eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Świadczenie usługi gastronomicznej w związku z organizacją pobytu uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników Interdyscyplinarnej Akademii Naukowców, realizowanej w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Sulechów: Świadczenie usługi gastronomicznej w związku z organizacją pobytu uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników Interdyscyplinarnej Akademii Naukowców, realizowanej w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 109007 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie , ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3528300, faks 068 3528303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi gastronomicznej w związku z organizacją pobytu uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników Interdyscyplinarnej Akademii Naukowców, realizowanej w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna w związku z organizacją pobytu uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników Interdyscyplinarnej Akademii Naukowców, realizowanej w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie. 2. Miejsce posiłków usytuowane maksymalnie 200 metrów od miejsca zakwaterowania (ul. Prosta 7a i 7b Sulechów). 3. Miejsce spełniające wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych. 4. W okresie 02.07.2012-14.08.2012 r. zaplanowano zorganizowanie 5 ośmiodniowych turnusów wakacyjnych dla młodzieży III klas, szkół ponadgimnazjalnych zakwaterowanej w Domach Studenta PWSZ w Sulechowie. 5. Usługa gastronomiczna - wyżywienie uczestników - winno odbywać się w jednym obiekcie: a) spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych, b) znajdującym się w odległości maksymalnie 200 metrów od miejsc noclegowych. 6. Wymagania dla Wykonawców dotyczące usługi gastronomicznej: a) Wykonawca zobowiązany jest do terminowego przygotowania i podania zamawianych przez Zamawiającego posiłków, b) umożliwienia sprawdzenia przez Zamawiającego ilości i jakości wydawanych posiłków, a także ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i umową; c) zapewnienia obsługi kelnerskiej d) posiłki powinny być urozmaicone, odpowiadające normom żywieniowym dzieci i młodzieży pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, dużą ilość warzyw i owoców, posiłki dla uczniów - co do zasady 3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad (posiłek dwudaniowy) i kolacja, przy zastrzeżeniu, że : -pierwszy dzień każdego turnusu rozpoczyna się obiadokolacją, a ósmy dzień kończy się obiadem i suchym prowiantem na drogę w postaci kanapek, wody lub soku i owoców, -drugiego, trzeciego, czwartego dnia obozu dodatkowo drugie śniadanie w formie 2 dużych bułek (z wędliną lub serem i warzywem np. plastrem pomidora lub ogórka) i 0,5l napojem lub wodą dla każdego ucznia przekazywane na śniadaniu. -posiłki dla wychowawców - co do zasady 3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad (posiłek dwudaniowy) i kolacja; przy zastrzeżeniu, że: e) pierwszy dzień każdego turnusu rozpoczyna się obiadokolacją, a ósmy dzień kończy się obiadem i suchym prowiantem na drogę w postaci kanapek, wody lub soku i owoców. f) w przypadku temperatury powietrza powyżej 25 stopni C, podczas realizacji zajęć rekreacyjnych powinny zostać zapewnione dla uczestników chłodne napoje. g) w ramach jednego, wcześniej uzgodnionego dnia każdego turnusu obiad połączony z kolacją (nie wliczając tu dnia przyjazdu) serwowane w formie cateringu podczas festynu rekreacyjnego w ośrodku jeździeckim w Kalsku. h) zabezpieczenie miejsca na ognisko integracyjne pierwszego dnia turnusu (uzależnione od pogody) 7. Przykładowy podział posiłków oraz godziny serwowania/1 turnus: -1 dzień: 18-19.00 obiadokolacja połączona ze spotkaniem integracyjnym przy ognisku (uzależnione od pogody, ewentualne zmiany zostaną wcześniej uzgodnione) -2 -4 dzień: 8-8.30 śniadanie pierwsze plus drugie śniadanie w formie 2 dużych bułek (z wędliną lub serem i warzywem np. plastrem pomidora lub ogórka) i 0,5 l napojem lub wodą dla każdego ucznia przekazywane na śniadaniu; 15-16 obiad; 19.30-20.00 kolacja - 5-6 dzień: 8-8.30 śniadanie; 14.30-15.30 obiad; 19.30-20.00 kolacja (jednego dnia obiadokolacja na festynie w Kalsku) -7 dzień: 8-8.30 śniadanie; 13.30-14.30 obiad; 19.30-20.00 kolacja - 8 dzień: 9.00 śniadanie; 12.00-13.00 obiad plus suchy prowiant na drogę w postaci kanapek, wody lub soku i owoców 8. Osoby korzystające z posiłków: 154 uczestników obozów (w tym 7 opiekunów, 3 osoby biura projektu) w jednym turnusie, z zastosowaniem prawa opcji, przyjmując możliwość zmniejszenia maksymalnie o 70 liczby uczestników na każdym turnusie. 9. Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, tj.: 1) dostarczone posiłki będą przygotowane ze świeżych produktów i przyrządzane tego samego dnia, w którym odbywa się wydawanie posiłków; 2) zastawa będzie czysta, nieuszkodzona (nie wyszczerbiona itp.) i wysterylizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3) obsługa kelnerska będzie świadczona na właściwym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie, 4) wszyscy pracownicy mający kontakt z przygotowywaniem posiłków będą posiadać aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. 10. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia i zezwolenia do efektywnego świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o utracie wymaganych uprawnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy oraz innych zmian w tym zakresie. 11. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków świadczonej usługi i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 12. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy każdej wykonanej usługi, podpisany przez Zamawiającego. Oryginał faktury Wykonawca przekazuje odbierającemu przedmiot zamówienia. 13. Forma rozliczenia się: każdorazowo po zakończonym turnusie w ciągu 21 dni od dnia zakończenia turnusu i otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ 2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo/ Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, a w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą -kserokopia aktualnego odpisu działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji; Oferta składana przez spółkę cywilną poza wyżej wymienionymi dokumentami winna dodatkowo zawierać kserokopię umowy spółki cywilnej - jeżeli oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników tworzących spółkę. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych, możliwość wprowadzenia zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki takiej zmiany poprzez dopuszczenie możliwości zmiany umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 2) Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po zawarciu umowy; 3) Zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4) W wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; 5) W wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym; 6) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy, a zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy; 7) Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek wykonawcy będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Zamawiającego lub Wykonawcy, której wystąpienia nie mógł przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę do zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 48, pok. 104, 66-100 Sulechów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 48, pok. 104, 66-100 Sulechów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.