Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Bytom: Likwidacja obiektów po byłej KWK Dębieńsko:
Zadanie 1: Budynek pompowania - podstacja Dębieńsko przy ul. 3-go Maja
w Czerwionce -Leszczynach.
Zadanie 2: Budynek podstacji - pompy stawowe Dębieńsko, wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 3-go Maja w Czerwionce - Leszczynach.
Numer ogłoszenia: 109668 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja obiektów po byłej KWK Dębieńsko: Zadanie 1: Budynek pompowania - podstacja Dębieńsko przy ul. 3-go Maja w Czerwionce -Leszczynach. Zadanie 2: Budynek podstacji - pompy stawowe Dębieńsko, wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 3-go Maja w Czerwionce - Leszczynach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1. Budynek pompowania - podstacja Dębieńsko przy ul. 3-go Maja w Czerwionce - Leszczynach. 1) Przygotowanie placu budowy. 2) Rozbiórka pokrycia dachowego z papy. 3) Rozbiórka płyt dachowych prefabrykowanych. 4) Rozbiórka ścian. 5) Rozbiórka konstrukcji żelbetowych. 6) Sortowanie i cięcie złomu stalowego. 7) Rozbiórka fundamentów do głębokości: -2,0 m poniżej poziomu 0. 8) Rozbiórka zbiorników do głębokości - 2,0 m poniżej poziomu 0. 9) Rozkucie dna zbiorników pasami o szerokości 1,5 m na całej ich długości. 10) Rozbiórka muru po niezidentyfikowanej budowli i wyburzenie ścian do głębokości -2,0m. 11) Zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem ceglanym wymieszanym z gruntem mineralnym wraz z ich zagęszczeniem. 12) Wywóz pozostałego gruzu na składowisko. 13) Wywóz i utylizacja papy. 14) Wyprofilowanie skarp i pokrycie 10cm warstwą gruntu mineralnego. 15) Plantowanie (niwelowanie) terenu z wykonaniem wierzchniej warstwy ok.10cm z gruntu mineralnego. 16) Uporządkowanie i przekazanie terenu Inwestorowi. 17) Aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót likwidacyjnych określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku pompowania - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt techniczny rozbiórki - załącznik nr 1.1. do SIWZ. 2. Zadanie 1. Budynek pompowania - podstacja Dębieńsko przy ul. 3-go Maja w Czerwionce - Leszczynach. 1) Przygotowanie placu budowy wraz z uzgodnieniem wejścia na teren działki sąsiedniej ozn. geodezyjnie 2655/213 (parking asfaltowy), na czas prowadzenia robót - dojazd od drogi publicznej ul. 3 Maja. 2) Karczowanie samosiejek do lat 5 uniemożliwiających dostęp do obiektów. 3) Rozbiórka pokrycia dachowego z papy. 4) Rozbiórka płyt dachowych żelbetowych. 5) Rozbiórka konstrukcji stalowych 6) Rozbiórka ścian. 7) Sortowanie i cięcie złomu stalowego. 8) Rozbiórka fundamentów do głębokości: -2,0 m poniżej poziomu 0. 9) Rozbiórka posadzki żelbetowej i betonowej. 10) Rozbiórka infrastruktury towarzyszącej: bunkier, kominki, mur - należy wyburzyć części nadziemne budowli oraz części podziemne - fundamenty do głębokości - 2,0m poniżej poziomu 0. 11) Zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem ceglanym wymieszanym z gruntem mineralnym wraz z ich zagęszczeniem. 12) Wywóz pozostałego gruzu na składowisko. 13) Wywóz i utylizacja papy. 14) Wywóz i utylizacja odpadów. 15) Plantowanie (niwelowanie) terenu z wykonaniem wierzchniej warstwy ok.10cm z gruntu mineralnego. 16) Uporządkowanie i przekazanie terenu Inwestorowi. 17) Aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót likwidacyjnych określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku podstacji - pompy stawowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - załącznik nr 2. do SIWZ oraz Projekt techniczny rozbiórki - załącznik nr 2.1. do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykwalifikowanym personelem w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych: posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla kierownika robót wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. Oświadczenie lub zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, lub umowa z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, zgodnie z opisem pkt. 5.2.6. 5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z opisem pkt. 5.2.7. 6. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Dostawa odzieży dla ratowników górniczych (3 zadania)
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Przebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
- "Budowa drogi gminnej 26KDD łączącej drogę wojewódzką nr 888 (ul. Kujawskiego) z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Stołeczną) w Zaborowie"
- Modernizacja nawierzchni ul. Słonecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wew. stanowiącej dojazd do gruntów rol. w Staniszczach Małych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, cz. 607
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.