przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Zabłockiego 8, dla grupy III ( PAL III) w Sali nr 214 przy ul. Słowackiego 2 (budynek byłej Przemysłówki). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW. Kopia polisy NW ma być dostarczona najpóźniej z protokołem odbioru usługi; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, i Indywidualne Plany Działania itp.) Część II Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na szkolenie: 23 osoby (jedna grupa) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby Czas trwania szkolenia 2 dni po 8 godzin dydaktycznych tj. razem 16 godzin dydaktycznych oraz 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad (1 h dydaktyczna = 45 min) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Szkolenie ma być realizowane w formie warsztatów prowadzonych w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zajęcia będą trwały nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Termin realizacji szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w okresie maj - czerwiec 2014r. Miejsce realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbyły się na terenie Puław (koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca i wlicza je do kosztu usługi). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania warsztatów od następstw NW wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; koszty wynajmu sali materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami POKL i Unii Europejskiej dla każdego uczestnika i jednym zestawem materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego: jedna pozycja książkowa odpowiadająca tematyce zajęć skrypt-konspekt zajęć, notatnik, długopis, codzienny serwis kawowy(kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, cukier, śmietanka, serwetki, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l, ciastka 150 gram na osobę min.2 rodzaje) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie tj. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram) sztuka mięsa lub ryba (150 gram-bez sosu, z sosem-170 gram, surówka, napój)dla wszystkich uczestników. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego). na początku i na końcu szkolenia zostaną przeprowadzone badanie. Zestawienie wyników zostanie przedstawione wraz z pozostałą dokumentacją warsztatów, prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD ,pamięć USB, karta pamięci); prowadzenie dokumentacji szkolenia/warsztatów ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z cateringu, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, kopia polisy NW itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ,że Wykonawca spełnia ten warunek dla części I i części II, jeżeli posiada: aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu n siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do RIS - na Załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w formie elektronicznej na stronie www.ris.praca.gov.pl. oraz wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001).Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - na Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia dostępnym na stronie www.kraz.praca.gov.pl.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował w : a) części I zamówienia doradcą zawodowym legitymującym się co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych- (Zamawiający wymaga przedłożenia w/w dokumentów przed podpisaniem umowy) oraz będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 200 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany kadry podstawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 7 do SIWZ. b) części II zamówienia osobą z co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego (certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - zamawiający wymaga przedłożenia w/w dokumentów przed podpisaniem umowy) oraz będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin dydaktycznych warsztatów/szkoleń o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty (według wzoru stanowiący załącznik nr 3 SIWZ) 2.Szczegółowy program warsztatów (według wzoru stanowiący załącznik nr 10 SIWZ) 3.Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu n siedzibę instytucji szkoleniowej (według wzoru stanowiący załącznik nr 5 SIWZ) 4.Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (według wzoru stanowiący załącznik nr 6 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Leśna 17
24-100 Puławy
w pok. nr 15 od godziny 07:15 do godziny 15:15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 07:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17 24-100 Puławy sekretariat - pok. nr 27 (czynny od poniedziałku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na doradztwo: 32 osoby ( Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby) w tym 23 osoby nowo przystępujące do projektu i 9 osób powracających. Podzielone na trzy grupy: I grupa ( PAL I) 12 osób, II grupa ( PAL II) 12 osób, III grupa (PAL III) 8 osób. Czas trwania szkolenia 64 godziny dydaktyczne, czyli 2 godziny dydaktyczne na jedną osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Doradztwo ma być prowadzone w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Termin realizacji Doradztwo powinno być przeprowadzone najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. Spotkania doradcze nie mogą kolidować z wcześniej ustalonymi treningami i warsztatami. Miejsce realizacji Zamawiający nieodpłatnie na czas trwania indywidualnego doradztwa zawodowego udostępni sale na terenie Puław w godzinach 08:00-15:00 : dla grupy I (PAL I) w Klubie przy ul. Wólka Profecka 45D/10, dla grupy II (PAL II) w Klubie przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Zabłockiego 8, dla grupy III ( PAL III) w Sali nr 214 przy ul. Słowackiego 2 (budynek byłej Przemysłówki). Sposób sprawdzania efektów szkolenia. Na koniec doradztwa dla każdego beneficjenta zostanie sporządzony Indywidualny Plan Działania. W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW. Kopia polisy NW ma być dostarczona najpóźniej z protokołem odbioru usługi; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, i Indywidualne Plany Działania itp.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe kadry w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na szkolenie: 23 osoby (jedna grupa) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby Czas trwania szkolenia 2 dni po 8 godzin dydaktycznych tj. razem 16 godzin dydaktycznych oraz 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad (1 h dydaktyczna = 45 min) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Szkolenie ma być realizowane w formie warsztatów prowadzonych w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zajęcia będą trwały nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Termin realizacji szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w okresie maj - czerwiec 2014r. Miejsce realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbyły się na terenie Puław (koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca i wlicza je do kosztu usługi). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania warsztatów od następstw NW; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; koszty wynajmu sali materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami POKL i Unii Europejskiej dla każdego uczestnika i jednym zestawem materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego: - jedna pozycja książkowa odpowiadająca tematyce zajęć - skrypt-konspekt zajęć, - notatnik, - długopis; codzienny serwis kawowy(kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, cukier, śmietanka, serwetki, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l, ciastka 150 gram na osobę min.2 rodzaje) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie tj. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram) sztuka mięsa lub ryba (150 gram-bez sosu, z sosem-170 gram, surówka, napój)dla wszystkich uczestników. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego). na początku i na końcu szkolenia zostaną przeprowadzone badania ewaluacyjne na podstawie ankiet wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zestawienie wyników zostanie przedstawione wraz z pozostałą dokumentacją warsztatów; prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD ,pamięć USB, karta pamięci); prowadzenie dokumentacji szkolenia/warsztatów ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z cateringu, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, kopia polisy NW itp.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Dośw.zawodowe kadry w ciągu ostat. 3l przed upł.term.skł.ofert w przeprowadz. warsztatów,szkol. obejmujących zagadnienia tożsame z przedm zam - 50
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.