eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzadekPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej
Numer ogłoszenia: 10790 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn. Szerokopasmowy Dostęp Mieszkańców do Internetu, polegająca na zaprojektowaniu a następnie wybudowaniu infrastruktury szerokopasmowej. Szczegółowy zakres i wytyczne do wykonania przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno- użytkowy (PFU). Głównym celem projektu jest zbudowanie i uruchomienie sieci bezprzewodowego dostępu do Internetu na terenie Gminy i Miasta Szadek w oparciu o system WI-FI. Zbudowana sieć pozwoli na zapewnienie dostępu do Internetu gospodarstwom domowym z terenu Gminy i Miasta Szadek zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu braku infrastruktury na terenie Gminy i Miasta Szadek. 2. Zakres projektu składa się następujących zadań: Przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym kosztorysu wykonawczego, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji: Opracowanie projektu telekomunikacyjnego sieci szerokopasmowej, Opracowanie projektów budowlanych w zakresie budowy wież i masztów antenowych (branża konstrukcyjna i elektryczna) - jeśli obiekty, o których mowa wystąpią w projekcie sporządzonym przez wykonawcę (projekt telekomunikacyjny), Uzyskanie pozwoleń na budowę dla zaprojektowanych masztów i wież - jeśli obiekty, o których mowa wystąpią w projekcie sporządzonym przez wykonawcę (projekt telekomunikacyjny), Zamawiający proponuje następującą lokalizację dla stacji bazowej: Szadek (Zespół Szkół w Szadku; 98-210 Szadek, ul. Prusinowska 4) Zamawiający proponuje następujące lokalizacje dla punktów dostępu do internetu: Urząd Gminy i Miasta Szadek Zespół Szkół w Szadku Szkoła Podstawowa w Krokocicach Szkoła Podstawowa w Prusinowicach Szkoła Podstawowa w Sikucinie Szadek - ul. Sieradzka - Targowisko Szadek - Przedmieście - Grabowiny Szadek - Szosa Uniejowska - Ujęcie Wody OSP Szadek OSP Kotliny OSP Kromolin Stary OSP Kobyla Miejska OSP Rzepiszew OSP Grzybów OSP Górna Wola OSP Choszczewo OSP Borki Prusinowskie OSP Boczki OSP Przatów OSP Wilamów OSP Tarnówka OSP Kobyla Miejska OSP Łobudzice Inne konieczne dokumenty dla procesu administracyjnego PnB - Pozwolenia na Budowę (m.in. wystąpienie do DWL - Dowództwo Wojsk Lądowych i ULC - Urząd Lotnictwa Cywilnego, decyzje środowiskowe) - jeśli obiekty, o których mowa wystąpią w projekcie sporządzonym przez wykonawcę (projekt telekomunikacyjny), Budowa sieci szerokopasmowej, dostępu do Internetu z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych - budowa minimum 23 węzłów dostępowych opartych o technologię WI-FI w częstotliwości z zakresu 4915 MHz do 5825 MHz (5 GHz) zgodnie z częstotliwościami ISM akceptowanymi na terenie Polski. Budowa i uruchomienie infrastruktury sieci bezprzewodowej. Adaptacja pomieszczenia, dostawa wyposażenia i uruchomienie centrum danych. Wdrożenie systemu zarządzania siecią. Instalacja i uruchomienie min. 600 urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej. Dostawa 600 zestawów (antena odbiorcza + swith z wi-fi) dla użytkowników końcowych wyznaczonych przez Urząd Gminy i Miasta na terenie Gminy i Miasta Szadek. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorysu powykonawczego. Przeprowadzenie szkoleń dla personelu potrzebnego do obsługi projektu. Usługi serwisowania systemu sieci szerokopasmowej w ramach gwarancji w okresie 60 miesięcy. Powyższe zadania Wykonawca zrealizuje w ramach zryczałtowanej ceny 3.Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny ponadto będą zobowiązani do: zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz przepisów ppoż geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie i inwentaryzacji powykonawczej, którą przekaże Zamawiającemu wraz ze szkicami geodezyjnymi. Przekazanie szkiców geodezyjnych nastąpi najpóźniej w dniu odbioru, natomiast inwentaryzacji geodezyjnej najpóźniej w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru robót, uzyskania wszelkich zezwoleń prawem przewidzianych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przy dokonywaniu wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego zobowiązany jest zapewnić ochronę przed zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, które powinny być zabezpieczone przez geodetę obsługującego projekt i przekazane pod ochronę kierownika budowy, niezbędne dane należy uzyskać w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Zduńskiej Woli,udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie urządzenia, materiały oraz robociznę i liczonej od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego przez okres: 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag chyba, że producent udziela gwarancji na dłuższy okres. W takiej sytuacji Wykonawcę obowiązuje gwarancja producenta. udzielenie rękojmi przez okres: 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag,uporządkowania terenu po budowie oraz wszelkie inne prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, W razie konieczności Wykonawca wykona na własny koszt projekt organizacji ruchu i dopełni formalności i opłat związanych z zajęciem pasa drogowego 4.Wymagania jakościowe i materiałowe: użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszących normy europejskie,Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację przykładową . Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. W wypadku gdy przedmiot zamówienia opisany jest przy pomocy norm, aprobat technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a)końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b)do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: -atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową, -dokumentację powykonawczą, w tym kosztorys powykonawczy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, -dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, -inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, -dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 32.57.10.00 - Infrastruktura komunikacyjna 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.41.80.00 - Sieć radiowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w łącznej wysokości: 10 000 zł które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury szerokopasmowej 01.15 Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum jedną robotę budowlaną polegającą na zbudowaniu i uruchomieniu sieci bezprzewodowego Internetu w oparciu o system Wi- Fi, przy czym wartość roboty nie może być mniejsza niż 600 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum jedną robotę budowlaną polegającą na zbudowaniu i uruchomieniu sieci bezprzewodowego Internetu w oparciu o system Wi- Fi, przy czym wartość roboty nie może być mniejsza niż 600 000 zł brutto.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia następujących okoliczności: a) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wtedy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu wykonawczego. W takim przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wysokości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia i właściwa realizacja umowy. Podstawą wykonania robót dodatkowych, będzie udzielenie zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z procedurą uregulowaną w art. 66÷68 ustawy. W przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego może ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. Protokół konieczności stanowić będzie podstawę do sporządzenia umowy na roboty dodatkowe w trybie zamówienia z wolnej ręki. c) wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, klęsk żywiołowych, innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, które skutkują niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. d) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia i właściwa realizacja umowy. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych może ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbędny do wykonania robót zmiennych, e) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, przy czym w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku, podatek VAT będzie naliczony zgodnie ze stawką obowiązującą na dzień wystawienia faktury, z tym że: - w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian, - w przypadku obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, f) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu między stronami, wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane na podstawie przyznanej pomocy w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.