eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Wrocław: Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 108848 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach realizacji kampanii billboardowej Wykonawca jest zobowiązany do: a) opracowania mediaplanu określającego co najmniej: - termin kampanii - lokalizację nośników wielkoformatowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach (w formie wykazu uwzględniającego nazwę miasta i ulicy): . przyjmuje się, że nośniki używane w kampanii zlokalizowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla pieszych i pojazdów, tj.: i. przy obiektach użyteczności publicznej: przy dworcach komunikacji publicznej, przy centrach handlowych i rozrywkowych, urzędach itp. - w odległości nie większej niż 100 m od głównego wejścia do obiektu, ii. przy głównych ciągach komunikacyjnych: przy dużych skrzyżowaniach będących ważnymi węzłami komunikacji miejskiej, przy trasach wjazdowych/wyjazdowych do wytypowanych miejscowości, przy obwodnicach wskazanych miejscowości - w odległości nie większej niż 20 m od krawędzi jezdni do podstawy nośnika, - uzasadnienia oferowanych lokalizacji nośników z określeniem liczby kontaktów generowanych przez billboard łącznie oraz dziennie, b) przygotowania co najmniej trzech projektów graficznych plakatu billboardowego, z których Zamawiający wybierze jeden do realizacji (na wszystkich nośnikach będzie obowiązywać jednakowy projekt graficzny), c) przygotowania plakatów billboardowych do druku (w tym do składu i obróbki materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w tym np. tekstów, zdjęć, wykresów, map), d) wydrukowania plakatów billboardowych w liczbie niezbędnej do realizacji kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych wg następujących parametrów: - liczba: 60 szt. plakatów o powierzchni 12m2 oraz 25 szt. plakatów o powierzchni 18m2; wraz z niezbędnym zapasem, nie więcej jednak niż 20% całkowitej liczby billboardów, - papier: typu Blue Back Side (115-130 g/m2), - druk: pełny kolor (4+0) offset, e) realizacji założonego mediaplanu polegającego na ekspozycji plakatów billboardowych na nośnikach o powierzchni 12m2 oraz 18m2, f) bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów billboardowych, a także do wymiany brakującego lub uszkodzonego plakatu, w przypadku gdy zaistnieje taka konieczność, g) opracowania dwóch raportów z realizacji kampanii, wraz z dokumentacją fotograficzną obejmującą 100% liczby eksponowanych plakatów billboardowych, i przekazania ich Zamawiającemu: - pierwszego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia ekspozycji plakatów billboardowych, - drugiego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakończenia ekspozycji plakatów billboardowych. 2. Wykonawca koniecznie uwzględni w projekcie graficznym: a) zestawienie znaków graficznych w następującej kolejności, patrząc od lewej strony: logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, logo województwa dolnośląskiego, logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, b) informację o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w postaci: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, c) adres strony internetowej www.rpo.dolnyslask.pl. 3. Kampania billboardowa zostanie zrealizowana w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w okresie od dnia podpisania umowy do dn. 30 października 2009 r., z wyłączeniem sierpnia. Dopuszcza się możliwość kampanii na przełomie miesiąca (np. dwa tyg. czerwca oraz dwa tygodnie lipca) 4. Przedstawiciel Zamawiającego - Dyrektor Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w oparciu o pisemną informację od Wykonawcy dotyczącą dostępności nośników określi pisemnie dokładny termin ekspozycji plakatów billboardowych. 5. Ekspozycja plakatów billboardowych na nośnikach trwać będzie 30 kolejnych dni kalendarzowych. 6. Zamiana terminu realizacji kampanii możliwa będzie wyłącznie w następujących przypadkach: a) gdy z przyczyn obiektywnych, w okolicznościach niezawinionych przez Wykonawcę, zadeklarowana przez niego liczba nośników okaże się niedostępna, b) gdy opóźnienie w realizacji kampanii nastąpi z winy Zamawiającego w związku z nieterminowym przekazaniem Wykonawcy materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania kampanii na nośnikach wielkoformatowych zlokalizowanych w województwie dolnośląskim: a) we Wrocławiu - w liczbie 30 sztuk na nośnikach 12m2 oraz 25 sztuk na nośnikach 18m2, b) w Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu - w liczbie po 10 sztuk na nośnikach 12m2 w każdej z wymienionych miejscowości 8. W przypadku gdyby Wykonawca z przyczyn wskazanych w ust. 6 nie był w stanie zapewnić zadeklarowanej w mediaplanie lokalizacji nośnika, zobowiązany jest przedstawić do akceptacji zamawiającego równoważną lokalizację zastępczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Ř wykonali (lub wykonują - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie): co najmniej 2 usługi - kampanie na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard na terenie Polski, pod względem liczby i rozmieszczenia nośników o zasięgu nie mniejszym niż w przypadku przedmiotowej kampanii o wartości minimum 60 tys. zł brutto każda; Ř dysponują w znaczeniu wynajmu, dzierżawy lub własności na okres wyznaczony przez zamawiającego na realizację zamówienia minimalną wymaganą liczba nośników typu billboard o powierzchni 12m2 oraz 18 m2 w następujących lokalizacjach: Wrocław - w liczbie 30 sztuk na nośnikach 12m2 oraz 25 sztuk na nośnikach 18m2, Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych - w liczbie po 10 sztuk na nośnikach 12m2 w każdej z wymienionych miejscowości. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie określonym w pkt. V.1 b) niniejszej SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ VI.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1 ppkt 1 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu lub dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio powyżej w pkt 1). Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. VI.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a/ zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b/ wskazanie Pełnomocnika, c/ zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d/ zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Promocja i informacja RPO WD projekt wspólfinansowany ze srodków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Samorządu Wojewodztwa Dolnosląskiego w ramach Pomocy Technicznej RPO WD.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.