eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolonowskieModernizacja nawierzchni ul. S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wew. stanowi±cej dojazd do gruntów rol. w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, cz. 607



Og³oszenie z dnia 2025-04-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ul. S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wew. stanowi±cej dojazd do gruntów rol. w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, cz. 607

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kolonowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413254

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ks. Czerwionki 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolonowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-110

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.swoboda@kolonowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolonowskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Jacek Walski Preda

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560010003

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Korczaka 4 m 8

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Ozimek

1.11.5.) Kod pocztowy: 46-040

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: jacek.walski@preda.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://preda.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni ul. S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wew. stanowi±cej dojazd do gruntów rol. w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, cz. 607

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5440ba2f-dc44-45a6-9de5-f5e50b78cc92

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00197927

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00674054/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja nawierzchni ulicy S³onecznej w Kolonowskiem

1.1.7 Przebudowa drogi wewnêtrznej stanowi±cej dojazd do gruntów rolnych w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, czê¶æ 607

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/preda

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/preda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w
ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê
¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z
2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ
sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: a.swoboda@kolonowskie.pl;
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/preda
4. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej. (https://platformazakupowa.pl/pn/preda).
5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w niniejszej SWZ, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/preda.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego przy komunikacji wynosi 500 MB.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
10. Wykonawcy mog± zwracaæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 p.z.p., kieruj±c swoje
zapytania do Zamawiaj±cego, ze wskazaniem numeru postêpowania okre¶lonego w SWZ. Zapytania winny byæ sk³adane w sposób
okre¶lony w pkt. 2, a w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/preda za pomoc± poczty
elektronicznej na adres a.swoboda@kolonowskie.pl.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1;
zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kolonowskie reprezentowana przez Burmistrza Kolonowskiego z
siedzib± w Kolonowskiem, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie, e-mail: umig@kolonowskie.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@kolonowskie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y
czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z p.z.p.;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: Modernizacja nawierzchni ulicy S³onecznej w Kolonowskiem
I.3.1.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania znajduje siê
w za³±czniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ
(z oznaczeniem „Czê¶æ I”)
I.3.1.2. Szczegó³owy sposób realizacji zamówienia opisany zosta³
w OPZ (w tym w szczególno¶ci w opisie sposobu i zakresu prowadzenia robót, zagospodarowaniu terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót bêd±cymi za³±cznikami do SWZ). Wykonawca zobowi±zany bêdzie
w ramach niniejszego zamówienia do ujêcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, us³ug i dostaw wynikaj±cych z w/w dokumentów. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów opisu przedmiotu zamówienia a w szczególno¶ci zignorowanie zakresu.
I.3.1.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uci±¿liwy dla mieszkañców i u¿ytkowników obiektu,
w obrêbie którego prowadzone bêd± roboty, umo¿liwiaj±cy swobodne korzystanie z obiektów objêtych zamówieniem.
I.3.1.4. Ustala siê, ¿e ostateczny termin zakoñczenia realizacji zamówienia nast±pi w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu budowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 3.18. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych i jest zgodne z zamówieniem podstawowym a jego warto¶æ nie przekroczy 20% warto¶ci wynagrodzenia ustalonego dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
Najni¿sza Cena ofertowa – znaczenie 60 pkt
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi – znaczenie 30 pkt
30 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KG - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
GB – okres gwarancji i rêkojmi w ofercie badanej (w przeliczeniu na miesi±ce)
GM – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi (w przeliczeniu na miesi±ce) spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Okres rêkojmi i gwarancji wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi powy¿ej 36 miesiêcy(za podtrzymanie 36 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia).Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca podtrzymuje termin gwarancji i rêkojmi okre¶lony w SWZ jako minimalny(tj. 36 miesiêcy) i otrzyma 0 punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia.
MAKSYMALNY okres gwarancji i rêkojmi uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie.

3.Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót(bran¿y konstrukcyjno-budowlanej)– znaczenie 10 pkt
Wykonawca który wyka¿e, i¿ dysponuje osob± kierownika budowy/robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej posiadaj±cej do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi:
- powy¿ej 15 lat do¶wiadczenia – otrzyma 10 pkt.
- powy¿ej 10 lat i nie wiêcej ni¿ 15 lat - otrzyma 5 pkt.
-W pozosta³ych przypadkach - 0 pkt.

£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
W przypadku z³o¿enia ofert o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy/robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II: Przebudowa drogi wewnêtrznej stanowi±cej dojazd do gruntów rolnych w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, czê¶æ 607
II.3.1.1. Zakres zamówienia realizowany jest z udzia³em ¶rodków bud¿etu Województwa Opolskiego.
II.3.1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania znajduje siê
w za³±czniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ
(z oznaczeniem „Czê¶æ II”)
II.3.1.3. Szczegó³owy sposób realizacji zamówienia opisany zosta³
w OPZ (w tym w szczególno¶ci w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót bêd±cymi za³±cznikami do SWZ). Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach niniejszego zamówienia do ujêcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, us³ug i dostaw wynikaj±cych z w/w dokumentów. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów opisu przedmiotu zamówienia a w szczególno¶ci zignorowanie zakresu.

