Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Krosno: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynkach A i B przy ul. Kazimierza Wielkiego 6.
Numer ogłoszenia: 108953 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375530, faks 013 4375511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynkach A i B przy ul. Kazimierza Wielkiego 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych, polegających na wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie zlokalizowanych przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 (segment A i B), oraz wymianie więźby dachowej budynku zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 (segment B) zgodnie z: - Decyzją 446/2009 z dnia 27 października 2009 r, znak BA.C.-7353-1-200/2009, wydaną przez Prezydenta Miasta Krosna, - Projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonymi dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Prawem budowlanym i aktami wykonawczymi do niego, normami państwowymi i branżowymi, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego i budowlanego. Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą odbywać się równolegle z trwającymi już na ww. obiektach pracami budowlanymi i muszą być z nimi skoordynowane w porozumieniu z wykonawcą dotychczasowych robót. Roboty te wynikły podczas odkrycia więź-by dachowej i sprawdzenia instalacji c.o. w miejscach przejścia przez mur po skuciu części tynków, opróżnieniu instalacji z wody i demontażu grzejników. Objęte zamówieniem budynki zlokalizowane są w Krośnie przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 i wchodzą w skład zespołu obiektów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie obejmującego dawne Kolegium Jezuickie z II połowy XVII w, oraz budynek Szkoły Tkackiej z XX-go w. Otoczenie budynków szkolnych stanowi śródmiejska zabudowa-mieszkaniowa i mieszkalno-usługowa skupiona wokół historycznego rynku. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 1. Wymianę więźby dachowej: a) Przed przystąpieniem do wykonania rozbiórki więźby dachowej należy:: - rozebrać instalację odgromową, - rozebrać istniejące podłogi drewniane, - usunąć warstwy dociepleniowe stropu, - skuć wszystkie tynki na ścianach wewnętrznych poddasza, - skuć płytę żelbetową nad klatką schodową. b) Po wykonaniu prac wstępnych należy przystąpić do rozbiórki właściwej konstrukcji no śnej dachu polegającej na: - demontażu krokwi , kleszczy i mieczy - demontażu płatwi - demontażu słupków - demontażu płatwi dolnych, tramów i murłat. c) Po wykonaniu wszystkich prac demontażowych na ścianach zewnętrznych budynku należy wykonać wieniec żelbetowy o wymiarach 38x25 cm zbrojony prętami okrągłymi żebrowanymi 4O12 oraz strzemionami O6 co 25 cm do którego zamontowane zostaną murłaty. Murłaty i podwaliny mocować do konstrukcji budynku kotwami stalowymi O16 co ok. 1,5 m. d) Nową więźbę dachową należy wykonać z zachowaniem istniejącego układu i spadków dachu. Nie wykonywać pokrycia dachu blachą. e) Po wykonaniu więźby dachowej należy zmontować wyłaz dachowy 86x87 cm , okno oddymiające nad klatką schodową (dostarcza Zamawiający) oraz okna dachowe połaciowe doświetlające poddasze. f) Wykonać ocieplenie dachu wykonać stosując maty z wełny mineralnej gr. 20 cm ułożonej pomiędzy krokwiami i zabezpieczonej od spodu ekranem z folii paroizolacyjnej. W przestrzeni nad klatką schodową dodatkowo należy wykonać obudowę dachu i strop podwieszony z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych na ruszcie stalowym. 2. Wymianę, oraz montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania: a) Wymienia się istniejącą instalację na instalację wodną, pompową gdzie czynnikiem grzewczym jest woda o parametrach 85/65 oC doprowadzona z własnej kotłowni. b) Przed przystąpieniem do wymiany instalacji centralnego ogrzewania, istniejącą instalację należy zdemontować. c) Nową instalację wykonać zgodnie z projektem wykonawczym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W oparciu o art.45 ust.2 ustawy p.z.p. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności wykonał inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych tj. konstrukcji dachowych na jednej inwestycji o wartości brutto robót (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 150 000,00 zł., oraz instalacji centralnego ogrzewania na jednej inwestycji o wartości brutto robót (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 150 000,00 zł., oraz do każdej z realizowanych inwestycji załączy dokument potwierdzający że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli złoży oświadczenie że posiada niezbędną ilość narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a) przedstawi wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a w szczególności: - osobę na stanowisko Kierownika Budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, której praktyka zawodowa wynosi minimum 5 lat. - osobę na stanowisko Kierownika robót budowlanych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, której praktyka zawodowa wynosi minimum 5 lat. - osobę na stanowisko Kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych i cieplnych, której praktyka zawodowa wynosi minimum 5 lat. b) przedstawi oświadczenia, że ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają opisane wyżej uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany obowiązujących norm i przepisów Prawa wraz z aktami wykonawczymi do niego, c) zmiany przepisów z zakresu ochrony pożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska. d) zaniechania produkcji urządzeń i wyrobów budowlanych założonych w dokumentacji projektowej oraz braku na rynku ich odpowiedników o standardach i parametrach niegorszych, niż określonych przez Projektanta. e) dokonania przez Projektanta zmian i uzupełnień do dokumentacji projektowej, akceptowanych przez Zamawiającego, f) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych dotyczących osób wymienionych w umowie (dotyczy zmian personalnych), g) wystąpienia okoliczności związanych z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno, pokój nr 105 (Sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno, pokój nr 105 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjne-go Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 5 Infrastruktura publiczna, Działanie 5.1 Infrastruktura edukacyjna, Schemat A Szkoły Wyższe - nr projektu WND-RPPK.05.01.00-18-014/09..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów okulistycznych
- ,,Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton na potrzeby wykonywania zadań ODM w Dukli"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.