To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108772 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Chełm: ,,Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531354-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, krajowy numer identyfikacyjny
11019822100000, ul.
Plac Niepodległości
1,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
825 627 501, faks
825 627 510, e-mail
starostwo@powiat.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG.272.1.32.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką tylną z pantografem, pługiem ciężkim oraz wysięgnikiem z głowicą koszącą. 1.Wymagania dotyczące całego przedmiotu zamówienia: 1) Fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 2) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne - nie krótszej niż 24 miesiące (bez limitu motogodzin), licząc od dnia wystawienia faktury (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia tj. ciągnik rolniczy, kosiarkę tylną z pantografem, pług ciężki oraz wysięgnik z głowicą koszącą). Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem lub wymiany uszkodzonych części na nowe- w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. Szczegółowe zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości uregulowane zostaną w karcie gwarancyjnej ciągnika rolniczego oraz osprzętu. 3) Wykonawca udziela rękojmi i bezpłatnych przeglądów okresowych w okresie gwarancji. 4) Autoryzowany stacjonarny punkt serwisowy winien znajdować się w odległości maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca będzie dysponować serwisem mobilnym. 5) Miejsce dostawy: Baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice. 6) Dostawa w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30 7) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem na bazę, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz montażu i demontażu osprzętu. 8) Wykonawca zobowiązuje się zmontować przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego po dostarczeniu ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć osprzęt tj. kosiarkę tylną z pantografem, pług ciężki oraz wysięgnik z głowicą koszącą kompatybilny z ciągnikiem rolniczym. 10) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 2 dni robocze. 11) Wykonawca z dostawą dostarczy: - dokumenty wymagane do rejestracji ciągnika rolniczego; - świadectwo homologacji; - książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i osprzętu w języku polskim, - dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i katalogiem części ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim); - dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; - wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu ciągnika rolniczego albo osprzętu. 2.Wymagania dotyczące ciągnika rolniczego: 1) Ciągnik rolniczy musi posiadać świadectwo homologacji umożliwiające niezwłoczną rejestrację. 2) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory ciągnika rolniczego występujące fabrycznie. 3.Wymagane parametry techniczne i wyposażenie oferowanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 2a do Formularza oferty, niedołączenie ww. załącznika do Formularza oferty albo niewpisanie wymaganych informacji w tym załączniku, będzie traktowane jako niespełnianie wymagań SIWZ, skutkujące odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
16810000-6,
43313100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT451000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 565554,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- Weryfik. dokume. bud., udział w przygot. i przepr. post. przetarg. na wyboru wyk. robót bud. w ramach zad. pn. Dokończ.realizacji inwest. pn. Budowa budynku dydakt. Instyt. Nauk Med. PANS w Chełmie
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.