eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew"Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3" w ramach zadania: "Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew" w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3”
w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 71

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3”
w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e946370a-cd69-4409-878d-7d15e0dcc602

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zgłoszono do programu FENX.02.05-IW.01-001/23, nr wniosku: FENX.02.05-IW.01-0078/24 „Poprawa jakości i ograniczenie strat wody przeznaczonej do spożycia w gminie Pleszew”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e946370a-cd69-4409-878d-7d15e0dcc602

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo opisano w załączniku nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3” w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, nr wniosku: FENX.02.05-IW.01-0078/24 „Poprawa jakości i ograniczenie strat wody przeznaczonej do spożycia w gminie Pleszew”
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3 wraz z infrastrukturą szczegółowo opisanego w dokumentacji technicznej, kosztorysie zerowym, przedmiarze robót, STWiOR i BIOZ. W szczególności:
a) Zamawiający informuje, że na działce nr 3705/2 znajdują się również 2 inne place budowy Wykonawców wybranych w innych postępowaniach przetargowych dla zadań pn. „Budowa budynku warsztatowo - magazynowego” oraz „Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej”. Zakresy tych trzech zadań będą się nakładać w jednym terminie
b) Wykonawca robót będzie współdzielił plac budowy tj. wydzielony obszar działki nr. 3705/2 z Wykonawcą zadań: Budowa Budynku Centralnej Stacji Wodociągowej oraz Budowa budynku warsztatowo - magazynowego. Jednocześnie wykonawca budynku CSW w zakresie swojego zadania w obszarze zbiornika wykona w uzgodnieniu z Wykonawcą zbiornika infrastrukturę między obiektową tj. rurociągi zasilające zbiorniki, rurociągi zasilające pompownie, kanalizacje przelewu i spustu oraz przebudowę sieci wodociągowej zasilające miejscowość Lenartowice. UWAGA – wymagana wizja lokalna pkt.20 SWZ. Patrz mapa PZT 2.
c) Wykonawca robót w pierwszej kolejności przed rozpoczęciem niwelacji terenu - robót ziemnych oraz po wcześniejszym poinformowaniu i uzgodnieniu terminu z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji wykona wykopy kontrolne w celu potwierdzenia lokalizacji oraz zagłębienia odcinka istniejącej sieci wodociągowej DN 300 podlegającej przebudowie wg załącznika pn. „Mapa kolizji”,
d) Termin i sposób przebudowy kolizji zbiornika wody uzdatnionej numer 3 z istniejącym rurociągiem DN 300 zasilającym istniejące zbiorniki czystej wody zostanie bezwzględnie uzgodniony i zaakceptowany przez Nadzór Budowy oraz Zakład Wodociągów i Kanalizacji.
e) Przed odbiorem końcowym rozruchy zbiornika powinny odbywać się z nowo wybudowanej pompowni oraz infrastruktury między obiektowej którą realizuje wykonawca budynku CSW.
f) wykonanie wpięcia do magistrali
g) budowa sieci/przyłączy między obiektowych wynikających z nowych uwarunkowań technicznych,
h) budowa instalacji elektrycznej i AKPiA,
i) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy: wytyczenie robót w terenie, ewentualne wskazanie granic,
j) wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
k) oznakowanie i oświetlenie budowy
l) zatrudnienie kierownika budowy,
m) powiadomienie odpowiednich organów (w tym instytucji dokonujących uzgodnień dokumentacji projektowej) o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych,
n) zapewnienie ciągłości dostawy wody (dopuszczalny nieprzekraczalny czas trwania przerwy w dostawie wody nie może przekroczyć 6 godzin). Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym, dlatego prace należy wykonywać tak, by umożliwić w sposób ciągły dostawę wody do odbiorców.
o) przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,
p) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie),
q) zagospodarowanie odpadów.
2) Zestawienie wymiarów gabarytowych zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej nr 3:
- Średnica 29,90 m
- Wysokość max. 4,40 m
3) Zestawienie powierzchni zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej nr 3:
- Powierzchnia zabudowy 701,80 m2
- Powierzchnia całkowita 701,80 m2
- Pojemność całkowita 4004,21 m3

