Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe31847a-510f-4046-8a46-6a1cbf10994b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038043/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską związaną z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie OD w Biskupicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie Zamawiającego. 3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za
wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.261.2.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie działania Obwodu Drogowego w Biskupicach w 2025 roku:
samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu, z zaczepem umożliwiającym podłączenie specjalistycznej przyczepy, z instalacją hamulcową jednoobwodową i dwuobwodową, posiadający gniazdo elektryczne do przyczepy 7 biegunowe oraz wyposażony w lampę ostrzegawczą koloru pomarańczowego zamontowaną na dachu pojazdu, o ładowności 10 - 16 ton, wraz z kierowcą – 1 szt.
Ilość godzin: do 1000 h.
2. Sposób realizacji zamówienia:
1) Sprzęt z obsługą operatorską (kierowca, operator) należy podstawić na wezwanie telefoniczne, wyznaczonego pracownika Zamawiającego, w uzgodnionym wcześniej - minimum 20/18/16 godzin (zgodnie z ofertą Wykonawcy), przed planowanym wykonaniem roboty – terminie, a w przypadku wymagającym nagłej interwencji maksymalnie 4/3/2 godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
2) Minimalny zakres pojedynczego zlecenia obejmować będzie jedną roboczogodzinę. Roboty będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą.
3) Czas pracy sprzętu ( roboczogodzin/y) liczony jest od momentu podstawienia sprzętu na wyznaczone miejsce wykonania robót lub do siedziby Obwodu Drogowego.
4) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) wyrażenia zgody na zamontowanie w udostępnionym sprzęcie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring oraz do bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie,
b) utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych robót,
c) wykonywania roboty w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum,
d) ewidencjonowania wykonanych robót na bieżąco, przez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”,
e) comiesięcznego przedstawiania Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie działania Obwodu Drogowego w Biskupicach w 2025 roku:
Koparko-ładowarka, o parametrach.:
- łyżka ładowarki o poj. od 0,6 m3 do 1,2 m3 ,
- łyżka podsiębierna koparki o szer. od 50 cm do 70 cm,
- łyżka podsiębierna koparki o szer. od 30 cm do 40 cm,
- łyżka „skarpowa” koparki o szer. od 130 cm do 160 cm,
wraz z operatorem – 1szt.
Ilość godzin: do 600 h.
2. Sposób realizacji zamówienia:
1) Sprzęt z obsługą operatorską (kierowca, operator) należy podstawić na wezwanie telefoniczne, wyznaczonego pracownika Zamawiającego, w uzgodnionym wcześniej - minimum 20/18/16 godzin (zgodnie z ofertą Wykonawcy), przed planowanym wykonaniem roboty – terminie, a w przypadku wymagającym nagłej interwencji maksymalnie 4/3/2 godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
2) Minimalny zakres pojedynczego zlecenia obejmować będzie jedną roboczogodzinę. Roboty będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą.
3) Czas pracy sprzętu ( roboczogodzin/y) liczony jest od momentu podstawienia sprzętu na wyznaczone miejsce wykonania robót lub do siedziby Obwodu Drogowego.
4) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) wyrażenia zgody na zamontowanie w udostępnionym sprzęcie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring oraz do bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie,
b) utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych robót,
c) wykonywania roboty w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum,
d) ewidencjonowania wykonanych robót na bieżąco, przez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”,
e) comiesięcznego przedstawiania Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie działania Obwodu Drogowego w Biskupicach w 2025 roku:
Podnośnik koszowy o wysokości minimum 8 m, wraz z operatorem – 1 szt.
Ilość godzin: do 160 h.
2. Sposób realizacji zamówienia:
1) Sprzęt z obsługą operatorską (kierowca, operator) należy podstawić na wezwanie telefoniczne, wyznaczonego pracownika Zamawiającego, w uzgodnionym wcześniej - minimum 20/18/16 godzin (zgodnie z ofertą Wykonawcy), przed planowanym wykonaniem roboty – terminie, a w przypadku wymagającym nagłej interwencji maksymalnie 4/3/2 godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
2) Minimalny zakres pojedynczego zlecenia obejmować będzie jedną roboczogodzinę. Roboty będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą.
3) Czas pracy sprzętu ( roboczogodzin/y) liczony jest od momentu podstawienia sprzętu na wyznaczone miejsce wykonania robót lub do siedziby Obwodu Drogowego.
4) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) wyrażenia zgody na zamontowanie w udostępnionym sprzęcie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring oraz do bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie,
b) utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych robót,
c) wykonywania roboty w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum,
d) ewidencjonowania wykonanych robót na bieżąco, przez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”,
e) comiesięcznego przedstawiania Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie działania Obwodu Drogowego w Biskupicach w 2025 roku:
Podnośnik koszowy o wysokości minimum 18 m, wraz z operatorem - 1szt.
Ilość godzin: do 50 h.
2. Sposób realizacji zamówienia:
1) Sprzęt z obsługą operatorską (kierowca, operator) należy podstawić na wezwanie telefoniczne, wyznaczonego pracownika Zamawiającego, w uzgodnionym wcześniej - minimum 20/18/16 godzin (zgodnie z ofertą Wykonawcy), przed planowanym wykonaniem roboty – terminie, a w przypadku wymagającym nagłej interwencji maksymalnie 4/3/2 godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
2) Minimalny zakres pojedynczego zlecenia obejmować będzie jedną roboczogodzinę. Roboty będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą.
3) Czas pracy sprzętu ( roboczogodzin/y) liczony jest od momentu podstawienia sprzętu na wyznaczone miejsce wykonania robót lub do siedziby Obwodu Drogowego.
4) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) wyrażenia zgody na zamontowanie w udostępnionym sprzęcie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring oraz do bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie,
b) utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych robót,
c) wykonywania roboty w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum,
d) ewidencjonowania wykonanych robót na bieżąco, przez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”,
e) comiesięcznego przedstawiania Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli :
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
Część 1:
Kierowcą samochodu ciężarowego – minimum 1 osoba, posiadająca odpowiednie uprawnienia do prowadzenia samochodu ciężarowego wraz z przyczepą ciężką przekraczającą 750 kg DMC.
Część 2:
Operatorem koparko-ładowarki - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia do obsługi maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w zakresie koparko-ładowarek wszelkiego typu, klasa uprawnień III, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień), w pracy na stanowisku operatora koparko- ładowarki.
Wymagany okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy faktycznej realizacji robót ziemnych (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).
Część 3:
Operatorem podnośnika koszowego - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień), w pracy na stanowisku operatora podnośnika koszowego.
Wymagany okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy faktycznie wykonywanej pracy jako operator podnośnika koszowego (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).
Część 4
Operatorem podnośnika koszowego - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień), w pracy na stanowisku operatora podnośnika koszowego.
Wymagany okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy faktycznie wykonywanej pracy jako operator podnośnika koszowego (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każdą część zamówienia.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum:
Część 1:
Samochodem ciężarowym samowyładowczym trójstronnego wywrotu, z zaczepem umożliwiającym podłączenie specjalistycznej przyczepy, z instalacją hamulcową jednoobwodową i dwuobwodową, posiadający gniazdo elektryczne do przyczepy 7 biegunowe oraz wyposażony w lampę ostrzegawczą koloru pomarańczowego zamontowaną na dachu pojazdu, o ładowności 10 - 16 ton – 1 szt.
Część 2:
Koparko-ładowarką o parametrach:
- łyżka ładowarki o poj. od 0,6 m3 do 1,2 m3 ,
- łyżka podsiębierna koparki o szer. od 50 cm do 70 cm,
- łyżka podsiębierna koparki o szer. od 30 cm do 40 cm,
- łyżka „skarpowa” koparki o szer. od 130 cm do 160 cm,
– 1 szt.
Dla Części 3
Podnośnikiem koszowy o wysokości minimum 8 m – 1 szt.
Dla Części 4
Podnośnikiem koszowy o wysokości minimum 18 m – 1 szt.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każdą część zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, dołączając formularz cenowy będący nierozłącznym elementem formularza ofertowego, stanowiący załącznik nr 2A-2D do SWZ, odpowiednio dla danej części. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa:1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeśli dotyczy),
4) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 4 SWZ,
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (jeśli dotyczy),
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy),
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
a) warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VII ust. 8 pkt 4 lit. a) SWZ oraz w rozdz. VII ust. 8 pkt 4 lit. b) SWZ winien spełniać co najmniej jeden Wykonawca,
b) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w rozdz. VII ust. 2, 2 z indeksem jeden i 3 SWZ.
6) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w zał. 6 do SWZ: Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
- TPm-14/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu.
- "Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
- Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych
- AD/ZP/25/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku A8a na potrzeby biura DEiR dla Politechniki Poznańskiej.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych
- Świadczenie usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Lusławice
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Piasek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.