Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Łódź: Dostawa sprzętu biurowego dla Rejonu w Radomsku
Numer ogłoszenia: 108204 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego dla Rejonu w Radomsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy- kolor wkładu niebieski lub czarny: żelowe -40 szt, tradycyjne - 50 szt, Długopisy kolorowe (czerwony, zielony) w zależności od potrzeb zamawiającego -10 szt., Ołówki drewniane, średnio - twarde -20 szt., Ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami, zakończone gumką -20 szt., Zakreślacie do pisania na wszystkich rodzajach papieru, nierozmazujące, nieprzebijajace na drugą stronę, kolory do uzgodnienia-30 szt., Wkłady do ołówków automatycznych -0,5 mm 10 opakowań po 12 szt., Markery do opisywania i znakowania różnych rodzajów powierzchni -10 szt., Gumki do ścierania miękkie -10 szt., Cienkopisy, tusz szybkoschnący, skuwka zabezpieczająca przed wyschnięciem, -30 szt., Taśma klejąca przezroczysta wąska, 2 cm -20 szt., Taśma klejąca przezroczysta szeroka mim 5 cm lub szersza -20 szt., Teczki plastykowe A4 wiązane -100 szt., Teczki plastykowe A4 , skoroszyty -100 szt., Teczki plastykowe A4 , skoroszyty z otworami do wpięcia do segregatorów-100 szt., Koszulki na dokumenty A4, przezroczyste 10 opakowań po 100 szt., Koszulki na dokumenty A5, przezroczyste -5 opakowań po 100 szt., Linijki plastykowe, 20 cm z tłoczona skalą -5 szt., Dziurkacze biurowe, z regulacja odmierzania środka kartki -10 szt., Zszywacze biurowe -5 szt., Zszywki małe Nr 10- 2 opakowania po 1000 szt., Zszywki duże nr 24/6 -10 opakowań po 1000 szt., Spinacze do dokumentów duże 50 mm -20 opakowań po 100 szt., Spinacze do dokumentów małe 28 mm-30 opakowań po 100 szt., Pineski -5 opakowań, Kalkulatory biurowe duże, podstawowe funkcje -3 szt., Nożyczki z hartowanej stali nierdzewnej, ergonomicznie ukształtowany uchwyt, -5 szt., Nożyki do papieru -10 szt., Nożyki do otwierania kopert, metalowe -3 szt., Tusze do pieczątek czerwone 25 ml, - 3 szt., Korektory w piórze, -20 szt., Korektory w taśmie -10 szt., Kleje biurowe w sztyfcie do papieru, kartonu, łatwe w użyciu, wysychające natychmiast bez fałdowania papieru, pojemność co najmniej 8 g -10 szt., Dyskietki 1,44 MB -20 szt., Płyty CD -20 szt., Płyty DVD -20 szt., Tonery do faxu Cannon FAX B155, Oryginalne firmy Cannon -10 szt., Tonery do faxu Cannon FAX BJ140, Oryginalne firmy Cannon -6 szt., Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp -kolor -25 szt., Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp-czarny -15 szt. Tonery do drukarki hp 1300 Oryginalne firmy hp -3 szt., Tonery do drukarki hp 1100 Oryginalne firmy hp - 4 szt., Tonery do drukarki hp Laserjet 1200 series Oryginalne firmy hp -5 szt., Tusze do drukarki hp 950 c- czarne, Oryginalne firmy hp -7 szt., Tusze do drukarki hp 950 c- kolorowe, Oryginalne firmy hp -7 szt., Tonery do kserokopiarki mita DC-3060 Oryginalne firmy mita -2 szt., Teczki dla kierowców, w twardych okładkach z tworzywa -5 szt., Teczki na akta osobowe, okładki twarde z tworzywa z metalowym mechanizmem wpinania kartek tak jak w segregatorach- 5 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Łódź Rejon Radomsko 97-500 Radomsko ul. Reja 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA O/Łódź Rejon Radomsko 97-500 Radomsko ul. Reja 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.