To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Łódź: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA REJONU W RADOMSKU
Numer ogłoszenia: 239040 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 108204 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA REJONU W RADOMSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lp, Nazwa produktu,Ilość: 1 Długopisy- kolor wkładu niebieski lub czarny -90 szt., 2 Długopisy kolorowe (czerwony, zielony) w zależności od potrzeb zamawiajacego- 10 szt., 3 Ołówki drewniane, średnio - twarde 20 szt., 4 Ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami, zakończone gumką. -20 szt., 5 Zakreślacie do pisania na wszystkich rodzajach papieru, nierozmazujące, nieprzebijajace na drugą stronę, kolory do uzgodnienia, -30 szt. 6 Wkłady do ołówków automatycznych 0,5 mm -10 opakowań po 12 szt., 7 Markery do opisywania i znakowania różnych rodzajów powierzchni -10 szt., 8 Gumki do ścierania miękkie -10 szt. 9 Cienkopisy, tusz szybkoschnący, skuwka zabezpieczająca przed wyschnięciem, -30 szt. 10 Taśma klejąca przezroczysta wąska, 2 cm -20 szt., 11 Taśma klejąca przezroczysta szeroka mim 5 cm lub szersza -20 szt., 12 Teczki plastykowe A4 wiązane -100 szt., 13 Teczki plastykowe A4 , skoroszyty -100 szt., 14 Teczki plastykowe A4 , skoroszyty z otworami do wpięcia do segregatorów -100 szt., 15 Koszulki na dokumenty A4, przezroczyste -10 opakowań po 100 szt., 16 Koszulki na dokumenty A5, przezroczyste -5 opakowań po 100 szt., 17 Linijki plastykowe, 20 cm z tłoczona skalą -5 szt., 18 Dziurkacze biurowe, z regulacja odmierzania środka kartki, -10 szt., 19 Zszywacze biurowe,-5 szt., 20 Zszywki małe Nr 10 -2 opakowania po 1000 szt. , 21 Zszywki duże nr 24,6 -10 opakowań po 1000 szt., 22 Spinacze do dokumentów duże 50 mm -20 opakowań po 100 szt., 23 Spinacze do dokumentów małe 28 mm -30 opakowań po 100 szt., 24 Pineski - 5 opakowania, 25 Kalkulatory biurowe duże, podstawowe funkcje, -3 szt., 26 Nożyczki z hartowanej stali nierdzewnej, ergonomicznie ukształtowany uchwyt, -5 szt., 27 Nożyki do papieru -10 szt., 28 Nożyki otwierania kopert, metalowe -3 szt., 29 Tusze do pieczątek czerwone -25 ml, 3 szt., 30 Korektory w piórze, -20 szt., 31 Korektory w taśmie -10 szt., 32 Kleje biurowe w sztyfcie do papieru, kartonu, łatwe w użyciu, wysychające natychmiast bez fałdowania papieru, pojemność co najmniej 8 g, -10 szt., 33 Dyskietki 1,44 MB-20 szt., 34 Płyty CD -20 szt., 35 Płyty DVD -20 szt., 36 Tonery do faxu Cannon FAX B155, - 10 szt. 37 Tonery do faxu Cannon FAX BJ140, -6 szt., 38 Tusze do drukarki hp PSC 1510 -kolor 25 szt., 39 Tusze do drukarki hp PSC 1510 -czarny 15 szt., 40 Tonery do drukarki hp 1300 3 szt., 41 Tonery do drukarki hp 1100 4 szt., 42 Tonery do drukarki hp Laserjet 1200 series 5 szt., 43 Tusze do drukarki hp 950 c- czarne, 7 szt., 44 Tusze do drukarki hp 950 c- kolorowe, 7 szt., 45 Tonery do kserokopiarki mita DC-3060 2 szt., 46 Teczki dla kierowców, w twardych okładkach z tworzywa 5 szt. 47 Teczki na akta osobowe, okładki twarde z tworzywa z metalowym mechanizmem wpinania kartek tak jak w segregatorach. 5 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8314,02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA PAPIERNICZO-CHEMICZNA EWA LEŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA PAPIERNICZO-CHEMICZNA EWA LEŚNIEWSKA
- Handel Hurtowy i detaliczny Artykułami Chemicznymi i Papierniczymi Ewa Leśniewska, Dobra 42 B, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8314,02
- Oferta z najniższą ceną: 8314,02 / oferta z najwyższą ceną: 8314,02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.