eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDOSTAWA ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KONINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Konin: DOSTAWA ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KONINIE
Numer ogłoszenia: 10799 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 475306 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KONINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków spożywczych dla potrzeb WSZ w Koninie jak niżej: Pakiet 1 Dostawy średnio (2 x w tygodniu) w dni robocze: L.p. Asortyment (gramatura, opakowanie) Jedn. , Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c: 1. Herbata granulowana , (op. 500 g) , kg, 50, 600. 2. Soda oczyszczona (op.1000 g), kg, 3, 36. 3. Herbata ekspresowa (op. 130 g), kg, 2, 24. 4. Ocet spirytusowy 10% (1 l), l, 10, 120. 5. Makaron spaghetti (op. 500 g) , kg, 25, 300. 6. Makaron nitka (op. 1000 g), kg, 110, 1320. 7. Makaron gruby (op. 1000 g) ,kg, 70, 840. 8. Ryż ( op. 1000g), kg, 240, 2880. Pakiet 2 Dostawy średnio (1 x w tygodniu) w dni robocze: L.p. Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn. , Ilość jedn. , w 1 m-c Ilość jedn. w 12 m-c: 1. Pieprz czarny naturalny (op. 500 g) , kg , 3, 36. 2. Jarzynka drobna (op. 1000 g), kg, 80, 960. 3. Kwasek cytrynowy (op. 100 g) , kg , 14 168 4. Majeranek (op. 50 g), kg , 2,80, ,33,60. 5. Liść laurowy (op. 30 g) , kg, 0,20, 2,40. 6. Papryka mielona (op. 50 g), kg, 1,40, 16,80. 7. Susz kopru (op. 30 g) , kg, 1,50, 18. 8. Susz pietruszki (op. 30 g) , kg, 1,50, 18. 9. Majonez (op. 400 g) , kg, 5, 60. 10. Musztarda (op. 200 g) , kg, 8,50, 102. Pakiet 3 Dostawy średnio (3 x w miesiącu) w dni robocze: L.p. Asortyment (gramatura, opakowanie) , Jedn. , Ilość jedn. w 1 m-c ,Ilość jedn. w 12 m-c: 1. Cukier (op. 1000g) , kg , 530, 6360. 2. Miód naturalny porcja (25 g) , szt., 350, 4200. 3. Sól jodowana (op. 1000 g) , kg , 140, 1680. 4. Kawa naturalna mielona (500 g), kg, 8, 96. Pakiet 4 Dostawy średnio (1 raz w tygodniu) w dni robocze : L.p Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c. 1. Glukoza spożywcza (op.400 g), kg, 11,40, 136,80. 2. Przyprawa do zup (1 l), l., 30, 360. 3. Kleik ryżowy (op. 170 g - 200 g), kg, 7, 84. 4. Mąka ziemniaczana(op. 1000g) kg, 30, 360. 5. Kawa zbożowa rozpuszczalna(op. 150 g lub 200 g), kg, 33, 396. Pakiet 5 Dostawy średnio (1 x w miesiącu) w dni robocze: L.p. Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn. , Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c: 1. Kotlet sojowy - proszek: teksturat matriks (op. min. 12 kg),kg, 12,70, 152,40. 2.1. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą zawierającą: - nazwę i adres producenta - nazwę środka spożywczego - wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu - termin przydatności do spożycia - określenie warunków przechowywania - numer partii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21095,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18978,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18978,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20375,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8928,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7291,33

  • Oferta z najniższą ceną: 7291,33 / Oferta z najwyższą ceną: 8585,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28402,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10419,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11102,52

  • Oferta z najniższą ceną: 11102,52 / Oferta z najwyższą ceną: 11999,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Produkcyjna NUSCANA Aleksandra Sieńko-Dąbrowska, ul. Miastkowska 9, 60-184 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3240,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3240,02 / Oferta z najwyższą ceną: 3806,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.