II.3.1.5. Ustala siê, ¿e ostateczny termin zakoñczenia realizacji zamówienia nast±pi w terminie do 90 dni od dnia przekazania placu budowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 3.18. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych i jest zgodne z zamówieniem podstawowym a jego warto¶æ nie przekroczy 20% warto¶ci wynagrodzenia ustalonego dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
Najni¿sza Cena ofertowa – znaczenie 60 pkt
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi – znaczenie 30 pkt
30 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KG - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
GB – okres gwarancji i rêkojmi w ofercie badanej (w przeliczeniu na miesi±ce)
GM – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi (w przeliczeniu na miesi±ce) spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Okres rêkojmi i gwarancji wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi powy¿ej 36 miesiêcy(za podtrzymanie 36 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia).Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca podtrzymuje termin gwarancji i rêkojmi okre¶lony w SWZ jako minimalny(tj. 36 miesiêcy) i otrzyma 0 punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia.
MAKSYMALNY okres gwarancji i rêkojmi uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie.

3.Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót(bran¿y konstrukcyjno-budowlanej)– znaczenie 10 pkt
Wykonawca który wyka¿e, i¿ dysponuje osob± kierownika budowy/robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej posiadaj±cej do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi:
- powy¿ej 15 lat do¶wiadczenia – otrzyma 10 pkt.
- powy¿ej 10 lat i nie wiêcej ni¿ 15 lat - otrzyma 5 pkt.
-W pozosta³ych przypadkach - 0 pkt.

£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
W przypadku z³o¿enia ofert o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy/robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków
w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê nie ni¿sz± ni¿:
Dla czê¶ci I - 150.000,00 PLN (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych),
Dla czê¶ci II -300.000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych),
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

Dla czê¶ci I

a) wykona³, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, (z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ) min. dwóch robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg/placów/parkingów o nawierzchni bitumicznej z czego minimum jedna o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto w ramach jednego kontraktu z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów w formie referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane a je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzaj±ce ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
b) i¿ dysponuje, co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy/ robót posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej

Dla czê¶ci II

a) wykona³, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, (z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ) min. dwóch robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg/placów/parkingów o nawierzchni bitumicznej z czego minimum jedna o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³ brutto w ramach jednego kontraktu z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów w formie referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane a je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzaj±ce ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
b) i¿ dysponuje, co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy/ robót posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej


Wykonawca w pierwszej kolejno¶ci dokonuje potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.1 Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale 15 pkt 15.1 SWZ a mianowicie:
1) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem za³±cznika nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

13.1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
- Dla czê¶ci I: 2.500,00z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100)
- Dla czê¶ci II: 6.000,00z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100)
13.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
13.3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2..
13.4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego
31 8909 1016 2001 0005 9864 0004

podaj±c znak postêpowania przetargowego ZP.271.4.2025 z dopiskiem:
Wadium – „Modernizacja nawierzchni ulicy S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wewnêtrznej stanowi±cej dojazd do gruntów rolnych w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, czê¶æ 607” czê¶æ …..(wskazaæ czê¶æ której dotyczy wniesione wadium)
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinien zawieraæ znak postêpowania przetargowego ZP.271.4.2025 oraz dopisek:
Wadium – „Modernizacja nawierzchni ulicy S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wewnêtrznej stanowi±cej dojazd do gruntów rolnych w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, czê¶æ 607” czê¶æ …..(wskazaæ czê¶æ której dotyczy wniesione wadium)
Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
13.5. Gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) znak oraz nazwê postêpowania oraz dopisek: Wadium – „Modernizacja nawierzchni ulicy S³onecznej w Kolonowskiem oraz przebudowa drogi wewnêtrznej stanowi±cej dojazd do gruntów rolnych w Staniszczach Ma³ych dz. nr 651/1, 649/1, 648/1, 646/1, 645/1, 642/3, 643, czê¶æ 607” czê¶æ …..(wskazaæ czê¶æ której dotyczy wniesione wadium)
2) nazwê i siedzibê Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia)
3) nazwê i siedzibê beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego)
4) nazwê i siedzibê gwaranta lub porêczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)
5) okre¶lenie przedmiotu gwarancji lub porêczenia tj. wierzytelno¶ci która ma zostaæ zabezpieczona
6) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (musi byæ nie krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿ona ofert± w danym postêpowaniu). Gwarancja lub porêczenie winny umo¿liwiæ wniesienie roszczenia za zdarzenie maj±ce miejsce
w okresie obowi±zywania terminu zwi±zania ofert± równie¿ po jego up³ywie
z zastrze¿eniem ze je¿eli koniec terminu ¿±dania zap³aty z gwarancji lub porêczenia przypada na dzieñ uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotê wówczas termin ten ulega wyd³u¿eniu do najbli¿szego dnia roboczego- pod rygorem uznania, ¿e wadium wniesiono w sposób nieprawid³owy
7) o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

18.1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c. ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
3) Podpisy na pe³nomocnictwie musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji
4) Dokumenty, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia musi z³o¿yæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu, natomiast warunki dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowania musz± byæ spe³nione ³±cznie przez wykonawców którzy sk³adaj± ofertê wspólnie;
5) W przypadku spó³ki cywilnej, której wspólnicy traktowani s± jako Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie – je¿eli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty – zobligowani s± za³±czyæ do oferty powy¿ej wyszczególnione pe³nomocnictwo;
6) W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale 15 SWZ wymagania te mog± byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno);
7) O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone na za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy
i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
8) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym;
9) Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 454 oraz art. 455 pzp a warunki takiej zamiany zawarte zosta³y w § 14 projektowanych postanowieñ umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/preda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.