eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikRemont instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych z lokalami socjalnymi, instalacji wodociągowej zasilającej hydrant p.poż. oraz zasilenie elektryczne zestawu pompowego - w budynkach przy ul.Kolejowej 6 , ul.Kolejowej 7 , ul.Kolejowej 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Świdnik: Remont instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych z lokalami socjalnymi, instalacji wodociągowej zasilającej hydrant p.poż. oraz zasilenie elektryczne zestawu pompowego - w budynkach przy ul.Kolejowej 6 , ul.Kolejowej 7 , ul.Kolejowej 8
Numer ogłoszenia: 108909 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych z lokalami socjalnymi, instalacji wodociągowej zasilającej hydrant p.poż. oraz zasilenie elektryczne zestawu pompowego - w budynkach przy ul.Kolejowej 6 , ul.Kolejowej 7 , ul.Kolejowej 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest : Remont instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych z lokalami socjalnymi, instalacji wodociągowej zasilającej hydrant p.poż. oraz zasilenie elektryczne zestawu pompowego - w budynkach przy ul.Kolejowej 6 , ul.Kolejowej 7 , ul.Kolejowej 8 4.2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia dla budynku przy ul.Kolejowej 6 Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: a)instalacji wodociągowej p.poż., rurociągów z armaturą, b)montaż hydrantu p.poż., c)montaż instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy, d)montaż i uruchomienie zestawu pompowego, e)wykonanie obudowy zestawu pompowego, f)malowanie ścian. 4.2.1 Branża sanitarna 4.2.1.1 Projektowana instalacja wodociągowa zasilająca hydranty obejmuje następujące roboty: a)Zakręcenie zasuw sieciowych, b)Spuszczenie wody z sieci i ponowne napełnienie sieci, c)Zakup i montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych dn 25, l=16m, d)Zakup i montaż zestawu pompowego, e)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, f)Montaż wyłącznika nadprądowego g)Próba szczelności nowej instalacji wodociągowej, h)Płukanie instalacji wodociągowej, i)Podłączenie hydrantów p.poż, j)Próba ciśnieniowa i wydajnościowa hydrantów p.poż, k)Izolacja rurociągów dn25, l=17m, l)Malowanie stropów, m)Przebicie ścian, n)Zamurowanie bruzd ściennych, o)Wykonanie przejść przez ściany EI60, p)Obudowa zestawu pompowego, q)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.2.1.2 Projektowane hydranty O25/N z wężem półsztywnym a)Zakup i montaż szafki hydrantowej 650x650x250mm, nadtynkowe z pełnym wyposażeniem p. poż. (wyposażenie zgodnie z PN-EN671-2C-1/52-20-G w), b)Wykonanie okładziny ścian z płyt g - k na ruszcie metalowym (obudowa pompy), c)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.2.1.3 Przebudowa zastawu wodomierzowego : a)Demontaż wodomierza JS15 dn15 z nakładką do zdalnego odczytu, szt. 1, b)Montaż podejść do wodomierza WS25, c)Montaż konsoli wodomierzowej dn25, d)Zakup i montaż zaworów odcinających kulowych dn25, szt. 5, e)Zakup i montaż zaworu antyskażeniowego dn25, szt. 1, f)Zakup i montaż zaworu zwrotnego dn25, szt. 1, g)Włączenie nowej instalacji wodociągowej do istniejącego rurociągu wodociągowego, h)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.2.2 Branża elektryczna 4.2.2.1 Projektowana instalacja elektryczna zasilająca zestaw pompowy obejmuje następujące roboty a)Montaż rur RL28 na uchwytach, b)Montaż wyłącznika nadprądowego S301B6, c)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, d)Montaż licznika energii elektrycznej OR-WE-504, e)Podłączenie elektryczne pompy, f)Pomiar i uruchomienie. 4.2.2.2 Zasilanie elektryczne zestawu pompowego a)Przebicie ścian i stropu, b)Zamurowanie otworów po otworach w ścianach i stropach, c)Zakup i montaż i podłączenie przewodów kabelkowych, d)Zakup i montaż wyłącznika przeciwporażeniowego, e)Zakup i montaż licznika energii elektrycznej, W/w prace wykonać zgodnie z BHP i obowiązującymi przepisami. 4.3 Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia dla budynku przy ul.Kolejowej 7 Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: a)instalacji wodociągowej p.poż., rurociągów z armaturą, b)montaż hydrantu p.poż., c)montaż instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy, d)montaż i uruchomienie zestawu pompowego, e)wykonanie obudowy zestawu pompowego, f)malowanie ścian. 