Og³oszenie z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96022ea6-0cd6-4d66-8765-b99c06139841
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00665270
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024958/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.59 Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,185667,9311e4cf972ceb4da066c5e7f6a846c1.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,185667,9311e4cf972ceb4da066c5e7f6a846c1.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej Logintrade dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: pzp@um.opole.pl
3. Wymagania techniczne w zakresie sk³adania oferty:
a) Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na platformie zakupowej dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
b) Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie zakupowej:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
c) Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z platformy zakupowej:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe: Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18,
b) pozosta³e wymagania techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy zakupowej, opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcjach dostêpnych pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ za po¶rednictwem Platformy zakupowej mo¿liwe jest jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nieprzekraczaj±cej 50 MB. Aby nie przekroczyæ maksymalnej wielko¶ci przekazywanych plików, Zamawiaj±cy zaleca aby wiêksze pliki skompresowaæ do jednego pliku archiwum (format ZIP).
8. Je¿eli Wykonawca przekazuje w postêpowaniu dokumenty elektroniczne w pliku poddanym kompresji (ZIP), to opatrzenie tego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku wyst±pienia ewentualnych problemów technicznych nale¿y skontaktowaæ siê z infolini± firmy Logintrade S.A., tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Opole z siedzib± Urz±d Miasta Opola ul. Rynek 1A, 45-015 Opole, e-mail: urzad@um.opole.pl , tel. (+48 77) 45 11 800;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Opola jest Grzegorz Marcjasz, kontakt: ul. Rynek 1A, 45-015 Opole; e-mail: iod@um.opole.pl *;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.26.2024;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej dane osobowe przechowywane bêd± bezterminowo;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Prawa, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Prawa;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
d) danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku szko³y oraz budynku ¶wietlicy Publicznej Szko³y Podstawowej nr 15 w Opolu (ul. Ma³opolska 20, 45-301 Opole), która obejmuje swoim zakresem m.in.: prace rozbiórkowe i demonta¿owe; wykonanie izolacji przeciwwodnej ¶cian fundamentowych; wykonanie docieplenia ¶cian fundamentowych; wykonanie docieplenia ¶cian zewnêtrznych nadziemnych; wykonanie docieplenia dachu; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; wymiana ¶lusarki; schody i ok³adziny schodów; daszki nad wej¶ciami; kominy; prace malarskie; wymianê instalacji c.o. wraz z grzejnikami; roboty instalacyjne w pomieszczeniu wêz³a cieplnego; demonta¿ i monta¿ istniej±cej instalacji odgromowej; instalacje o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego; instalacje elektryczne; instalacje fotowoltaiczn±, przy³±cze ciep³ownicze.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ - Rozdzia³ 14 – Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie termomodernizacji (tj. ocieplenia ¶cian, dachu, wymianê stolarki okiennej) o powierzchni ocieplenia ¶cian co najmniej 1500 m2,
b) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie instalacji grzewczej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 000,00 z³ brutto,
c) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
2) dysponuj± co najmniej:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz minimum 5 letnie do¶wiadczenie,
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych bez ograniczeñ,
c) kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ.
Uwaga:
1. Roboty wymienione w pkt 1 ppkt 1 lit. a, b i c mog± byæ wykonane w jednym lub w dwóch zadaniach pod warunkiem spe³nienia powierzchni ocieplenia ¶cian w pkt 1 ppkt 1 lit. a oraz warto¶ci brutto dla wymienionych robót w pkt 1 ppkt 1 lit. b i c.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie wskazanych w pkt 1 ppkt 2 funkcji osób pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczaj±cych zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia osoby o nie mniejszych kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, a tak¿e wykonywanych przez nich czynno¶ci.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w pkt 1 ppkt 1 i 2 oceniane bêd± ³±cznie.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 Prawa).
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 118 ust. 2 Prawa).
7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
8. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli, wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólne z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê wraz z ofert±.1) Formularz „Oferta przetargowa”, sporz±dzony na podstawie formularza stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Do formularza „Oferta przetargowa” Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w postaci elektronicznej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 1 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wykonawca do oferty za³±cza o¶wiadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby reprezentuj±ce podmiot udostêpniaj±cy.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
4) Zobowi±zanie podmiotu, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku wykazania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, które udostêpni inny podmiot. Wykonawca do oferty za³±cza zobowi±zanie podpisane zgodnie z zapisami SWZ – Rozdzia³ 10 – Inne zalecenia i zastrze¿enia. Wzór zobowi±zania za³±czono do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawca ustanowi³ pe³nomocnika, pe³nomocnictwo obowi±zkowe w przypadku konsorcjum.
6) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - w przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu „Oferta przetargowa” adresu strony internetowej lub innej ogólnodostêpnej, bezp³atnej bazy danych z danymi rejestrowymi Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w sekcji V pkt 5.4 i 5.116.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian zawartej umowy - rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje siê w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w §12 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na platformie zakupowej dostêpnej pod adresem prowadzonego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcê, wobec którego zaistniej± przes³anki do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 z pó¼n. zm.) tj. wykluczy siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy lecz nie pó¼niej ni¿ do 30.04.2026 r.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. u¿ytku wraz z wyposa¿. oraz us³. w zakresie: magazyn., transportu, monta¿u, demonta¿u i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 31 w Opolu.
- Termomodernizacja obiektu ZSZ im. Staszica w Opolu
- Podzia³y geodezyjne - 3 zadania czê¶ciowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach po³o¿onych we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na dzia³kach nr 1297, 1298 ¯arnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych w Krakowie przy ul. Cie¶lewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Bia³ej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Dostawa wraz z monta¿em drzwi w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o., ul. Jana Paw³a II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.