eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Chełm: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm.
Numer ogłoszenia: 109122 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627501, faks 082 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych w zakresie wykonania kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: część nr I, część nr II, część nr III, część nr IV, część nr V. Jeden wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Część nr I Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Pokrówka i Strupin Łanowy. Kod CPV 71354000-4 usługi sporządzania map Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Pokrówka, Nr obrębu: 0020, Identyfikator: 060303_2.0020, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1080, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 65, Pow. obrębu (ha): 726, Nazwa obrębu: Strupin Łanowy, Nr obrębu: 0031, Identyfikator: 060303_2.0031, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 180, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 196, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1260, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 65, Pow. obrębu (ha): 922. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Pokrówka i Strupin Łanowy, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Pokrówka - Strupin Łanow, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV -WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ. Część nr II Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Okszów i Okszów Kolonia. Kod CPV 71354000-4 usługi sporządzania map Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Okszów, Nr obrębu: 0016, Identyfikator: 060303_2.0016, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 660, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 191, Nazwa obrębu: Okszów Kol., Nr obrębu: 0043, Identyfikator: 060303_2.0043, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 420, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 60, Pow. obrębu (ha): 186, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1080, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 60, Pow. obrębu (ha): 377. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Okszów i Okszów Kolonia gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Okszów - Okszów Kolonia gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ. Część nr III Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Koza Gotówka, Horodyszcze Kolonia, Parypse. Kod CPV 71354000-4 usługi sporządzania map Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Koza Gotówka, Nr obrębu: 0008, Identyfikator: 060303_2.0008, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 144, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 183, Nazwa obrębu: Horodyszcze Kolonia, Nr obrębu: 0005, Identyfikator: 060303_2.0005, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 280, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 254, Nazwa obrębu: Parypse, Nr obrębu: 0018, Identyfikator: 060303_2.0018, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 220, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 510, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 644, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 947. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Koza Gotówka, Horodyszcze Kolonia, Parypse gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Koza Gotówka - Horodyszcze Kolonia - Parypse, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ. Część nr IV Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Henrysin, Janów, Podgórze. Kod CPV 71354000-4 usługi sporządzania map Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Henrysin, Nr obrębu: 0003, Identyfikator: 060303_2.0003, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 80, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 256, Nazwa obrębu: Janów, Nr obrębu: 0006, Identyfikator: 060303_2.0006, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 370, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 424, Nazwa obrębu: Podgórze, Nr obrębu: 0019, Identyfikator: 060303_2.0019, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 50, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 151. RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 500, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 831. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Henrysin, Janów, Podgórze gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Henrysin - Janów - Podgórze, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ. Część nr V Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Nowosiółki, Nowosiółki Kolonia. Kod CPV 71354000-4 usługi sporządzania map Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Nowosiółki, Nr obrębu: 0013, Identyfikator: 060303_2.0013, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 185, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 439, Nazwa obrębu: Nowosiółki Kol., Nr obrębu: 0014, Identyfikator: 060303_2.0014, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 200, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 527, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 385, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 966. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Nowosiółki, Nowosiółki Kolonia, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Nowosiółki - Nowosiółki Kolonia, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamówienie nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne -(tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287) (oddzielnie dla części nr I, części nr II, części nr III, części nr IV i części nr V).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p.108, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p.114, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Pokrówka i Strupin Łanowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Pokrówka, Nr obrębu: 0020, Identyfikator: 060303_2.0020, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1080, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 65, Pow. obrębu (ha): 726, Nazwa obrębu: Strupin Łanowy, Nr obrębu: 0031, Identyfikator: 060303_2.0031, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 180, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 196, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1260, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 65, Pow. obrębu (ha): 922. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Pokrówka i Strupin Łanowy, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Pokrówka - Strupin Łanow, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV -WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Okszów i Okszów Kolonia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Okszów, Nr obrębu: 0016, Identyfikator: 060303_2.0016, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 660, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 191, Nazwa obrębu: Okszów Kol., Nr obrębu: 0043, Identyfikator: 060303_2.0043, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 420, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 60, Pow. obrębu (ha): 186, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 1080, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: 60, Pow. obrębu (ha): 377. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Okszów i Okszów Kolonia gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Okszów - Okszów Kolonia gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Koza Gotówka, Horodyszcze Kolonia, Parypse..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Koza Gotówka, Nr obrębu: 0008, Identyfikator: 060303_2.0008, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 144, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 183, Nazwa obrębu: Horodyszcze Kolonia, Nr obrębu: 0005, Identyfikator: 060303_2.0005, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 280, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 254, Nazwa obrębu: Parypse, Nr obrębu: 0018, Identyfikator: 060303_2.0018, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 220, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 510, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 644, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 947. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Koza Gotówka, Horodyszcze Kolonia, Parypse gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Koza Gotówka - Horodyszcze Kolonia - Parypse, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Henrysin, Janów, Podgórze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Henrysin, Nr obrębu: 0003, Identyfikator: 060303_2.0003, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 80, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 256, Nazwa obrębu: Janów, Nr obrębu: 0006, Identyfikator: 060303_2.0006, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 370, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 424, Nazwa obrębu: Podgórze, Nr obrębu: 0019, Identyfikator: 060303_2.0019, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 50, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 151. RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 500, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 831. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Henrysin, Janów, Podgórze gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Henrysin - Janów - Podgórze, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Nowosiółki, Nowosiółki Kolonia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu: Nowosiółki, Nr obrębu: 0013, Identyfikator: 060303_2.0013, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 185, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 439, Nazwa obrębu: Nowosiółki Kol., Nr obrębu: 0014, Identyfikator: 060303_2.0014, Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 200, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: -, Pow. obrębu (ha): 527, RAZEM: Szacunkowa liczba budynków +/- 10%: 385, Szacunkowa liczba lokali+/- 10%: - , Pow. obrębu (ha): 966. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Nowosiółki, Nowosiółki Kolonia, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Nowosiółki - Nowosiółki Kolonia, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik do nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.