To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108202 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Kartuzy: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506299-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, krajowy numer identyfikacyjny
19168725300000, ul.
ul. Gdańska
26,
83-300
Kartuzy, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 6810715, faks
58 6811522, e-mail
sekretariat@zdpk.pl,
zdpk@zdpk.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdp.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.4.2201.10.PN.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II . 2. Zamówienie podzielono na 5 części i dopuszcza się składanie ofert częściowych. 1) Część 1 zamówienia: sukcesywna dostawa tłucznia frakcji 0/31,5 mm oraz żwiru frakcji 0/04 mm wraz z transportem, Zakres rzeczowy 1 części zamówienia został przedstawiony w poniższej tabeli. numer zadania parametry przedmiotu zamówienia ilość zadanie nr 1 1. Żwir o uziarnieniu 0/4 mm 800 ton 2. Tłuczeń łamany o frakcji 0/31,5 mm 300 ton Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2017 r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia, w zależności od tego, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawy produktów będą odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Minimalna jednorazowa dostawa - 10 ton. 2. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 3. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 4. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 6. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości poszczególnych materiałów budowlanych objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów budowlanych w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 80 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczone materiały budowlane. 2) Część 2 zamówienia: dostawa materiałów budowlanych wraz z transportem do Sierakowic ul. Brzozowa 1 Zakres rzeczowy 2 części zamówienia został przedstawiony w poniższej tabeli. numer zadania parametry produktów ilość zadanie nr 2 Rura PCV O 160 mm sn2, ścianka o grubości 3,2 mm 60 mb Rura PCV O 250 mm sn8, ścianka o grubości 5,9 mm 120 mb Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r. Ustalenia dodatkowe 1. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsce przez Zamawiającego - obwód drogowy: Sierakowice ul. Brzozowa 1. Przy czym zlecenie zapotrzebowania na 2 część zamówienia będzie obejmowało jedną dostawę. 2. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 3. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 4. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 5. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości poszczególnych materiałów budowlanych objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów budowlanych w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 80 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczone materiały budowlane. 3) Część 3 zamówienia: dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco w ilości 70 ton. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2017 r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia, w zależności od tego, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. 1. Parametry masy bitumicznej: masa mineralno-asfaltowa AC 8S, warstwa ścieralna dla ruchu KR-1 i KR-2 do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych. 2. Orientacyjne zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia: do 70 ton. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości jak i wartości przedmiotu zamówienia. 4. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonywany będzie transportem Zamawiającego. 5. Zamawiający zobowiązany jest do podstawienia środków transportowych do Wykonawcy w terminach określonych i uzgodnionych z Wykonawcą, stosownie do zamówienia. 6. Zamawiający będzie dokonywał zamówienia pisemnie, telefonicznie lub faxem. 7. Odbiór masy będzie następował zgodnie z terminem podanym w formularzu ofertowym Wykonawcy w godzinach od 7:00 do 14:00. Załadunek powinien nastąpić w przeciągu 60 minut od przyjazdu kierowcy Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu masy mineralno - asfaltowej na gorąco o temp. 160-175°C 9. Zamawiający wymaga, aby dostarczany materiał spełniał odpowiednie wymogi norm właściwe dla przedmiotu zamówienia, tj. normy PN-EN 13108-1. 