Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Pleszew: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Malinie 5 w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 108744 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7428365, fax 062 7428365.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Malinie 5 w Pleszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego 24-lokalowego budynku mieszkalnego (budynek nr 1). Budynek został zaprojektowany jako jednobryłowy, czterokondygnacyjny w całości podpiwniczony. W części piwnicznej przewidziano 7 indywidualnych garaży, pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie. Mieszkania wyposażone w balkony. Zamówienie swym zakresem obejmuje roboty budowlane, wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłej wody, centralnego ogrzewania, elektrycznej, gazowej wraz z przyłączem telewizji kablowej, domofonowej, telefonicznej oraz roboty drogowe. 2. Wybrany, w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie wznieść nowy budynek mieszkalny zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty w oparciu o załączone przedmiary. Cena oferty jest ceną ryczałtową. 4. Płatność za wykonane prace zostanie dokonana na podstawie protokołów odbioru częściowego, przy czym każdy odbiór obejmował będzie około 20-25% zaangażowania finansowego inwestycji. Przewidywana liczba odbiorów częściowych wynosi 5. 5. Zamawiający oświadcza, że uzyskał wszelkie, wymagane prawem zezwolenia oraz posiada pełną dokumentację inwestycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 426.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 18.000,00 zł (słownie - osiemnaście tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów (patrz pkt IX specyfikacji). Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie, przez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień (referencje, protokoły odbioru, itp.), że Wykonawca wykonał należycie przynajmniej 1 zamówienie polegające na budowie budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości przynajmniej 1.000.000 zł brutto. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie, przez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających przynależność wskazanych osób i podmiotów do właściwych izb samorządu zawodowego oraz uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, że Wykonawca dysponuje przynajmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji kierownika robót (przynajmniej jedną osobą na branżę). 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wykazanie, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości stanowiącej przynajmniej 20% wartości złożonej przez siebie oferty. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest by kwota gwarantowana wynosiła przynajmniej 50% wartości złożonej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 87
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl/bip.php?pid=120
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025 /2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3" w ramach zadania: "Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew" w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew"
- Przebudowa ul. Bogusza w Pleszewie (droga powiatowa nr 4351P)
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (II postępowanie- powtórzone)
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.