eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Łódź: Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 138472 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108660 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163000, 6163019, faks 042 6163063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 6 szt. bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Strażacka 1/3. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje demontaż 6 szt. istniejących bram wraz z osprzętem bez usuwania z muru ościeży wykonanych z kątowników stalowych. 3. Zdemontowane 6 szt. bram garażowych należy pozostawić u Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. W istniejące otwory należy zamontować automatyczne bramy przemysłowe, segmentowe o dwuściennej konstrukcji z blachy stalowej lub aluminiowej, faktura blachy gładka z wypełnieniem pianką poliuretanową PU - gr. min. 40mm. Każda brama musi posiadać min. 25% przeszklenia szkłem bezpiecznym zespolonym. Przeszklenie ma być pełne w profilu aluminiowym. Współczynnik przenikania ciepła dla centralnej części segmentu (panela) nie większy niż 0,5 W/m2xK. Kolor drzwi: zewnątrz - RAL 3000 lub zbliżony, wewnątrz - RAL 9002 lub zbliżony. Zamontowane bramy nie mogą zmniejszyć istniejącego światła bram. Należy zastosować niskie prowadzenie bram ze sprężyną z tyłu. Ponadto bramy garażowe muszą być wyposażone w: -automatyczne urządzenie blokujące po ich otwarciu, -zabezpieczenie krawędziowe pneumatyczne, blokujące bramę przy napotkaniu przeszkody podczas otwierania i zamykania, -urządzenie umożliwiające ręczne otwieranie i zamykanie bramy. 4. Sterowanie napędu bramy z przełącznika umieszczonego przy każdej z bram za pomocą przycisków góra - stop - dół (współpracujących z centralą sterującą). Automaty sterujące przemysłowo-trójfazowe zasilane napięciem 400V. 5. Dodatkowo należy zastosować centralę sterującą umożliwiającą sterowanie bramami z punktu alarmowego jednostki z sygnalizacją pozycji bramy. Centrala sterująca powinna umożliwiać podłączenie 12 szt. bram garażowych. 6. Przy każdej bramie sygnalizacja świetlna informująca kierowcę o całkowitym otwarciu bramy wewnątrz garażu. 7. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia w starym budynku strażnicy, przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca wymiany bram. 8. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają Załączniki Nr 1, 2, 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLTAU Krzysztof Bodetko, ul. Wycieczkowa 26, 91-518 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129988,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.