Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kijowska 37 B
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-754
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 25 25 141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a6e5829-f297-4e73-810f-1f4db3cb6a0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165932/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/66292/summary3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/66292/summary
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/66292/summary
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnieniem. Szczegółowo opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 475738,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w Nadleśnictwie Katowice, uszkodzonych w wyniku gwałtownych opadów deszczu w 2024 roku – 325/1, 325/2, 346 w Leśnictwie Imielin. Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją wyżej
wymienionych dróg leśnych. Prace polegające na uzupełnieniu ubytków, wybojów i kolein w nawierzchni kruszywem naturalnym łamanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
Sposób konserwacji i wykonywania poszczególnych robót został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR).
4.2.5.) Wartość części: 164500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert stanowi:
[C] cena ryczałtowa oferty – max 60pkt
[G] okres gwarancji i rękojmi – max 40pkt
Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI WAGA 40 pkt:
Do 3 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
4-letni okres gwarancji i rękojmi 20pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi 40pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi raz do roku zostanie przeprowadzona kontrola stanu drogi, w wyniku której zidentyfikowane będą wady, które Wykonawca zobowiązany będzie z użyciem materiałów tożsamych
z wbudowanymi.
Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego „okresu gwarancji i rękojmi”, Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium uznając, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 3 letni okres.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w Nadleśnictwie Katowice, uszkodzonych w wyniku gwałtownych opadów deszczu w 2024 roku – 418, 420/1, 420/2 w Leśnictwie Górki. Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją wyżej
wymienionych dróg leśnych. Prace polegające na uzupełnieniu ubytków, wybojów i kolein w nawierzchni kruszywem naturalnym łamanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
Sposób konserwacji i wykonywania poszczególnych robót został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR).
4.2.5.) Wartość części: 208008,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert stanowi:
[C] cena ryczałtowa oferty – max 60pkt
[G] okres gwarancji i rękojmi – max 40pkt
Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI WAGA 40 pkt:
Do 3 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
4-letni okres gwarancji i rękojmi 20pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi 40pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi raz do roku zostanie przeprowadzona kontrola stanu drogi, w wyniku której zidentyfikowane będą wady, które Wykonawca zobowiązany będzie z użyciem materiałów tożsamych
z wbudowanymi.
Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego „okresu gwarancji i rękojmi”, Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium uznając, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 3 letni okres.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w Nadleśnictwie Katowice, uszkodzonych w wyniku gwałtownych opadów deszczu w 2024 roku – 713/1, 712/1 w Leśnictwie Murcki. Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją wyżej
wymienionych dróg leśnych. Prace polegające na uzupełnieniu ubytków, wybojów i kolein w nawierzchni kruszywem naturalnym łamanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
Sposób konserwacji i wykonywania poszczególnych robót został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR).
4.2.5.) Wartość części: 72030,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert stanowi:
[C] cena ryczałtowa oferty – max 60pkt
[G] okres gwarancji i rękojmi – max 40pkt
Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI WAGA 40 pkt:
Do 3 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
4-letni okres gwarancji i rękojmi 20pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi 40pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi raz do roku zostanie przeprowadzona kontrola stanu drogi, w wyniku której zidentyfikowane będą wady, które Wykonawca zobowiązany będzie z użyciem materiałów tożsamych
z wbudowanymi.
Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego „okresu gwarancji i rękojmi”, Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium uznając, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 3 letni okres.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w Nadleśnictwie Katowice, uszkodzonych w wyniku gwałtownych opadów deszczu w 2024 roku – 101/1 w Leśnictwie Janów. Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją wyżej
wymienionych dróg leśnych. Prace polegające na uzupełnieniu ubytków, wybojów i kolein w nawierzchni kruszywem naturalnym łamanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
Sposób konserwacji i wykonywania poszczególnych robót został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR).
4.2.5.) Wartość części: 31200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert stanowi:
[C] cena ryczałtowa oferty – max 60pkt
[G] okres gwarancji i rękojmi – max 40pkt
Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI WAGA 40 pkt:
Do 3 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
4-letni okres gwarancji i rękojmi 20pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi 40pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi raz do roku zostanie przeprowadzona kontrola stanu drogi, w wyniku której zidentyfikowane będą wady, które Wykonawca zobowiązany będzie z użyciem materiałów tożsamych
z wbudowanymi.
Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego „okresu gwarancji i rękojmi”, Zamawiający informuje, że przyzna 0pkt w tym kryterium uznając, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 3 letni okres.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Brak szczególnych wymagań
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Brak szczególnych wymagań
3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Brak szczególnych wymagań
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:
- doświadczeniem polegającym na realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności polegających na konserwacji/budowy nawierzchni drogi z zastosowaniem kruszywa naturalnego o łącznej wartości brutto co najmniej: 50 000,00 zł, przy czym co najmniej jedna robota nie może być o niższej wartości niż 25 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5) oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 3) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4a)
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 6).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5) oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 3) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4a)
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 6).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokościdla Pakietu 1 w wysokości 2 460 zł
dla Pakietu 2 w wysokości 3 120 zł
dla Pakietu 3 w wysokości 1 080 zł
dla Pakietu 4 w wysokości 460 zł
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu
• gwarancji bankowej
• gwarancji ubezpieczeniowej
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy: Nadleśnictwo Katowice BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta: 04 1600 1462 1016 7762 0000 0002 z dopiskiem „Wadium – droga”
b) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej.
c) Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe,
na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
d) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać
Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku,
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona
z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
e) Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji /poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
f) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie
z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty,
c) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela,
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
e) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
f) żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt VIII ppkt 4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców samodzielnie.
g) zgodnie z art. 117 ust. 3 PZP, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
h) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy, na mocy art. 455 ustawy Pzp, mogą być wprowadzone za obopólną zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu, z wyłączeniem sposobu zmian dotyczących punktu 3.1b oraz punktu 3.47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/66292/summary
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-27
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.