To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie: w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 150796 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107830 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie: w części nr I indywidualnego doradztwa zawodowego, w części nr II warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Indywidualne doradztwo zawodowe Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na doradztwo: 32 osoby ( Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby) w tym 23 osoby nowo przystępujące do projektu i 9 osób powracających. Podzielone na trzy grupy: I grupa ( PAL I) 12 osób, II grupa ( PAL II) 12 osób, III grupa (PAL III) 8 osób. Czas trwania szkolenia: 64 godziny dydaktyczne, czyli 2 godziny dydaktyczne na jedną osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Doradztwo ma być prowadzone w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Termin realizacji Doradztwo powinno być przeprowadzone najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. Spotkania doradcze nie mogą kolidować z wcześniej ustalonymi treningami i warsztatami. Miejsce realizacji Zamawiający nieodpłatnie na czas trwania indywidualnego doradztwa zawodowego udostępni sale na terenie Puław w godzinach 08:00-15:00 : dla grupy I (PAL I) w Klubie przy ul. Wólka Profecka 45D/10, dla grupy II (PAL II) w Klubie przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Zabłockiego 8, dla grupy III ( PAL III) w Sali nr 214 przy ul. Słowackiego 2 (budynek byłej Przemysłówki). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW. Kopia polisy NW ma być dostarczona najpóźniej z protokołem odbioru usługi; wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, i Indywidualne Plany Działania itp.) Część II Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Planowana ilość beneficjentów ostatecznych kierowanych na szkolenie: 23 osoby (jedna grupa) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby BO maksymalnie o trzy osoby Czas trwania szkolenia 2 dni po 8 godzin dydaktycznych tj. razem 16 godzin dydaktycznych oraz 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad (1 h dydaktyczna = 45 min) Warunki organizacji czasu trwania zajęć Szkolenie ma być realizowane w formie warsztatów prowadzonych w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zajęcia będą trwały nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Termin realizacji szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w okresie maj - czerwiec 2014r. Miejsce realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbyły się na terenie Puław (koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca i wlicza je do kosztu usługi). W cenę powinno być wliczone: ubezpieczenie uczestników na okres trwania warsztatów od następstw NW wynagrodzenie kadry dydaktycznej, koszty dojazdu i zakwaterowania oraz wyżywienia; koszty wynajmu sali materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami POKL i Unii Europejskiej dla każdego uczestnika i jednym zestawem materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego: jedna pozycja książkowa odpowiadająca tematyce zajęć skrypt-konspekt zajęć, notatnik, długopis, codzienny serwis kawowy(kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, cukier, śmietanka, serwetki, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l, ciastka 150 gram na osobę min.2 rodzaje) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie tj. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram) sztuka mięsa lub ryba (150 gram-bez sosu, z sosem-170 gram, surówka, napój)dla wszystkich uczestników. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego). na początku i na końcu szkolenia zostaną przeprowadzone badanie. Zestawienie wyników zostanie przedstawione wraz z pozostałą dokumentacją warsztatów, prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD ,pamięć USB, karta pamięci); prowadzenie dokumentacji szkolenia/warsztatów ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z cateringu, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, kopia polisy NW itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Indywidualne doradztwo zawodowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa i Edukacji Sylwia Obara, ul. Targowa 16a/75, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6513,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2496,00
Oferta z najniższą ceną: 2496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Rozwoju Osobistego Sylwester Karnas, Al. Solidarności 86/39, 01-003 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4782,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2162,00
Oferta z najniższą ceną: 2162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7199,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.