4.3.1 Branża sanitarna 4.3.1.1 Projektowana instalacja wodociągowa zasilająca hydranty obejmuje następujące roboty: a)Zakręcenie zasuw sieciowych, b)Spuszczenie wody z sieci i ponowne napełnienie sieci, c)Zakup i montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych dn 25, l=16m, d)Zakup i montaż zestawu pompowego, e)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, f)Montaż wyłącznika nadprądowego, g)Próba szczelności nowej instalacji wodociągowej, h)Płukanie instalacji wodociągowej, i)Podłączenie hydrantów p.poż, j)Próba ciśnieniowa i wydajnościowa hydrantów p.poż, k)Izolacja rurociągów dn25, l=17m, l)Malowanie stropów, m)Przebicie ścian, n)Zamurowanie bruzd ściennych, o)Wykonanie przejść przez ściany EI60, p)Obudowa zestawu pompowego, q)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.3.1.2 Projektowane hydranty O25/N z wężem półsztywnym a)Zakup i montaż szafki hydrantowej 650x650x250mm, nadtynkowe z pełnym wyposażeniem p. poż. (wyposażenie zgodnie z PN-EN671-2C-1/52-20-G w), b)Wykonanie okładziny ścian z płyt g - k na ruszcie metalowym (obudowa pompy), c)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.3.1.3 Przebudowa zastawu wodomierzowego : a)Demontaż wodomierza JS15 dn15 z nakładką do zdalnego odczytu, szt. 1, b)Montaż podejść do wodomierza WS25, c)Montaż konsoli wodomierzowej dn25, d)Zakup i montaż zaworów odcinających kulowych dn25, szt. 5, e)Zakup i montaż zaworu antyskażeniowego dn25, szt. 1, f)Zakup i montaż zaworu zwrotnego dn25, szt. 1, g)Włączenie nowej instalacji wodociągowej do istniejącego rurociągu wodociągowego, h)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.3.1.4 Projektowana instalacja elektryczna zasilająca zestaw pompowy obejmuje następujące roboty a)Montaż rur RL28 na uchwytach, b)Montaż wyłącznika nadprądowego S301B6, c)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, d)Montaż licznika energii elektrycznej OR-WE-504, e)Podłączenie elektryczne pompy, f)Pomiar i uruchomienie. 4.3.1.5 Zasilanie elektryczne zestawu pompowego a)Przebicie ścian i stropu, b)Zamurowanie otworów po otworach w ścianach i stropach, c)Zakup i montaż i podłączenie przewodów kabelkowych, d)Zakup i montaż wyłącznika przeciwporażeniowego, e)Zakup i montaż licznika energii elektrycznej, W/w prace wykonać zgodnie z BHP i obowiązującymi przepisami. 4.4 Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia dla budynku przy ul.Kolejowej 8 Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: a)instalacji wodociągowej p.poż., rurociągów z armaturą, b)montaż hydrantu p.poż., c)montaż instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy, d)montaż i uruchomienie zestawu pompowego, e)wykonanie obudowy zestawu pompowego, f)malowanie ścian. 4.4.1 Branża sanitarna 4.4.1.1 Projektowana instalacja wodociągowa zasilająca hydranty obejmuje następujące roboty: a)Zakręcenie zasuw sieciowych, b)Spuszczenie wody z sieci i ponowne napełnienie sieci, c)Zakup i montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych dn 25, l=16m, d)Zakup i montaż zestawu pompowego, e)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, f)Montaż wyłącznika nadprądowego, g)Próba szczelności nowej instalacji wodociągowej, h)Płukanie instalacji wodociągowej, i)Podłączenie hydrantów p.poż, j)Próba ciśnieniowa i wydajnościowa hydrantów p.poż, k)Izolacja rurociągów dn25, l=17m, l)Malowanie stropów, m)Przebicie ścian, n)Zamurowanie bruzd ściennych, o)Wykonanie przejść przez ściany EI60, p)Obudowa zestawu pompowego, q)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.4.1.2 Projektowane hydranty O25/N z wężem półsztywnym a)Zakup i montaż szafki hydrantowej 650x650x250mm, nadtynkowe z pełnym wyposażeniem p. poż. (wyposażenie zgodnie z PN-EN671-2C-1/52-20-G w), b)Wykonanie okładziny ścian z płyt g - k na ruszcie metalowym (obudowa pompy), c)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.4.1.3 Przebudowa zastawu wodomierzowego : a)Demontaż wodomierza JS15 dn15 z nakładką do zdalnego odczytu, szt. 1, b)Montaż podejść do wodomierza WS25, c)Montaż konsoli wodomierzowej dn25, d)Zakup i montaż zaworów odcinających kulowych dn25, szt. 5, e)Zakup i montaż zaworu antyskażeniowego dn25, szt. 1, f)Zakup i montaż zaworu zwrotnego dn25, szt. 1, g)Włączenie nowej instalacji wodociągowej do istniejącego rurociągu wodociągowego, h)Wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych. 4.4.2 Branża elektryczna 4.4.2.1 Projektowana instalacja elektryczna zasilająca zestaw pompowy obejmuje następujące roboty a)Montaż rur RL28 na uchwytach, b)Montaż wyłącznika nadprądowego S301B6, c)Montaż przewodów HDGs 3x2,5mm2, d)Montaż licznika energii elektrycznej OR-WE-504, e)Podłączenie elektryczne pompy, f)Pomiar i uruchomienie. 4.4.2.2 Zasilanie elektryczne zestawu pompowego a)Przebicie ścian i stropu, b)Zamurowanie otworów po otworach w ścianach i stropach, c)Zakup i montaż i podłączenie przewodów kabelkowych, d)Zakup i montaż wyłącznika przeciwporażeniowego, e)Zakup i montaż licznika energii elektrycznej, W/w prace wykonać zgodnie z BHP i obowiązującymi przepisami. 4.5 Opis przedmiotu zamówienia określa: a)dokumentacja projektowa b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c)oferta przetargowa Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie ,przebudowie, remoncie budynków w tym: - co najmniej jedną inwestycję o wartości 50 000 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): a)z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża budowlana, b)z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna, c) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża sanitarna. Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którymi osobami dysponuje, a którymi będzie dysponował

