eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówWkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1000 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera=0,005 mm



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Głogów: Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1000 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera=0,005 mm
Numer ogłoszenia: 108852 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Głogowie , ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 728 28 01, faks 076 728 28 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1000 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera=0,005 mm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1000 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera = 0,005 mm Warunki techniczne naniesienia siatki kwadratów w układzie 2000 na arkusze mapy zasadniczej 1. Cel opracowania: a) możliwość aktualizowania mapy zasadniczej w postaci analogowej po przejściu z układu współrzędnych 1965 na układ 2000, b)dostosowanie zasobu geodezyjnego do rozporządzenia w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych. 2. Przepisy prawne i techniczne Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999r. w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu (Dz. U. Nr 49, poz. 493), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r.w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297), - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. Nr 70, poz. 821), - Instrukcji technicznych 0-1/0-2, K-1. 3. Ogólna charakterystyka obiektu: - powiat głogowski - liczba arkuszy: około 1000. 4. Istniejące materiały geodezyjno- kartograficzne. - arkusze mapy zasadniczej z naniesioną w kolorze czarnym siatką kwadratów w układzie współrzędnych 1965. 5. Zakres prac do opracowania: 1. Przeliczenie współrzędnych siatki kwadratów z układu 1965 na układ 2000, 2. Opracowanie metryki dla każdego arkusza mapy zasadniczej, 3. Wkartowanie przy pomocy plotera siatki kwadratów w układzie 2000 w kolorze czerwonym na arkusze mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego, płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera= 0,005 mm, 4. Opisanie nowych naroży sekcji współrzędnymi w układzie 2000, 5. Opracowanie i skompletowanie operatu technicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium wynosi 900 zł, słownie: dziewiećset złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) 3.w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia- polegające na wkartowaniu siatki kwadratów na arkuszach mapy zasadniczej , o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto każda, a także załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej. 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z właściwego rejestru lub umowy. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia,- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Głogowie, ul Sikorskiego 21 67-200 Głogów, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr. 302-303 ( III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Głogowie, ul Sikorskiego 21 67-200 Głogów, sekretariat pokój nr. 103 ( I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.