Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska
1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarejowiecfabr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f95e68-21b6-4188-b0c6-9ff8831ec866
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.gminarejowiecfabr.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.gminarejowiecfabr.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.gminarejowiecfabrpl/ lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@gminarejowiecfabr.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 290717,41 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Budowa dróg gminnych nr 122445L i 122448L w miejscowości Liszno-Kolonia.
Charakterystyka:
Lokalizacja: działka nr 132, 140, 390/2, 272, 237 - obręb Liszno-Kolonia; 417 - obręb Leszczanka.
Długość do zaprojektowania maks. 1,4 km przy szerokości pasa min. 4,5 m – maks. 6 m.
Szerokość projektowanej jezdni: max. 3,5 m + mijanki + pobocza
Termin wykonania dokumentacji: do 12 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 4 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmująca obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany) – 4 egz.
11. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
12. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t.j.), w szczególności:
a) Komplet dokumentów i materiałów do opinii, wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11b ustawy
b) Komplet dokumentów i materiałów do opinii wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11d ust 1 pkt 8 ustawy
c) Komplet dokumentów i materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy
d) Jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości
e) Wykazy działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego oraz przeznaczonych do czasowego zajęcia poza projektowanym i istniejącym pasem drogowym
13. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
14. Przedmiar robót – 2 egz.
15. Inne dokumenty, które w trakcie opracowania dokumentacji okażą się niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
16. Zamawiający wystąpi do właściwego organu z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego w pasie drogowym drogi objętej zamówieniem zgodnie z art. 39 ust. 6c ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. 2024 r. poz. 320 t.j.) Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie materiałów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału m.in. projekt zagospodarowania terenu oraz kosztorysy inwestorskie z uwzględnieniem kosztów budowy kanału i bez uwzględnienia tych kosztów. W przypadku odmowy wydania ww. zwolnienia Wykonawca opracuje Projekt Budowlany i Wykonawczy budowy kanału technologicznego zgodnie z art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych wraz z opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i stanowić one będą integralną część Dokumentacji.
4.2.5.) Wartość części: 87931,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Budowa drogi gminnej nr 115780L w miejscowości Kanie-Stacja (ul. Łąkowa i ul. Leśna).
Charakterystyka:
Lokalizacja: działka nr 120 - obręb Kanie-Stacja.
Długość do zaprojektowania maks. 1,1 km przy szerokości pasa maks. 6 m.
Szerokość projektowanej jezdni: min. 3,5 m max. 4m + mijanki + pobocza
Termin wykonania dokumentacji: do 12 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 4 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmująca obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany) – 4 egz.
11. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
12. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t.j.), w szczególności:
a) Komplet dokumentów i materiałów do opinii, wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11b ustawy
b) Komplet dokumentów i materiałów do opinii wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11d ust.1 pkt 8 ustawy
c) Komplet dokumentów i materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy
d) Jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości
e) Wykazy działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego oraz przeznaczonych do czasowego zajęcia poza projektowanym i istniejącym pasem drogowym
13. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
14. Przedmiar robót – 2 egz.
15. Inne dokumenty, które w trakcie opracowania dokumentacji okażą się niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
16. Zamawiający wystąpi do właściwego organu z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego w pasie drogowym drogi objętej zamówieniem zgodnie z art. 39 ust. 6c ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. 2024 r. poz. 320 t.j.) Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie materiałów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału m.in. projekt zagospodarowania terenu oraz kosztorysy inwestorskie z uwzględnieniem kosztów budowy kanału i bez uwzględnienia tych kosztów. W przypadku odmowy wydania ww. zwolnienia Wykonawca opracuje Projekt Budowlany i Wykonawczy budowy kanału technologicznego zgodnie z art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych wraz z opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i stanowić one będą integralną część Dokumentacji objętej niniejszym OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 68466,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Przebudowa drogi gminnej nr 115768L w miejscowości Wólka Kańska-Kolonia.
Charakterystyka:
Lokalizacja: działka nr 371, 364/1 - obręb Wólka Kańska-Kolonia; 465, 466 - obręb Kanie.
Długość do zaprojektowania maks. 460 m przy szerokości pasa maks. 6 m.
Szerokość projektowanej jezdni: maks. 3,5 m + mijanki + pobocza
Termin wykonania dokumentacji: do 9 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany/ Materiały do zgłoszenia robót budowlanych – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 4 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmującą obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
11. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
12. Przedmiar robót – 2 egz.
Zadaniem jednostki projektowej jest uzyskanie map do celów projektowych oraz przygotowanie opinii geotechnicznej po wykonaniu wierceń i analizy parametrów gruntu.
Obowiązkiem jednostki projektowej jest dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych do organu architektoniczno-budowlanego oraz uzyskanie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Uwaga: W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, projektant zobowiązuje się do wykonania projektu architektoniczno-budowlanego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.
Dokumentacja projektowa powinna zostać przedstawiona w wersji papierowej i elektronicznej.
4.2.5.) Wartość części: 32217,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Przebudowa drogi gminnej nr 104601L w miejscowości Kanie.
Charakterystyka:
Lokalizacja: działka nr 363, 417 - obręb Kanie.
Długość do zaprojektowania maks. 800 m przy szerokości pasa maks. 7 m.
Szerokość projektowanej jezdni: maks. 5 m + pobocza
Termin wykonania dokumentacji: do 9 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany/ Materiały do zgłoszenia robót budowlanych – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 2 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmująca obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli uzyskanie decyzji będzie wymagane) – 4 egz.
11. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
12. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
13. Przedmiar robót – 2 egz.
Obowiązkiem jednostki projektowej jest dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych do organu architektoniczno-budowlanego oraz uzyskanie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Uwaga: W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, projektant zobowiązuje się do wykonania projektu architektoniczno-budowlanego oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.
Dokumentacja projektowa powinna zostać przedstawiona w wersji papierowej i elektronicznej.
4.2.5.) Wartość części: 58802,68 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Budowa drogi gminnej nr 115767L w miejscowości Wólka Kańska.
Charakterystyka:
Lokalizacja: działki nr 479/1, 868 - obręb Wólka Kańska.
Długość do zaprojektowania maks. 250 m przy szerokości pasa min. 4,5 m – maks. 6 m.
Szerokość jezdni: max 3,5 m + mijanki + pobocza
Termin wykonania dokumentacji: do 12 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 4 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmującą obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
11. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t.j.), w szczególności:
a) Komplet dokumentów i materiałów do opinii, wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11b ustawy
b) Komplet dokumentów i materiałów do opinii wraz z uzyskaniem opinii, zgodnie z art. 11d ust 1 pkt 8 ustawy
c) Komplet dokumentów i materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy
d) Jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości
e) Wykazy działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego oraz przeznaczonych do czasowego zajęcia poza projektowanym i istniejącym pasem drogowym
12. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
13. Przedmiar robót – 2 egz.
14. Inne dokumenty, które w trakcie opracowanie dokumentacji okażą się niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.
4.2.5.) Wartość części: 28506,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Budowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) na działce nr 292 w miejscowości Krasne.
Charakterystyka:
Lokalizacja: działka nr 292 - obręb Krasne.
Długość do zaprojektowania maks. 100 m przy szerokości pasa maks. 4,5 m.
Szerokość jezdni: maks. 3,5 m
Termin wykonania dokumentacji: do 9 miesięcy.
Skład dokumentacji projektowej:
1. Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
2. Projekt architektoniczno-budowlany – 4 egz.
3. Projekt techniczny – 4 egz.
4. Projekt branży elektroenergetycznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
5. Projekt branży teletechnicznej – 4 egz. (w przypadku konieczności jego wykonania)
6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egz.
7. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
8. Dokumentacja geotechniczna (w tym m.in. wykona otwory badawcze w badaniach geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi – 4 egz.
9. Wykonawca zobowiązany jest również we własnym zakresie pozyskać mapę do celów projektowych obejmująca obszar dotyczący przygotowywanej dokumentacji.
10. Materiały niezbędne do wydania przez właściwy organ decyzji pozwolenia wodno-prawnego w tym opracowanie operatów wodno-prawnych (jeżeli będzie wymagane) – 4 egz.
11. Kosztorys inwestorski – 2 egz.
12. Przedmiar robót – 2 egz.
13. Uzyskanie mapy do celów projektowych
Obowiązkiem jednostki projektowej jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.
Dokumentacja projektowa powinna zostać przedstawiona w wersji papierowej i elektronicznej.
4.2.5.) Wartość części: 14792,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:
w zakresie części I zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi o wartości minimum 80 000,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art.43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz.1151 t.j., ze zm.).
w zakresie części II zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi o wartości minimum 70 000,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy.
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art.43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz.1151 t.j., ze zm.).
w zakresie części III zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi o wartości minimum 30 000,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowana w ramach jednej umowy.
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
w zakresie części IV zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Przez jedna usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowana w ramach jednej umowy.
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art.43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz.1151 t.j., ze zm
w zakresie części V zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi o wartości minimum 25 000,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
w zakresie części VI zamówienia:
• jedną usługę na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi o wartości minimum 10 000,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowana w ramach jednej umowy
• w zakresie zdolności zawodowej dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności: drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt. 1.4 SWZ.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:1Wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg zał. nr 3) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert).
2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 2 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert.
3 W przypadku zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych do opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych .
4 W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
5 Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie
Uwaga: W przypadku niezałączenia przez Wykonawcę do oferty ww. Informacji uznaje się, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT.
6. W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do oferty należy dołączyć:
-Oświadczenie, składa każdy z Wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 4,5 do SWZ).
- Oświadczenie Wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, do-stawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.,3 ,5 Wykonawcy składają wspólnie.
-W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – dokumenty wymagane w Rozdziale 9. SWZ
Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy / Podmiotu udzielającego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji:
7.1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji chyba, że Wykonawca w Formularzu Oferty (zał. nr 4) wskażę dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego.
7.2 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli
w imieniu odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w pkt 6 Postanowienia dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.
7.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6 Postanowienie dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.
8. Protokół z udziału w wizji lokalnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1 oświadczenia o których mowa w rozdziale 8 pkt. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2.2 w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:a) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania,
d) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić o ile będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów;
2. Zamawiający ma prawo nakazać Wykonawcy dokonanie zmiany w sposobie wykonania umowy w szczególności może nakazać:
a) pominąć jakieś opracowania projektowe lub ich elementy,
b) wykonać zamienne opracowania projektowe lub ich elementy,
c) wykonać dodatkowe opracowanie projektowe jeśli będzie ono niezbędne
do otrzymania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do wykonywania zgłoszonej inwestycji, a Wykonawca powinien wykonać każde z tych poleceń.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.gminarejowiecfabr.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na więcej niż jedną część zamówienia.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
10. Zamawiający ustawia wymóg złożenia ofert w postaci dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp w przypadku składania oferty na części zamówienia, gdzie jest to wskazane.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wraz z przebudową miejskiej infrastruktury drogowej wraz z niezbędną infrastrukturą, siecią wodociągową
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Izolacja termiczna połaci dachowej budynku przy ul. Browarowej 4"
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.