To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Kołobrzeg: Wykonanie montażu kolektorów słonecznych wraz z instalacją solarną w Centrum Kształcenia Praktycznego w Kołobrzegu przy ul. Katedralnej 12
Numer ogłoszenia: 109421 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72305 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547618, faks 094 3547618 w. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie montażu kolektorów słonecznych wraz z instalacją solarną w Centrum Kształcenia Praktycznego w Kołobrzegu przy ul. Katedralnej 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Wykonanie montażu kolektorów słonecznych wraz z instalacją solarną w Centrum Kształcenia Praktycznego w Kołobrzegu ul. Katedralna 12 A. OGÓLNY OPIS OBIEKTU Budynek Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Katedralnej 12 w Kołobrzegu to budynek czterokondygnacyjny. Obiekt wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej. Dach wielospadowy drewniany pochylony ok. 450 pokryty dachówką ceramiczną, karpiówka podwójna układana w koronkę. Obecnie funkcja przygotowania ciepła do celów centralnego ogrzewania, oraz podgrzewania ciepłej wody użytkowej jest realizowana przez sieć miejską. Obieg wody w układzie grzewczym zapewniony jest przez ciśnienie sieci miejskiej. B. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA 1. Cel zadania Celem zadania jest wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego zasilanego przez zespół 36 kolektorów słonecznych w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Katedralnej 12 w Kołobrzegu. 2. Przedmiot inwestycji Przedmiotem zamówienia w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej jest wykonanie: - Konstrukcji wsporczej pod kolektory słoneczne, - montażu 36 kolektorów słonecznych na dachu budynku, - Wymiany pokrycia dachowego na połaciach, na których będą kolektory słoneczne oraz na połaci pomiędzy nimi, wymiany gąsiora dachowego, rynien i rur spustowych, obróbki blacharskiej kominów, obróbki okapów, wymianę dwóch wyłazów dachowych, remontu instalacji odgromowej wraz z odgromieniem konstrukcji wsporczej pod kolektory słoneczne, - montażu i ułożenie izolowanych rur polipropylenowych i stalowych ocynkowanych, - wniesienie i montaż urządzeń zgodnie z projektem, - montaż poszczególnych elementów armatury instalacyjnej, - wpięcie projektowanej instalacji do instalacji istniejącej w miejscu wg projektu, - montaż układów automatyki, - wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie armatury zabezpieczającej, - zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynku, - uruchomienie układu i regulacja, - montaż przewodów instalacji elektrycznej, - badania i pomiary. 3. Zakres całego zamierzenia budowlanego Prace należy wykonać na podstawie opracowanego projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiaru robót. a zakres rzeczowy robót całego zamierzenia budowlanego składają się: I. Roboty budowlano-konstrukcyjne - wymiana pokrycia dachowego 1. Demontaż istniejącego pokrycia dachowego 2. Montaż nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remoncie instalacji odgromowej II. Roboty sanitarne i elektryczne - instalacja solarna: 1. Montaż kolektorów słonecznych, 2. Prace budowlane, 3. Montaż urządzeń, 4. Montaż rurociągów KAN-THERM PP, 5. Montaż rurociągów rury KAN-THERM STEEL, 6. Montaż armatury instalacyjnej po stronie instalacji glikolowej, 7. Montaż armatury instalacji wodnej, 8. Zaizolowanie cieplne nowoprojektowanych części instalacji, 9. Automatyka i prace elektryczne, 10. Uruchomienie instalacji i roboty uzupełniające, 11. Wymiana izolacji na rurociągach centralnego ogrzewania. III. Wywóz ziemi i gruzu - (wartość określona samodzielnie przez wykonawcę). IV. Dokumentacja powykonawcza - Dokumentacja projektowa z naniesionymi poprawkami, badania, opinie, pomiary, protokoły. V. Zakup i montaż tablicy informacyjnej - (wartość rozdziału jest określona samodzielnie przez wykonawcę.) VI. Roboty pozostałe niezbędne do wykonania zadania, których nie uwzględniono w dokumentacji projektowej - (wartość rozdziału jest określona samodzielnie przez wykonawcę). UWAGA 1: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie Robót zgodnie z Umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych Robót, za zgodność z Dokumentacją Projektową wymaganiami Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 2. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbał o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniał będzie warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 3. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wymaga aby zastosowane wyroby innych firm były nie gorsze od proponowanych lub równoważne oraz posiadały nie zmienne lub równoważne parametry techniczne. UWAGA 2: Tablica informacyjna Tablice informacyjne należy obowiązkowo umieścić w dniu rozpoczęcia robót na terenie realizacji projektu. Tablice informacyjne należy umieścić w miejscach związanych z projektem. Miejsca powinny być powszechnie dostępne. Tablica informacyjna musi zawierać następujące elementy: 1. Znak Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni tablicy - link do strony zawierającej wytyczne określające znaki. www.programszwajcarski.gov.pl 2. Informację o wsparciu w dwóch językach - wersja angielska: Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contribution to the enlarged European Union - wersja polska: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej 3. Wartość współfinansowania szwajcarskiego wyrażoną we frankach szwajcarskich:12 643 919 CHF 4. Tytuł projektu - Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty nr projektu KIK 48 5. Nazwę beneficjenta - Powiat Kołobrzeski 6. Tablica może zawierać inne logotypy- Zamawiający przewiduje zamieszczenie 1 logotypu Powiatu Kołobrzeskiego (logo Powiatu musi być zamieszczone w prawym dolnym narożniku). Parametry i opis kolorystyki zawarty jest w Systemie Identyfikacji wizualnej Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu stanowiącym załącznik do uchwały nr XXVI 218 2005 Rady Powiatu w Kołobrzegu z dnia 30 września 2005 r. oraz Uchwały Nr 238 2005 Zarządu Powiatu w Kołobrzegu z dnia 13 października 2005 roku w sprawie określenia Systemu Identyfikacji Wizualnej Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu. Zamawiający preferuje tablicę informacyjną o wymiarach: ok. 150 cm (szerokość) x 100 cm (wysokość). Szczegółowe wytyczne i wzory tablic informacyjnych znajdują się w część 2 Księgi identyfikacji wizualnej (załącznik nr 1). Wzory tablic informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, pod zakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. C. WIZJA LOKALNA PLACU BUDOWY Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej poniesie wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 40.41.10.00 - 40.41.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Solartime Sp. z o.o., Miłocin 284 k. Rzeszowa, 36-062 Zaczernie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275997,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 279348,76
Oferta z najniższą ceną: 279348,76 / Oferta z najwyższą ceną: 368716,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.