eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinDOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KOPIAREK

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-06-01

¦widwin: DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KOPIAREK
Numer og³oszenia: 64929 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie , ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KOPIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin - magazyn S³u¿by £±czno¶ci. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:Dostawa jednorazowa, Wykonawca zobowi±zany jest do powiadomienia przedstawiciela 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, co najmniej dwa dni przed planowan± dostaw± o terminie i godzinie dostawy. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³. nr 7 do SIWZ - formularz cenowy do SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach chwilowy brak asortymentu w magazynie Wykonawcy Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia w wiêcej ni¿ jednej dostawie z uwzglêdnieniem terminu realizacji zamówienia. Przez dostawê rozumie siê za³adunek, transport i wy³adunek przedmiotu zamówienia, we wskazanym miejscu, w magazynie Zamawiaj±cego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest, co najmniej 3 dni przed planowan± dostaw± do pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o numerze rejestracyjnym pojazdu, którym zostanie dokonana dostawa oraz podania danych osobowych wraz z numerami dokumentów to¿samo¶ci osób bior±cych udzia³ w dostawie. UWAGA! Wykonawca ma obowi±zek poinformowaæ Zamawiaj±cego czy wybór jego oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Informacja ta musi zawieraæ nazwê us³ugi oraz wskazywaæ ich warto¶æ bez kwoty podatku. Wykonawca dostarczy informacjê o obowi±zku podatkowym Zamawiaj±cego wraz z formularzem cenowym. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la Projekt umowy stanowi±cy za³. nr 5 do SIWZ, w tym szczególnie istotny jego § 5 reguluj±cy postêpowanie w przypadku dostarczenia materia³ów wadliwych lub o niskiej jako¶ci i naliczanych z tego powodu kar umownych. Dostarczony przedmiot zamówienia, musi byæ fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta. Ka¿de opakowanie musi posiadaæ informacjê identyfikuj±c± produkt, wykonan± du¿±, wyra¼n± czcionk±. Przedmiot zamówienia nieposiadaj±cy takiej informacji na opakowaniu nie bêdzie przyjmowany.Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej. Nazwy wk³adów barwi±cych odnosz±ce siê do produktów konkretnych marek i modeli materia³ów eksploatacyjnych zosta³y u¿yte przez Zamawiaj±cego tylko przyk³adowo. Oferowane produkty musz± byæ równowa¿ne jako¶ciowo, czyli musz± byæ kompatybilne do urz±dzenia wskazanego w danej pozycji asortymentowej oraz posiadaæ parametry techniczne równe lub wy¿sze okre¶lone w formularzu cenowym (za³. nr 7 do SIWZ). Oferowane produkty równowa¿ne musz± byæ wskazane w za³±czniku nr 9 do SIWZ - KARTA PRODUKTÓW RÓWNOWA¯NYCH. Dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiaj±cego musz± byæ opisane numerycznie liczba porz±dkowa przypisana do produktu w karcie produktów równowa¿nych. BRAK OZNACZENIA KART TRAKTOWANY BÊDZIE JAKO BRAK DOKUMENTU O KTÓRYM MOWA w rozdz. 6 pkt 1.4 Brak wykazania równowa¿no¶ci skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych równowa¿no¶ci oferowanych produktów na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, zgodny z zadeklarowanym w ofercie, tj. w formularzu cenowym, w kolumnie: producent oraz typ.Oferty, które nie bêd± zawiera³y pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w formularzu cenowym zostan± odrzucone. Dostawca zobowi±zany jest do udzielenia minimum 12 miesiêcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczonej od daty dostawy do Zamawiaj±cego. Uwaga: Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, które zosta³o szczegó³owo okre¶lone w Rozdziale 13 SIWZ. Wymiany gwarancyjne bêd± wykonywane u Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy, na konkretnym egzemplarzu sprzêtu, w którym wystêpuje b³êdne dzia³anie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych, przesy³ane w formie pisemnej na nr fax Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Ta¶my do drukarek 30.19.23.40 - Ta¶my do faksów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.12.40.00 - Czê¶ci i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnego z za³. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert min. 3 g³ówne dostawy. Za g³ówn± dostawê Zamawiaj±cy uznaje, realizowan± w ramach jednej umowy - kontraktu, dostawê materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ powielaj±cych o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ ka¿da.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnego z za³. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnego z za³. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnego z za³. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji na przedmiot zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ, Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie: zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cym zakresie: - je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, - je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, wyst±pienia si³y wy¿szej rozumiana jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na by³o zapobiec uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odst±pienie od umowy bez naliczania kar umownych, przed³u¿enie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, , zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Za si³ê wy¿sz± uznaje siê zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na zapobiec. Wszystkie postanowienia wymienione pkt. 2. w stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: zmiana danych teleadresowych, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizacjê umowy, udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 21 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO ul. PO£CZYÑSKA 32, 78-301 ¦WIDWIN Sztab, bud. 65, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 11:00, miejsce: 21 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO Kancelaria Jawna ul. PO£CZYÑSKA 32, 78-301 ¦WIDWIN.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.