To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1092 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Poznań: świadczenie usługi w zakresie obsługi kotłowni: a) zadanie I: obsługa kotłowni w budynkach mieszkalnych, b)zadanie II: obsługa kotłowni w budynkach o przeznaczeniu użytkowym położonych w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348868-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30253813100000, ul.
ul. Matejki
57,
60770
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8964800; 8694801, faks
61 8694809, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi w zakresie obsługi kotłowni: a) zadanie I: obsługa kotłowni w budynkach mieszkalnych, b)zadanie II: obsługa kotłowni w budynkach o przeznaczeniu użytkowym położonych w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DE-341-8/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie usługi w zakresie obsługi kotłowni: a) zadanie I: obsługa kotłowni w budynkach mieszkalnych, b)zadanie II: obsługa kotłowni w budynkach o przeznaczeniu użytkowym położonych w Poznaniu: zadanie I: obsługa kotłowni w budynkach mieszkalnych położonych w Poznaniu przy: ul. Św. Wawrzyńca 26 a, b, ul. Dworkowej 16, ul. Kościelnej 4, ul. Nowotarskiej 26b.7, ul. Bałtyckiej 12, ul. Szczepankowo 72, al. Marcinkowskiego 24a, al. Marcinkowskiego 24b, ul. Garbary 34, ul. Garncarskiej 3, ul. Woźnej 15, ul. Lipowej 3, ul. Madalińskiego 19, ul. Lubeckiego 8, ul. Wrocławskiej 20/Podgórnej 19, ul. Słowackiego 19, ul. Fabrycznej 18a,b,c, ul. Półwiejskiej 31, ul. Dąbrowskiego 84/Polna 2, ul. Karpackiej 12, ul. Darzyborskiej 15a, ul. Darzyborskiej 15b, ul. Darzyborskiej 15c, ul. Darzyborskiej 15d, ul. Nadolnik 10b, ul. Głogowskiej 195 a, b, ul. Głogowskiej 183-185, ul. Nadolnik 9, ul. Sempołowskiej 10,12/ Okrzei 46-48, ul. Naramowickiej 144a, ul. Nadolnik 10, ul. Siemiradzkiego 2, ul. Głuszyna 123, ul. Głuszyna 123a, ul. Głuszyna 123b, ul. Głuszyna 123c, ul. Bolka 8, Al. Marcinkowskiego 20a, zapewniającej bezpieczną i ekonomiczną pracę kotłowni oraz ciągłość ogrzewania zasilanych przez kotłownię obiektów. zadanie II: obsługa kotłowni w budynkach o przeznaczeniu użytkowym położonych w Poznaniu przy: ul. Krzesiny 13, ul. Łagodnej 4, ul. Sasankowej 25, ul. Matejki 57, ul. Ratajczaka 44, ul. Kórnickiej 24, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 149, ul. Opolskiej 58, ul. Mickiewicza 31, ul. Saperskiej 14, ul. Garczyńskiego 15/17, Słowackiego 43, ul. Galla 2d, ul. Starołęckiej 52, ul. Szczepankowo 72 d, ul. Kostrzyńskiej 3, ul. Litewskiej 8, ul. Kasprzaka 16, ul. Głogowskiej 148, ul. Śniadeckich 42, ul. Grunwaldzkiej 50, ul. Ziębickiej 16a, ul. Woźna 12, ul. Ratajczaka 37, zapewniającej bezpieczną i ekonomiczną pracę kotłowni oraz ciągłość ogrzewania zasilanych przez kotłownię obiektów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50721000-5
Dodatkowe kody CPV:
50531100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zadanie I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT246820.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 152157,84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zadanie II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT155886.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97657,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
- TPm-14/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu.
- "Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
- Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych
- AD/ZP/25/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku A8a na potrzeby biura DEiR dla Politechniki Poznańskiej.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.