4) Fundamenty
Projektowany obiekt posadowić za pomocą fundamentu bezpośredniego w postaci płyty żelbetowej. Poziom posadowienia podano w dokumentacji rysunkowej. POZ.PŁ.1 – PŁYTA DENNA (1 szt.) R = 15,05m, h = 0,5M, beton C30/37 W8, klasa ekspozycji XC2. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B. Dokładne schematy zbrojenia pokazano na rysunkach technicznych.
5) Zewnętrzne ściany zbiornika
Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej. Średnica zbiornika D = 29,70m, ściany gr. 35cm, wysokość ścian h = 6,30m, wykonane z betonu klasy C30/37 W8, klasa ekspozycji: XA1. Zbrojenie główne ścian: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B
6) Wewnętrzna ściana zbiornika
Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, gr. 35cm, beton C3037 W8, klasa ekspozycji XA1. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B
7) Pilastry
Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, gr. 35cm, beton C30/37 W8. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm; zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B
UWAGA!
Gabaryty elementów zamieszczono w dokumentacji rysunkowej. Dozbrojenie otworów oraz zagęszczenie zbrojenia zgodnie z dokumentacją rysunkową.
8) Przykrycie zbiornika
Zaprojektowano przykrycie zbiornika z płyty żelbetowej, gr. 45cm, beton C30/37 W8, klasa ekspozycji XA1. Średnica przykrycia D = 29,70m. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm; Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B. Dokładne schematy zbrojenia pokazano na rysunkach technicznych.
9) Izolacje przeciwwilgociowe, termiczne
a) Izolacja przeciwwilgociowa/ przeciwwodna:
- Izolacja pionowa ścian fundamentowych (do min. 30 cm ponad powierzchnie terenu), z papy samoprzylepnej wraz z gruntowaniem podłoża x 2 gr. min. 2,5 mm na osnowie z włókniny poliestrowej z asfaltem modyfikowanym elastromerami
- Izolacja pozioma ( podłogi na gruncie ) z papy kauczukowo – żywiczno – asfaltowa wykonana z bariery anty radonowej, na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 napawanej aluminium, z asfaltem modyfikowanym elastromerami grubość min. 4,0 mm.
b) Izolacja termiczna:
- Ściany podziemne oraz ściany nadziemne w strefie cokołu termoizolacja z płyt gr. 10 cm EPS HYDRO 150-038, współczynnik przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,038 W/m·K;
c) Ściany zewnętrzne termoizolacja:
- Termoizolacja z płyt gr. 10 cm EPS 070-040 , współczynnik przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,040 W/m·K;
d) Powłoka uszczelniająca elastyczna do kontaktu z wodą spożywczą
e) Izolacja termiczna dachu:
- Dach termoizolacja z płyt EPS – 150 spadkowy gr. 15-25 cm, o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,036 W/m·K;
10) Pokrycie
a) Projektuję się pokrycie dachu dwoma warstwami papy:
- Papa wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250g/m2 z obustronna powłoką z masy asfaltowej: z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym grubość min. 5,2 mm.
- Papa podkładowa wykonana z dwóch warstw masy asfaltowej modyfikowanej SBS z wypełniaczem mineralnym grubość min. 4,0mm
11) Instalacje wewnętrzne
- zasilanie zbiornika rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;
- zasilanie zestawu pompowego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;
- spust ze zbiornika retencyjnego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;
- przelew ze zbiornika retencyjnego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;
- przejście rur należy uszczelnić 2x kołnierzem łańcuchowym ŁU-6-17 ogniw + KPW.
- wentylator dachowy chemoodporny ∅ 450 mm z regulacją EC o parametrach:
- system napowietrzania zbiornika wyposażony w filtr wlotowy Hepa, filtr przeciwbakteryjny, kratki ochronne.
12) Prace wykończeniowe zewnętrzne
- rynny ∅150, rury spustowe ∅110 z blachy stalowej, gr. min. 0,55mm, ocynkowanej dwustronnie, pokrytej ochronną powłoką organiczną;
- obróbki blacharskie stalowe ocynkowane o gr. min. 0,55mm (275g cynku na m2) i powlekane powłoką poliestrową o grubości 25mμ zamontowane w sposób stabilny i zapewniający odprowadzenie wody poza powierzchnie obiektu. Obróbki należy ukształtować tak, aby ich krawędź oddalona była od docelowej powierzchni o ok. 4cm. Obróbki blacharskie należy wykonać w sposób zapewniający we wszystkich fazach prac należytą ochronę powierzchni przed wodami opadowymi i spływającymi;
- drabina zewnętrzna i wewnętrzna wykonana ze stali OH18N9.
- barierka ochronna ze stali OH18N9:
- balustrada na zbiorniku wykonana ze stali OH18N9
- opaska z kostki betonowej z kostki betonowej brukowej, barwa szara grubości 6 cm. Obłożone po obwodzie krawężnikiem 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C16/20. Na podsypce cementowo-wapiennej gr. 4 cm i podbudowie z piasku zagęszczonego do Is=0,98 grubości 15 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo opisano w pkt. 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100),
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy / Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta kierowała robotami jako kierownik budowy lub robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 1 000 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do sieci wodociągowych.
b) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. Osoba ta kierowała robotami w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 1.000 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do sieci wodociągowych.
c) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się nadzorowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika o pojemności min. 1.000 m3 wraz z pracami branży elektrycznej i AKPiA.
4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej dwa zamówienia (dwa kontrakty) polegające na budowie żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 2.400 m3 każda, wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do układu technologicznego, pracami branży elektrycznej i AKPiA oraz wykonaniem wewnętrznych powłok zabezpieczających beton

