Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Katowice: Kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należności płatniczych
Numer ogłoszenia: 10795 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2087300, faks 032 2516144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-katowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należności płatniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należności płatniczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Art. 22 ust. 1 pkt 1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Art. 22 ust. 1 pkt 2 Posiadanie wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej trzech (3) usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usługi . Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na kompleksowej obsłudze w zakresie windykacji należności płatniczych od Zakładów Opieki Zdrowotnej o wartości nie mniejszej niż 135.000,00 złotych brutto, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na kompleksowej obsłudze w zakresie windykacji należności płatniczych od Zakładów Opieki Zdrowotnej, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 67.000,00 złotych brutto, została już zrealizowana przez Wykonawcę. Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca przedłoży dokument o którym mowa w Roz. VII ust. II pkt 4,5 SIWZ. Wykonawca przedłoży również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumenty, o których mowa w Rozdz. VII ust. II pkt 4,5 (wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie) dotyczące podmiotów, z których wiedzy i doświadczenia Wykonawca skorzysta. Art. 22 ust. 1 pkt 3 Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży dokument lub oświadczenie o którym mowa w Rozdz.VII ust. II pkt 6. Wykonawca przedłoży również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp Art. 22 ust. 1 pkt 4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, Art. 24 ust. 1 Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a) na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, b) na potwierdzenie spełniania warunku z art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp Wykonawca winien złożyć dokument wymieniony w Rozdz. VII ust. II pkt 1 SIWZ, tj. potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości lub potwierdzający, że po ogłoszeniu upadłości Wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi - należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, do składanych dokumentów stosuje się zasady opisane § 4 cyt. wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. 3.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. 4.wykaz zamówień (formularz wykaz zamówień) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (patrz: Rozdz. IV SIWZ ). 5.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w formularzu wykaz usług zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane (patrz: Rozdz. IV SIWZ). 6.Dokument potwierdzający współpracę z kancelaria prawniczą lub stosowne oświadczenie o zatrudnieniu osób z kwalifikacjami prawniczymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-katowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15
40-074 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Raciborska 15 40-074 Katowice sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.