Ogłoszenie z dnia 2008-05-23
Ruda Śląska: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 7 000 000 zł
z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 109047 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2480813, fax 032 2480813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsilesia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 7 000 000 zł z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 7 000 000 zł (siedem milionów złotych). Kredyt przeznaczony będzie na wydatki inwestycyjne Spółki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj., którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.3. 1.3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru - dotyczy banków utworzonych na podstawie Kodeksu spółek handlowych, Prawa spółdzielczego i ustawy Prawo bankowe. 1.3.2 Rozporządzenie Rady Ministrów na wniosek Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statusu na potwierdzenie posiadania uprawnienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP wraz z aktualnym składem zarządu i dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu - dotyczy banków państwowych utworzonych na podstawie ustawy Prawo bankowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsilesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Park Przemysłowy sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska - pokój 108..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Śląski Park Przemysłowy sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska - pokój 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Miejskiego Przedszkola nr 18 w Rudzie Śląskiej przy ul. Kazimierza 4.
- Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska. Dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. Konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- BRD - Dostawa i montaż, regeneracja, demontaż lub uzupełnianie ogrodzeń (barierek ochronnych, parawanów ulicznych), słupków blokujących, poręczy, balustrad i stojaków rowerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Zławieś Wielka kredytu długoterminowego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 1 338 933,13 zł
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.342.720,00 zł (słownie: jeden milion trzysta czterdzieści dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych).
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 350 000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.