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – w celu weryfikacji przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej (§ 2 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100),
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2.0000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Pleszew Nr 69 8407 0003 0007 3147 2000 0002. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne) :
a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami;
b) konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
d) konieczność zmiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji:
- ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń;
- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
- powodujące poprawienie parametrów technicznych;
- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie eZamówienia pobierając, wypełniając i podpisując elektronicznie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2) zmiany ceny umowy:
a) będące wynikiem rozliczenia robót zgodnie z § 4 ust. 5 umowy;
b) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT – o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego;
3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
4) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy - terminy te mogą ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w umowie ze względu na:
a) nie wykonanie w terminie zadania Budowa Centralnej Stacji Wodociągowej,
b) działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp.);
c) przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, zawieszenie wykonywania robót przez Zamawiającego lub wprowadzenie przez Zamawiającego innych Wykonawców;
d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
e) działania organów administracji państwowej lub samorządowej:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego;
f) okoliczności niezależne zarówno od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy, tj. wystąpi konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy lub ograniczenia w jego użytkowaniu, udzielenia zamówień na roboty dodatkowe, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego;
- w okolicznościach, o których mowa powyżej, termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o czas, jaki wynika z zaistniałej sytuacji
5) Rozpoczęcie wykonywania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy, a więc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie. Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności potwierdzony przez Inspektora Nadzoru / Inwestora Zastępczego i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokół ten musi zawierać uzasadnienie wskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 454 - 455 ustawy. Rozpoczęcie wykonywania tych robót musi być poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisującej te roboty. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami Prawa budowlanego wraz z jego aktami wykonawczymi.
6) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie, gdy Zamawiający lub zarządca drogi wstrzyma wykonywanie prac o czas czasu trwania wstrzymania prac.

Zamawiający wymaga odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej (art. 281 ust. 2, pkt. 12 ustawy). Zamawiający po wcześniejszym ustaleniu umożliwia obejrzenia terenu budowy zbiornika wody uzdatnionej nr 3 – kwestie logistyczne, podłączenia, zapoznanie się z obszarem kolizji z istniejącym rurociągiem DN 300 itp. Wizja lokalna winna odbyć się od 22 do 23 maja 2025 r. w godzinach 8:00 – 14:00, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym terminu i godziny odbycia wizji lokalnej (platforma e-zamówienia, e-mail: przetargi@pkpleszew.pl).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.