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja jakości prac i rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

30.1 Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 30.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na warunkach: 30.2.1Polepszenie parametrów technicznych i funkcji użytkowych materiałów i urządzeń, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a)niedostępnością na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, b)pojawieniem się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji, pozwalających na: - zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy - uzyskanie lepszej jakości robót, wyższych parametrów technicznych i funkcji użytkowych 30.2.2Zmiana technologii wykonania robót budowlanych w sytuacjach, gdy: a)proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie, b)pozwala na zmniejszenie kosztów i kosztów eksploatacji, c)poprawia warunki bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie. 30.2.3Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w przypadku: a)stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia (roboty zaniechane), b)niemożliwości wykonania całego zakresu zamówienia z przyczyn technicznych, prawnych, finansowych lub organizacyjnych. 30.2.4Zwiększenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy o: a)roboty w ilości większej niż to wynika z przedmiaru pod warunkiem, że wykonanie tych robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, b)roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej na skutek błędu pod warunkiem, że wykonanie ich jest konieczne do wykonania zamówienia podstawowego, i których z przyczyn technicznych, gospodarczych lub organizacyjnych nie można oddzielić od zamówienia podstawowego. 30.2.5Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku: a)urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. b)zwiększenia ilości robót w stosunku do przedmiaru oraz wykonanie robót nie ujętych w dokumentacji projektowej w przypadkach określonych w pkt 29.2.4, c)zastosowania równoważnych materiałów i urządzeń, w sytuacjach określonych w pkt.29.2.1, d)zastosowania materiałów i urządzeń o wyższych parametrach technicznych, lepszej jakości i funkcjonalności, e)konieczność zmiany technologii wykonywania robót w sytuacjach określonych w pkt 29.2.2, gdy będzie się to wiązało ze zmianą ceny, f)zmniejszenia ilości robót, w sytuacjach określonych w pkt.29.2.3. 30.2.6Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a)warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami bhp, b)ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby, c)zmianą materiałów i urządzeń, zmianą technologii robót oraz zwiększeniem lub zmniejszeniem zakresu rzeczowego, o ile nie będzie ich można wykonywać równolegle z zamówieniem podstawowym, d)wadami dokumentacji projektowej, gdy konieczność ich usunięcia wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów, uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych itp. e)siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, f)wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, nie z ich winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, g)koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiarze robót, na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron oraz koniecznością aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp techniczny i technologiczny, h)trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu stron umowy, i)następstwem wprowadzenia zmian w przepisach prawa. Fakty te muszą być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru, lub informacja o nich przekazana Zamawiającemu na piśmie. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 30.3 Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy. 30.4 Podstawę obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego Kosztorys zamienny, opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, a w odniesieniu do niewystępujących w kosztorysie ofertowym materiałów, sprzętu i urządzeń według zasad określonych w § 8 umowy. 30.5 Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.