10. W związku z tym, że Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia od Wykonawcy własnym transportem, Wykonawca zobowiązany jest wydawać materiały w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego, tj. miejscowości Sierakowice. Warunek ten podyktowany jest warunkami technologicznymi wbudowania masy. 11. Sposób wbudowania mieszanki - ręczny (siłami własnymi przez pracowników obwodów drogowych). - Z uwagi na przeznaczenie, sposób wbudowania mieszanki oraz ograniczone moce przerobowe obwodów drogowych, jednorazowa ilość odbieranego materiału nie będzie przekraczała 6 ton. 12. W przypadku awarii własnej lub wytwórni którą Wykonawca dysponuje do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie zamawiającemu odbioru masy bitumicznej z innej wytwórni na warunkach co najmniej równych lub korzystniejszych niż określono w SIWZ. 13. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. Podana przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilość mieszanki mineralno- bitumicznej na gorąco objętej zamówieniem ma charakter szacunkowy i jest obliczona na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianej masy bitumicznej na gorąco w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 80 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczoną masę bitumiczną. 4) Część 4 zamówienia: dostawa barier stalowych wraz z transportem do Sierakowic ul. Brzozowa 1. Zakres rzeczowy 4 części zamówienia został przedstawiony w poniższej tabeli. numer zadania parametry produktów ilość zadanie nr 4 Bariery drogowe stalowe typu SP-09/4 100 mb Zakończenia barier drogowych 10 szt Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r. Ustalenia dodatkowe 1. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Zlecenie zamówienia będzie obejmowało jedną dostawę. 2. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 3. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 4. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 5. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości poszczególnych materiałów budowlanych objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów budowlanych w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 80 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczone materiały budowlane. 5) Część 5 zamówienia: dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wskazanych w poniższej tabeli. Lp. Wyszczególnienie - opis przedmiotu zamówienia Ilość (sztuk) 1 2 3 1 Znak drogowy: A - 1 1 2 Znak drogowy: A - 2 1 3 Znak drogowy: A - 3 6 4 Znak drogowy: A - 4 6 5 Znak drogowy: A - 5 1 6 Znak drogowy: A - 6b 5 7 Znak drogowy: A - 6c 5 8 Znak drogowy: A - 7 12 9 Znak drogowy: A - 9 2 10 Znak drogowy: A - 10 2 11 Znak drogowy: A - 11a 8 12 Znak drogowy: A - 12b 2 13 Znak drogowy: A - 12c 2 14 Znak drogowy: A - 14 2 15 Znak drogowy: A - 16 6 16 Znak drogowy: A - 17 6 17 Znak drogowy: A - 18b 20 18 Znak drogowy: A - 29 2 19 Znak drogowy: A - 30 6 20 Znak drogowy: B - 1 8 21 Znak drogowy: B - 20 4 22 Znak drogowy: B - 25 6 23 Znak drogowy: B-27 4 24 Znak drogowy: B - 33 (20) 4 25 Znak drogowy: B - 33 (40) 2 26 Znak drogowy: B - 33 (60) 7 27 Znak drogowy: B - 34 (60) 6 28 Znak drogowy: B - 36 6 29 Znak drogowy: B - 42 6 30 Znak drogowy: C-9 2 31 Znak drogowy: C-9 (Mały) 10 32 Znak drogowy: D-1 8 33 Znak drogowy: D-3 1 34 Znak drogowy: D-4a 4 35 Znak drogowy: D-5 1 36 Znak drogowy: D-6 14 37 Znak drogowy: D-6b 4 38 Znak drogowy: D-18 1 39 Znak drogowy: D-30 2 40 Znak drogowy: D-42 6 41 Znak drogowy: D-43 1 42 Znak drogowy: G-1a 3 43 Znak drogowy: G-1b 1 44 Znak drogowy: G-1c 2 45 Znak drogowy: G-1d 1 46 Znak drogowy: G-1e 1 47 Znak drogowy: G-1f 1 48 Drogowskaz (rys.6.3.3.5)- napis "Szpital" (lewy) 1 49 Drogowskaz (rys.6.3.3.5)- napis "Szpital" (prawy) 1 50 Znak drogowy: E-17a "Leszczynki" 1 51 Znak drogowy: E-18a "Leszczynki" 1 52 Znak D-6 łącznie z zn.T-27 na tle folii fluoroscencyjnej żółto-zielonej 10 53 Znak drogowy: F-5 (15t.,4,0km) 2 54 Tabliczka T-1 (20m) 6 55 Tabliczka T-1 (100m) 2 56 Tabliczka T-1 (Piesi) 2 57 Tabliczka T-2 ( 0,5 km ) 2 58 Tabliczka T-2 ( 1,0 km ) 2 59 Tabliczka T-2 ( 1,5 km ) 2 60 Tabliczka T-2 ( 2,0 km ) 2 61 Tabliczka T-2 ( 2,5 km ) 2 62 Tabliczka T-2 ( 4,0 km ) 2 63 Tabliczka T-3 12 64 Tabliczka T-4 6 65 Tabliczka T-5 (Droga kręta) 2 66 Tabliczka T-6 (wzór w załączeniu) 6 67 Urządzenie BRD: U-5a 14 68 Urządzenie BRD: U-18a, O 800 8 69 Urządzenie BRD: U-18b, 600 x 800 2 70 Urządzenie BRD: U-21a,U-21b, dwustronna plastyk, I gen. 25 71 Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 28 kg, ok.600x380 15 72 Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 17 kg, ok.350x350 10 73 Obejma 400 Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia. Ustalenia dodatkowe: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w celu ich wykorzystania na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 2. Znaki i urządzenia muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 ze zm.) rozmiar znaków drogowych oraz urządzeń BRD powinien odpowiadać ich przeznaczeniu tj. wykorzystaniu na drogach powiatowych - w przypadku braku wskazania innego wymiaru w powyższej tabeli. 