Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Kołobrzeg: Remont pomieszczeń biurowych Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8
Numer ogłoszenia: 108329 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Ludwika Waryńskiego 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3523554, fax 094 3523013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkolobrzeg.wsse.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8. 2. Zakres robot przewidzianych do wykonania obejmuje: a) wymianę okien, b) roboty elektryczne, c) wymianę umywalek, d) wymianę glazury, e) zabudowy z płyt gispowo-kartonowych, f) sufity podwieszane, g) rozbiórki i zamurowania, h) wykonanie ścianki z luksferów, i) gładzie gipsowe ścian i sufitów, j) wymianę okładzin posadzki z płytek terakotowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, i Nr 170, poz. 1217 ). 2. Spełnienie wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu, dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji, na zasadzie spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w Rozdziale V, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty - zgodnie z Zał. Nr 1; 2) kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia); 3) oświadczenie na podst. art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, i Nr 170, poz. 1217 ). - zgodnie z Zał. Nr 2; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie podatkowe - zgodnie z Zał. Nr 3; 6) doświadczenie zawodowe - zgodnie z Zał. Nr 4; 7) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej) odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia - zgodnie z Zał. Nr 5 - Personel, z podaniem: a) imienia i nazwiska; b) wykształcenia; c) przewidzianej do pełnienia funkcji w ramach realizacji oferowanego zadania; d) ilości lat praktyki w charakterze kierownika robót (dla majstra - w charakterze majstra odpowiedniej specjalności); e) numeru, zakresu i specjalności uprawnień budowlanych Kierownika Budowy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za wykonanie zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć kserokopie decyzji nadania uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej (okręgowej) Izby Samorządu Zawodowego); wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipkolobrzeg.wsse.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 78-100 Kołobrzeg, ul. Waryńskiego 8 w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu; 78-100 Kołobrzeg, ul. Waryńskiego 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w miejscowościach Gminy Kołobrzeg
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsęty
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.