To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-29
Osielsko: Ochrona obiektów i mienia GZK w Żołędowie
Numer ogłoszenia: 109743 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67555 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia GZK w Żołędowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie Zakres i wymogi świadczenia ochrony: 1.Ochrona obiektu i mienia ul.Jastrzębia 62 Żołędowo będzie realizowana - od poniedziałek do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 rano dnia następnego - w dni ustawowo wolne od pracy - całą dobę Usługa ochrony będzie realizowana w okresie 24 m-cy tj. 01.07.2016 - 30.06.2018 2.Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 3.Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę oraz stanowić oddział ochrony zgodny z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego. 4.Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony - czas dojazdu do 15 minut. 5.Wykonawca zainstaluje na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony( min. 4 czytniki) oraz czytnik otwierania i zamykania głównej bramy Zamawiającego rejestrujący godziny otwierania i zamykania , a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony i otwierania bramy udostępni Zamawiającemu w formie załącznika rejestru przekazywanego zawsze do faktury. Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: -Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się osób nieupoważnionych -Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu -Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu posesji oraz niezwłocznie powiadamianie Zamawiającego i uzgodnieniu ze Zamawiającym - organów ścigania oraz udzielania wyjaśnień -Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego -Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu -Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających / pracujących poza godzinami i dniami pracy -Wpuszczanie na teren zakładu po godzinie 15 i w dniu ustawowo wolne od pracy pracowników posiadających ważne legitymacje służbowe Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie lub osoby wcześniej wskazane przez Dyrektora Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie -Ciągłe i aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym ochronie -Dokonanie obchodu obiektów. Obchody należy wykonywać w odstępach czasowych co 1h zegarową -Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu -Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu -Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb wraz z powiadamianiem Zamawiającego -Przyjmowanie zgłoszeń i wszystkich informacji związanych z działalnością GZK w Żołędowie ( m.in. awarie wod-kan, zgłoszenia zdarzeń drogowych) od poniedziałku do piątku po 15:00, a w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę, rejestrowanie każdego zgłoszenia i powiadamianie odpowiednich służb -Kontrola monitoringu -pracownicy ochrony powinni wykonywać swoje czynności w stroju służbowym Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym -Sprzątanie terenu wokół budynku , z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) utrzymanie porządku i czystości chodników, parkingów, położonych na terenie obiektu Zamawiającego - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie, zmywanie zanieczyszczeń, b)koszenie trawników, c)likwidacja i łagodzenie negatywnych skutków zimy, utrzymanie komunikacyjności i bezpieczeństwa dróg dojazdowych, parkingów oraz schodów poprzez: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, posypywanie materiałem ciernym-piasek, sól- schodów i likwidacja -z zachowaniem ostrożności i wymogów bhp-sopli lodowych i nawisów śnieżnych z zadaszeń i drzew, d)niezbędny sprzęt (np. kosiarka, łopaty) i materiały (np. piasek, sól) do wykonania zadania zabezpiecza Zamawiający. Zadanie 2 Usługa ochrony w formie monitoringu czterech stacji uzdatniania wody w miejscowości Niemcz, Żołędowo, Niwy i Bożenkowo 1. Podłączenie pod swój system monitorowania w celu szybkiej reakcji grup interwencyjnych. Czas dojazdu w przypadku alarmu do 15 minut. 2.Konserwacja nie rzadziej niż raz na kwartał i naprawa w przypadku uszkodzenia nie z winy Zamawiającego na koszt Wykonawcy urządzeń i systemów alarmowych zainstalowanych u Zamawiającego. 3.Monitorowanie całodobowe systemu alarmowego 4.Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji patrolu interwencyjnego 5.Podejmowanie natychmiastowych czynności ochrony obiektu z którego nadszedł sygnał alarmowy 6.Informowanie zamawiającego o każdych nieprawidłowościach w działaniu systemów alarmowych. 7.Pracownik ochrony w trakcie pełnienia dyżuru zobowiązany jest do obserwacji obrazu z kamer Koszty podłączenia i serwisowania systemu monitoringu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli szybkości reakcji grupy interwencyjnej poprzez wymuszony alarm raz w tygodniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Ochrony - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe VOTUM Lech Bączkowski, ul.Nowa 21,, 85-119 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170271,36
Oferta z najniższą ceną: 170271,36 / Oferta z najwyższą ceną: 198547,39
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.