eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Łódź: Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 108660 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163000, 6163019, faks 042 6163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 6 szt. bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Strażacka 1/3. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje demontaż 6 szt. istniejących bram wraz z osprzętem bez usuwania z muru ościeży wykonanych z kątowników stalowych. 3.Zdemontowane 6 szt. bram garażowych należy pozostawić u Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. W istniejące otwory należy zamontować automatyczne bramy przemysłowe, segmentowe o dwuściennej konstrukcji z blachy stalowej lub aluminiowej, faktura blachy gładka z wypełnieniem pianką poliuretanową PU - gr. min. 40mm. Każda brama musi posiadać min. 25% przeszklenia szkłem bezpiecznym zespolonym. Przeszklenie ma być pełne w profilu aluminiowym. Współczynnik przenikania ciepła dla centralnej części segmentu (panela) nie większy niż 0,5 W/m2xK. Kolor drzwi : zewnątrz - RAL 3000 lub zbliżony, wewnątrz - RAL 9002 lub zbliżony. Zamontowane bramy nie mogą zmniejszyć istniejącego światła bram. Należy zastosować niskie prowadzenie bram ze sprężyną z tyłu. Ponadto bramy garażowe muszą być wyposażone w: -automatyczne urządzenie blokujące po ich otwarciu, -zabezpieczenie krawędziowe pneumatyczne, blokujące bramę przy napotkaniu przeszkody podczas otwierania i zamykania, -urządzenie umożliwiające ręczne otwieranie i zamykanie bramy. 4.Sterowanie napędu bramy z przełącznika umieszczonego przy każdej z bram za pomocą przycisków góra - stop - dół (współpracujących z centralą sterującą). Automaty sterujące przemysłowo-trójfazowe zasilane napięciem 400V. 5.Dodatkowo należy zastosować centralę sterującą umożliwiającą sterowanie bramami z punktu alarmowego jednostki z sygnalizacją pozycji bramy. Centrala sterująca powinna umożliwiać podłączenie 12 szt. bram garażowych. 6.Przy każdej bramie sygnalizacja świetlna informująca kierowcę o całkowitym otwarciu bramy wewnątrz garażu. 7.W związku z realizacją przedmiotu zamówienia w starym budynku strażnicy, przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca wymiany bram. 8.Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają Załączniki Nr 1, 2, 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których przedmiotem będzie dostawa i wymiana bram garażowych przemysłowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą w kwocie 2.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2009 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Getin Noble Bank S.A. nr 60 1560 0013 2026 0000 2974 0001. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku JRG 7 KM PSP w Łodzi. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty, zaś jego oryginał umieścić w osobnej kopercie i opisać wadium. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie dostawy i montażu bram garażowych przemysłowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 60.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47, pok.210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47, pok.201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.