To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-06-29
¦widwin: DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KOPIAREK
Numer og³oszenia: 109361 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 64929 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KOPIAREK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin - magazyn S³u¿by £±czno¶ci. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia: a) Dostawa jednorazowa, Wykonawca zobowi±zany jest do powiadomienia przedstawiciela 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, co najmniej dwa dni przed planowan± dostaw± o terminie i godzinie dostawy. b) Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³. nr 7 do SIWZ - formularz cenowy do SIWZ. c) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (chwilowy brak asortymentu w magazynie Wykonawcy) Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia w wiêcej ni¿ jednej dostawie z uwzglêdnieniem terminu realizacji zamówienia. d) Przez dostawê rozumie siê za³adunek, transport i wy³adunek przedmiotu zamówienia, we wskazanym miejscu, w magazynie Zamawiaj±cego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. e) Wykonawca zobowi±zany jest, co najmniej 3 dni przed planowan± dostaw± do pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o numerze rejestracyjnym pojazdu, którym zostanie dokonana dostawa oraz podania danych osobowych wraz z numerami dokumentów to¿samo¶ci osób bior±cych udzia³ w dostawie. UWAGA! Wykonawca ma obowi±zek poinformowaæ Zamawiaj±cego czy wybór jego oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Informacja ta musi zawieraæ nazwê us³ugi oraz wskazywaæ ich warto¶æ bez kwoty podatku. Wykonawca dostarczy informacjê o obowi±zku podatkowym Zamawiaj±cego wraz z formularzem cenowym. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la Projekt umowy stanowi±cy za³. nr 5 do SIWZ, w tym szczególnie istotny jego § 5 reguluj±cy postêpowanie w przypadku dostarczenia materia³ów wadliwych lub o niskiej jako¶ci i naliczanych z tego powodu kar umownych. Dostarczony przedmiot zamówienia, musi byæ fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta. Ka¿de opakowanie musi posiadaæ informacjê identyfikuj±c± produkt, wykonan± du¿±, wyra¼n± czcionk±. Przedmiot zamówienia nieposiadaj±cy takiej informacji na opakowaniu nie bêdzie przyjmowany. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej. Nazwy wk³adów barwi±cych odnosz±ce siê do produktów konkretnych marek i modeli materia³ów eksploatacyjnych zosta³y u¿yte przez Zamawiaj±cego tylko przyk³adowo. Oferowane produkty musz± byæ równowa¿ne jako¶ciowo, czyli musz± byæ kompatybilne do urz±dzenia wskazanego w danej pozycji asortymentowej oraz posiadaæ parametry techniczne równe lub wy¿sze okre¶lone w formularzu cenowym (za³. nr 7 do SIWZ). Oferowane produkty równowa¿ne musz± byæ wskazane w za³±czniku nr 9 do SIWZ - KARTA PRODUKTÓW RÓWNOWA¯NYCH. Dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiaj±cego musz± byæ opisane numerycznie (liczba porz±dkowa przypisana do produktu w karcie produktów równowa¿nych). BRAK OZNACZENIA KART TRAKTOWANY BÊDZIE JAKO BRAK DOKUMENTU O KTÓRYM MOWA w rozdz. 6 pkt 1.4 Brak wykazania równowa¿no¶ci skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych równowa¿no¶ci oferowanych produktów na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, zgodny z zadeklarowanym w ofercie, tj. w formularzu cenowym, w kolumnie: producent oraz typ. Oferty, które nie bêd± zawiera³y pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w formularzu cenowym zostan± odrzucone..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Ta¶my do drukarek 30.19.23.40 - Ta¶my do faksów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.12.40.00 - Czê¶ci i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL SYSTEM Tomasz Lachowicz, ul. Babimojska 9, 54-426 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 147834,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 116306,34
Oferta z najni¿sz± cen±: 67250,94 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 330690,55
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/26/2025 Przegl±d, konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- ZP/16/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja urz±dzeñ kot³owni i wêz³ów cieplnych
- ZP/19/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja oczyszczalni ¶cieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa czê¶ci zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozosta³ych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej.
- Dostawê materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby S±du Rejonowego w Pruszkowie
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Zapewnienie mo¿liwo¶ci drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materia³ów eksploatacyjnych i serwis urz±dzeñ
- Dostawa tonerów do urz±dzeñ wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i innych urz±dzeñ dla S±du Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
wiêcej: Tusz »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.