Og³oszenie z dnia 2025-04-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Prowadzenie zajêæ sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu ¿ycia u najm³odszych-„Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£OBRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920713
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Trzebiatowska 48A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajêæ sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu ¿ycia u najm³odszych-„Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80074780-e6bc-477b-bb99-79558cc0df04
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00206576
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Wspó³pracy INTERREG VI A Meklemburgia - Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska w ramach celu „Europejska Wspó³praca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zosta³y okre¶lone w rozdzia³ach 10 i 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje w tym zakresie zosta³y okre¶lone w rozdziale 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest prowadzenie zajêæ sportowych dla dzieci w wieku od 4 do 6 lat w celu zachêcania do uczestnictwa w zabawach i grach ruchowych; zmniejszenia nadwagi i oty³o¶ci w¶ród dzieci przedszkolnych; zwiêkszania codziennej aktywno¶ci ruchowej dzieci poprzez wprowadzenie dodatkowych bezp³atnych zajêæ ruchowych; rozwijania i doskonalenia ogólnej sprawno¶ci i wydolno¶ci organizmu dzieci poprzez ró¿ne formy aktywno¶ci ruchowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80110000-8 - Us³ugi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (najwiêksza liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie G³ównego trenera w zakresie prowadzenia zajêæ sportowych dla dzieci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. Minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy:Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objêtym zamówieniem, tj.:
a) co najmniej jedn± osob± posiadaj±cymi status nauczyciela wychowania fizycznego lub uprawnienia trenera sportu, (g³ówny trener).
b) co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi status nauczyciela wychowania przedszkolnego (trener pomocniczy).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego wykonawcê lub ³±cznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Uwaga:
1. Za nauczyciela wychowania przedszkolnego uznaje siê osobê, która posiada wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe – z zakresu pedagogiki przedszkolnej lub wczesnoszkolnej.
2. Do realizacji przedmiotu zamówienia mog± zostaæ skierowane wy³±cznie osoby, które posiadaj± pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych i korzystania z praw publicznych, nie tocz± siê przeciwko nim postêpowania karne lub dyscyplinarne ani postêpowania o ubezw³asnowolnienie, nie by³y karane za przestêpstwo pope³nione umy¶lnie, nie by³y skazane za przestêpstwo przeciwko wolno¶ci seksualnej, obyczajno¶ci, przestêpstwo z u¿yciem przemocy na szkodê ma³oletniego, oraz ¿e nie toczy siê postêpowanie w ¿adnej z tych spraw przeciwko nim (tzn. nie by³y karane i nie figuruj± w Krajowym Rejestrze Karnym). Informacja z Krajowego Rejestru Karnego przedk³adana dotyczy przestêpstw okre¶lonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego (w tym przestêpstwa przeciwko wolno¶ci seksualnej i obyczajno¶ci), w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdzia³aniu narkomanii (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 z pó¼n. zm.), lub za odpowiadaj±ce tym przestêpstwom czyny zabronione okre¶lone w przepisach prawa obcego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzaj±cego spe³nienie warunku opisanego przez Zamawiaj±cego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 4 SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia stanowi±ce za³±czniki nr 2, 3 oraz 3A do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców do oferty do³±cza siê o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Uwaga: O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4A do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z postanowieniami §9 i §10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-06 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert dokonywane jest poprzez stronê prowadzonego postêpowania https://gminakolobrzeg.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 08:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-04
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Prowadzenie zajêæ sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu ¿ycia u najm³odszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem no¿nym wraz z osprzêtem dla potrzeb Oddzia³u Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Miasto Ko³obrzeg
- Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Korzy¶cienku
- Przebudowa klatki schodowej - wykonanie niezbêdnych instalacji: napowietrzania klatki schodowej
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wy¿ywieniem, a tak¿e zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadno¶ci uczenia siê,KPO
- Stworzenie zespo³u Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie ¶wiadczenia ci±g³o¶ci us³ug specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Us³uga organizacji wydarzeñ kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczestników projektu Uczelnia Dostêpna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarz±dzaj±cych w PWSFTviT w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.