Og³oszenie z dnia 2025-04-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 468-71-01
1.5.8.) Numer faksu: 81 468-71-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1145b7e-b6fe-439c-b670-51836dcec680
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00202970
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2103L (ul. Krêpiecka) w m. ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest: Micha³ Wo¶.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na „platformazakupowa.pl” przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z „platformazakupowa.pl” okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z „platformazakupowa.pl”, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z „platformazakupowa.pl” dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu „platformazakupowa.pl” znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
10. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
11. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1/.zip, 2/.7Z.
Z uwagi na ograniczenia ilo¶ci znaków, szerzej w rozdziale 6 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata:
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych zyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw spoza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZF.272.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie pod nazw± „Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19”.
2. Inwestycja jest wspó³finansowana w ramach ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2025 rok.
3. Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19 bêdzie wykonana w formule buduj. Pocz±tek przebudowy drogi powiatowej nr 2103L - ul. Krêpieckiej (pocz±tek robót nawierzchniowych) przyjêto w km 0+438,59. Koniec przebudowy drogi powiatowej nr 2103L (koniec robót nawierzchniowych) przyjêto w km 1+433,19. Przewidziany do przebudowy odcinek drogi powiatowej nr 2103L (zakres robót nawierzchniowych) posiada ³±czn± d³ugo¶æ 994,60 m. Trasa projektowanego do przebudowy odcinka drogi powiatowej przebiega przez teren Gminy Miejskiej ¦widnik oraz Gminy Me³giew. Jezdniê drogi powiatowej nr 2103L o nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, wi±¿±ca i ¶cieralna) zaprojektowano o zasadniczej szeroko¶ci 6,0 m. Na odcinku od km ok 0+700 do km 1+160 zaplanowano wymianê warstw konstrukcyjnych w ci±gu lewego pasa drogi – likwidacja prze³omów. Na odcinku od km 0+438,59 (pocz±tek przebudowy) do km 1+433,19 (koniec przebudowy) wzmocnienia nawierzchni jezdni o szeroko¶ci 6,0 m.
4. Zakres robót budowlanych obejmuje bran¿ê drogow±, elektryczn± (budowa o¶wietlenia drogowego, usuniêcie kolizji elektroenergetycznych), sanitarn±.
5. W bran¿y drogowej wykonane zostan± roboty rozbiórkowe, wycinka drzew i krzewów koliduj±cych z planowan± inwestycj±, g³ównie drogami dla pieszych; przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej w zakresie wzmocnienia konstrukcji drogi, likwidacji prze³omów, poszerzenia jezdni do 6,0 m, budowie obustronnej drogi dla pieszych na ca³ej d³ugo¶ci przebudowywanego odcinka drogi, budowie odcinka drogi dla pieszych i rowerów na odcinku 30 m, wykonanie zjazdów zwyk³ych w granicy pasa drogowego, umocnienie skarp i rowów poprzez humusowanie i obsianie mieszank± traw, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
6. W bran¿y elektrycznej obejmuj±cej budowê nowej linii kablowej o¶wietlenia drogowego na ca³ej d³ugo¶ci przebudowywanego odcinka drogi oraz demonta¿ istniej±cych s³upów o¶wietleniowych (w ilo¶ci 7 sztuk) wraz z monta¿em nowych s³upów o¶wietleniowych w ilo¶ci 6 sztuk (po terenie Gminy Me³giew w m. Krêpiec), budowê s³upów o¶wietlenia dedykowanego na przej¶ciach dla pieszych (w ilo¶ci 6 sztuk), usuniêcie kolizji istniej±cej sieci elektroenergetycznej z planowan± infrastruktur± drogow±, zabezpieczenie rurami os³onowymi dwudzielnymi niektórych odcinków istniej±cych linii kablowych. Zadanie w zakresie bran¿y elektrycznej bêdzie realizowane zgodnie z do³±czon± dokumentacj± projektow± stanowi±c± za³±cznik do SWZ z wy³±czeniem: zakupu i monta¿u s³upów o¶wietleniowych o¶wietlenia drogowego w ilo¶ci 22 szt. wraz z oprawami, pod³±czeniem oraz demonta¿em istniej±cych s³upów o¶wietleniowych w ilo¶ci 22 szt. na terenie Gminy
Miejskiej ¦widnik.
7. Bran¿a sanitarna przewiduje budowê/przed³u¿enie ruroci±gu kanalizacji deszczowej z tworzywa sztucznego wraz ze studniami rewizyjnymi z krêgów betonowych, wykonanie wpustów deszczowych typu ciê¿kiego w klasie D400 wraz ze studzienkami ¶ciekowymi z krêgów betonowych ∅ 500 mm ze szczelnym dnem i osadnikiem, demonta¿ istniej±cych wpustów deszczowych, wykonanie komory deszczowej na istniej±cym kolektorze deszczowym.
