Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Milanówek: ZS/1zp/2008
Numer ogłoszenia: 108661 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. gen. Józefa Bema, ul. Wójtowska 3, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7583316, fax 0-22 7583637.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsbem.aplus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZS/1zp/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali gimnastycznej i wyjść na boisko szkolne z holu głównego i pomieszczeń sportowych w budynku szkoły.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ: 3.1.1 WARUNEK I - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: 1) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wykonawca będzie uważany za spełniający warunek, gdy obowiązek rejestracyjny bądź ewidencyjny wypełnił, 2) wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowa-niu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, 5) wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i podwykonawców, 6) wykonawca dysponuje osobą posiadającą wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy (roboty budowlane bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej ) i musi być ona wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.1.2 WARUNEK II - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: 1) wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych ( licząc do dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (powyżej 60 tys. PLN). 3.1.3. Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: 1) wykonawca, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia i posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie powinien być ubezpieczony każdy wykonawca) 3.1.4. Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania , chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3.1.1, 3.1.2 i 3.1.3, 11) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 12) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 13) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, 14) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.1.5. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych wraz z oferta oświadczeń, dokumentów i wykazów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki wykonawca spełnia. 3.1.6. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 3.1.1. wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki i wypis z ewidencji gospodarczej; 3) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze winien być złożony oryginał pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika: a) wymogi odnośnie formy i treści pełnomocnictwa: - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają wykonawcę-pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; - udzielone pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazania: 1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem adresu siedziby, 3) ustanowionego wykonawcy-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania dokument pełnomoc-nictwa został podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzie-lenie zamówienia, w tym wykonawcę -pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę; b) oferta wspólna winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 4) opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ, 5) odpowiednie uprawnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, wynikające z przepisów Prawa budowlanego, 6) dowód wpisu kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zaświadczenie z terminem ważności nie przekraczającym datę otwarcia ofert, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc do daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, co najmniej dwie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( każda ), z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości netto robót, odbiorcy robót, daty i miejsca wykonania, sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 8) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 7, zostały wykonane należycie (w dokumencie tym winny się znajdować zapisy dotyczące terminu wykonania roboty, wartości wykonanej roboty ze wskazaniem jakie prace wykonano, nazwę odbiorcy roboty budowlanej, informację, że robota została wykonana należycie - referencje), 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, 10) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3.1.1,3.1.2, 3.1.3 {art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy}, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 11) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie punktu 3.1.4 {art. 24 ust. 1 i 2 ustawy} , sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 12) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienia, odroczenie lub rozliczanie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). 3.2.2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605). 3.2.3.Dokumenty, o których mowa w punktach 3.2.1 składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 3.2.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3.2.5. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 3.2.6.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3.2.7. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to każdy z występujących wspólnie podmiotów musi spełniać warunki o charakterze indywidualnym i w związku z tym złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Jedynie wymagania o charakterze czysto gospodarczym, ekonomicznym i kadrowym rozpatrywane będą łącznie, poprzez sumowanie potencjałów gospodarczych, ekonomicznych i kadrowych. 3.2.8.Warunek, o którym mowa w punkcie 3.2.7. dotyczy także podwykonawców robót. 3.2.9.Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsbem.aplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól Nr 2 im. Gen. Józefa Bema w Milanówku, 05-822 ul. Wójtowska 3, tel. 022 758 33 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 im. Gen. Józefa Bema przy ul.Wójtowskiej 3 w Milanówku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.