3. Każdy dostarczony znak drogowy (urządzenie brd) musi być oznakowany znakiem budowlanym B lub znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) 4. Każdy materiał zastosowany do wykonania znaków (urządzeń brd - łącznie z konstrukcją wsporczą) musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normą lub aprobatą techniczną lub dokument równoważny. 5. Znaki wykonane na podkładzie z blachy stalowej, podwójnie giętej i obustronnie ocynkowanej, ogniwo o grubości co najmniej 1,25 mm (dla tablic o pow. powyżej 1 m^2: blacha ocynkowana ogniowo o grubości min. 1,5 mm). 6. Tablice znaków do mocowania za pomocą obejm uniwersalnych (nie za krawędź - na śruby). 7. Tarcza znaku musi być równa i gładka - bez odkształceń płaszczyzny znaku, w tym pofałdowań, wgięć, lokalnych wgnieceń lub nierówności itp. Odchylenie płaszczyzny znaku (zwichrowanie, pofałdowanie itp.) nie może wynosić więcej niż 1,5 % największego wymiaru znaku. Krawędzie tarczy znaku muszą być równe i nieostre. Zniekształcenia krawędzi tarczy znaku, pozostałe po tłoczeniu lub innych procesach technologicznych, którym tarcza była poddana, muszą być usunięte. 8. Folie odblaskowe powinny być II generacji. 9. Zastosowane folie odblaskowe użyte do wykonania lica znaku powinny wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały okres wymaganej trwałości znaku. Niedopuszczalne są niedoklejania, odklejania, złuszczenia, lub odstawanie folii na krawędziach tarczy znaku oraz na jego powierzchni. 10. Folie odblaskowe muszą posiadać ważne aprobaty techniczne, potwierdzające ich własności fotometryczne i kolorystyczne. Okres gwarancji na folie odblaskowe powinien wynosić nie mniej niż 10 lat. Folie powinny charakteryzować się w momencie odbioru, w trakcie i na koniec okresu gwarancji, określonymi w aprobacie wartościami parametrów fotometrycznych oraz pełnym związaniem się z tarczą znaku. 11. Sposób połączenia foli z powierzchnia tarczy znaku powinien umożliwiać jej odłączenie od tarczy bez jej zniszczenia. 12. Powierzchnia lica znaku powinna być równa i gładka, nie mogą na niej występować lokalne nierówności i pofałdowania. Niedopuszczalne jest występowanie jakichkolwiek ognisk korozji, zarówno na powierzchni jaki na obrzeżach tarczy. Niedopuszczalne jest występowanie jakichkolwiek zarysowań powierzchni znaku. 13. Trwałość znaku powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. 14. Każdy znak na odwrocie musi posiadać metryczkę producenta z podaniem kategorii zastosowanej folii odblaskowej oraz roku produkcji. 15. Lustra drogowe powinny być akrylowe, panoramiczne. Obudowa powinna być wykonana z elastycznego tworzywa, technologia produkcji powinna być zgodna ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Gwarancja na lustra drogowe min. 2 lata od dnia wydania przedmiotu Zamawiającemu. 16. Znaki drogowe, elementy oznakowania pionowego należy dostarczać do Sierakowic ul. Brzozowa 1. Transport znaków, tablic i pozostałego asortymentu odbywać się będzie na koszt Dostawcy, transport może odbywać się dowolnym środkiem transportu, w sposób zabezpieczający zamówiony asortyment przed uszkodzeniem, a obowiązkiem Dostawcy jest rozładunek dostarczonych materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 17. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
14212120-7
Dodatkowe kody CPV:
14212200-2,
44160000-9,
44113700-2,
44113600-1,
34992200-9,
34996000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa tłucznia frakcji 0/31,5 mm oraz żwiru frakcji 0/04 mm wraz z transportem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 34210.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych wraz z transportem do Sierakowic ul. Brzozowa 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4338.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5536.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco w ilości 70 ton |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15067.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa barier stalowych wraz z transportem do Sierakowic ul. Brzozowa 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13780.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34512.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27099.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.