8. Podstawowe dane drogi:
D³ugo¶æ projektowanego odcinka: 994,60 m
Droga klasy: L
Przekrój: drogowy jednojezdniowy 1x2 (uliczny)
Szeroko¶æ jezdni: 6,00 m – 2 pasy ruchu
Szeroko¶æ drogi dla pieszych: 1,80 m
Szeroko¶æ drogi dla rowerów: 1,50 m
Grupa no¶no¶ci pod³o¿a: G4
Podstawowe prace w bran¿y drogowej:
odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
usuniêcie drzew i krzewów,
wykonanie robót ziemnych,
wykonanie robót rozbiórkowych,
wykonanie nasypów mechanicznie, formowanie i zagêszczenie,
regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych,
wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a,
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
frezowanie nawierzchni asfaltowych,
wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni,
wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika,
u³o¿enie ¶cieku z kostki betonowej,
ustawienie krawê¿ników i obrze¿y,
budowa/ przebudowa zjazdów,
uzupe³nienie poboczy i zjazdów gruntowych kruszywem stabilizowanym mechanicznie,
humusowanie i obsianie mieszank± traw,
oznakowanie poziome i pionowe,
monta¿ urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu
9. Podstawowe prace w bran¿y sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej:
roboty pomiarowe
demonta¿ kanalizacji deszczowej
wykonanie wykopów liniowych, obiektowych
zasypanie wykopów
wykonanie studzienek ¶ciekowych kanalizacji deszczowej - wpustów deszczowych
posadowienie ruroci±gów
wykonanie studni przelotowych i po³±czeniowych kanalizacji deszczowej
wykonanie studni kanalizacyjnych
wykonanie próby wodnej szczelno¶ci kana³ów rurowych
regulacja wysoko¶ciowa istniej±cych urz±dzeñ kanalizacji deszczowej
wykonanie bezwykopowej renowacji kana³ów
10. Podstawowe prace w bran¿y elektrycznej – przebudowa sieci niskiego napiêcia o¶wietlenia drogowego:
roboty ziemne
monta¿ s³upów o¶wietleniowych
monta¿ opraw o¶wietleniowych na wysiêgniku
monta¿ tablic bezpiecznikowych wnêkowych
budowa z³±cza kablowego
wykonanie pomiarów i badañ
demonta¿ istniej±cych s³upów o¶wietleniowych wraz z oprawami
11. Podstawowe prace w bran¿y elektrycznej – usuniêcie kolizji elektroenergetycznych:
- zabezpieczenie istniej±cej infrastruktury telekomunikacyjnej – Orange
- zabezpieczenie istniej±cych kabli elektroenergetycznych nN i sN
12. Spis dokumentów okre¶laj±cy szczegó³owo przedmiot zamówienia (za³±cznik do SWZ):
PZT;
Projekt wykonawczy (bran¿a drogowa, elektryczna, sanitarna);
Plan wyrêbu drzew;
Projekt sta³ej organizacji ruchu;
STWiOR (bran¿a drogowa, elektryczna, sanitarna);
przedmiar robót (bran¿a drogowa, elektryczna, sanitarna);
Uwagi:
Materia³ z rozbiórki nawierzchni bitumicznej (frezowanie) nale¿y odwie¼æ na bazê materia³ow± Inwestora zlokalizowan± na ul. Piaseckiej 144 w ¦widniku lub na miejsce przez niego wskazane (na odleg³o¶æ zgodnie z przedmiarem). Pozosta³e elementy rozbiórkowe zgodnie z przedmiarem - do zagospodarowania przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê (do wzajemnego ustalenia na etapie budowy).
13. Wskazane jest, aby Wykonawca dokona³ sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. £±czna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcê bêdzie sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
PO = PC + PG
Gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
PC – punkty w kryterium Cena
PG – punkty w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi
3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± bêd±c± inwestycj± drogow± obejmuj±c± roboty drogowe wraz z budow± odwodnienia drogi do kanalizacji deszczowej oraz o¶wietlenia drogowego lub usuniêcia kolizji elektroenergetycznych o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 4.000.000,00 z³. Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane wykonane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 7 do SWZ).
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:1) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologia lub zasadami wiedzy technicznej,
2) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
3) si³± wy¿sz± w rozumieniu aktualnego orzecznictwa S±du Najwy¿szego,
4) wyd³u¿eniem maksymalnych okre¶lonych przepisami terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci.
2. Informacja o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 musi byæ przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie w terminie do 7 dni od wyst±pienia danej okoliczno¶ci, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 3 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru.
3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:
1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych niezale¿nych od Wykonawcy,
2) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia,
3) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 10,
4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione.
5. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron, w formie aneksu.
6. Niewa¿no¶æ któregokolwiek z postanowieñ umowy nie narusza wa¿no¶ci pozosta³ych jej postanowieñ, a strony zobowi±zuj± siê w takim przypadku niezw³ocznie zast±piæ niewa¿ne postanowienie innym, prawnie wi±¿±cym, które mo¿liwie najbardziej oddaje zawieszony cel niewa¿nego postanowienia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-09 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca, ¿aden ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) ani ¿aden podmiot, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie ¿adnej z przes³anek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.)INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Realizacja szkoleñ specjalistycznych podnosz±cych kwalifikacje uczniów i nauczycieli objêtych wsparciem w projekcie Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Zakup wraz z dostaw± emulsji asfaltowej C 69 B3 PU (K1-70), grysów bazaltowych frakcji 2÷5 oraz farb drogowych (bia³a, czerwona, niebieska, rozpuszczalnik, mikrokule)
- Dostawa odzie¿y sportowej i sprzêtu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwa³ej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA ¦widnik Spó³ka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Pu³awskiego w ¦widniku w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Wêgrowie
- Przebudowa i rozbudowa ul. Strzeleckiej w Miêdzychodzie - ETAP I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.