eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinOcieplenie oraz wykonanie elewcji zewnętrznej ściany frontowej, bocznej lewej, częściowo ściany tylnej oraz wieży budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie przy ul. Modrzejowskiej 74.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Będzin: Ocieplenie oraz wykonanie elewcji zewnętrznej ściany frontowej, bocznej lewej, częściowo ściany tylnej oraz wieży budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie przy ul. Modrzejowskiej 74.
Numer ogłoszenia: 109292 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie, ul. Modrzejowska 74, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0 32 267 50 31, fax 0 32 76 22 157.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja porządku publicznego - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie oraz wykonanie elewcji zewnętrznej ściany frontowej, bocznej lewej, częściowo ściany tylnej oraz wieży budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie przy ul. Modrzejowskiej 74..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości poniżej kwoty 5.278.000 euro

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiającu nie przewiduje wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi: a. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności. b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. W/w warunki i inne warunki określone w niniejszej specyfikacji zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży odpowiednie dokumenty lub oświadczenia o których mowa w punkcie 9 niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie lub dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: a.Wypełniony druk (Oferta) stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji w tym: 1.Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do ubiegania się o udzielenie zamówienia i występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi ( zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i nie podlega wykluczeniu z tego postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób posiadających uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie o charakterze zgodnym z charakterem zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych o podobnym charakterze, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres) przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. 8.Dokumenty potwierdzające przyjęcie obowiązku o którym mowa w pkt. 3 niniejszej specyfikacji: zobowiązanie się Wykonawcy do zapewnienia możliwości wykonywania zadań przez Komendę Powiatową PSP w Będzinie w okresie realizowanych przez siebie robót, a w części uciążliwej dla pracowników Zamawiającego (hałas, zapylenie itp.) ich wykonywanie tylko w godzinach 1530 - 730. 9. Kosztorys ofertowy. 10.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bedzin.katowice.kwpsp.gov.pl (przetargi)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretaeriat Komenda Powiatowa PSP w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.