Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Józefów: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Romualda Traugutta przy ul. Granicznej 26 w Józefowie
Numer ogłoszenia: 108408 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im. RomualdaTraugutta, ul. Graniczna 26, 05-410 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7894050, 7891534, fax 0-22 7894050 w. 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Romualda Traugutta przy ul. Granicznej 26 w Józefowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - szafki ubraniowe drewniane w ilości 57 sztuk, część 2 - szafki ubraniowe metalowe w ilości 46 sztuk, część 3 - meble szkolne i biurowe. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonać w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wyposażenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia dla danej części . 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający oceni metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione musi złożyć każdy z nich. 3. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamiast dokumentu wymienionego w pkt.1. składa odpowiednio dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy niż termin składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Józefowa w Biurze Obsługi Klienta lub pocztą w ciągu 5 dni od złożenia wniosku o jej wydanie..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Prowadzącego Postępowanie: Urząd Miasta Józefowa , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, w Biurze Obsługi Klienta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Romualda Traugutta przy ul. Granicznej 26 w Józefowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafek ubraniowych drewnianych w ilości 57 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7, 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Romualda Traugutta przy ul. Granicznej 26 w Józefowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafek ubraniowych metalowych w ilości 46 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Romualda Traugutta przy ul. Granicznej 26 w Józefowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli szkolnych i biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7, 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu" w latach 2024-2028 - powtórzenie
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i nabiału do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (6 części)
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Kredensy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.