eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 60A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-368

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@opole.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole.sr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sąd powszechny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c5697e-11f0-40c8-a6ec-4d15adcd045d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141249/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7c5697e-11f0-40c8-a6ec-4d15adcd045d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-Zamówienia,
https://ezamowienia.gov.pl lub (w przypadkach określonych w SWZ) poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z regulaminem ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.2.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu w następującym zakresie:
1) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Ozimskiej 60A pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j. z późn. zm.). Zamawiający udostępnia w pracy prześwietlarkę bagażu oraz bramkę do wykrywania metalu.
2) ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Ozimskiej 60B realizowana od godz.7.00 do 18:00, (godziny mogą ulec zmianie) od poniedziałku do piątku przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j. z późn. zm.). Zamawiający udostępnia podręczny wykrywacz metali.
3) Całodobowy monitoring budynków Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i Ozimskiej 60B, otoczenie budynków oraz parkingu znajdującego się na terenie ogrodzonym przynależnym do budynków.
4) Monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Ozimskiej 60 A i 60B:
a) prowadzenie przez Wykonawcę całodobowego monitoringu instalacji alarmowej
zainstalowanej w budynkach sądu przy ul. Ozimskiej 60 A i 60B, potwierdzone comiesięczną
historią z przebiegu monitoringu,
b) Wykonawca podejmuje interwencję na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum
Dowodzenia w czasie 10 minut w godz. 20.00 – 6.00, a do 20 min. w godz. 6.00 – 20.00.
c) w przypadku interwencji, grupa interwencyjna zabezpiecza obiekt do czasu przybycia Policji i
przedstawiciela Zamawiającego,
d) Zamawiającemu przysługuje (raz w miesiącu) prawo do wygenerowania sprawdzającego
sygnału alarmowego.
5) obsługa systemów zainstalowanych w budynkach Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i 60B, w tym:
a) system sygnalizacji pożaru – SSP;
b) dźwiękowy system ostrzegawczy – DSO;
c) system telewizji przemysłowej – CCTV;
d) systemu sygnalizacji włamania i napadu -SSWIN;
e) system kontroli dostępu – SKD;
f) domofony, wideomofony, szlaban, brama
g) główny wyłącznik prądu, zawory wodne, itp
h) instalacja przyzywowa w toaletach dla niepełnosprawnych;
i) depozytor kluczy.
6) obsługa platformy dla osób niepełnosprawnych w budynkach Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i 60B.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określone przepisami ustawy o ochronie osób i mienia, tj. posiada aktualną koncesję określającą zakres i formy prowadzenia tych usług, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia. Zakres i formy prowadzenia usług ochrony osób i mienia, wskazane w koncesji, muszą zezwalać Wykonawcy na wykonywanie zadań objętych przedmiotem niniejszego zamówienia;
2.2. wykonali bądź wykonują należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, z których każda:
 trwa lub trwała minimum 12 miesięcy (przed terminem składania ofert),
 jest o wartości nie mniejsza jak 500 000,00 zł brutto, (osiągnięta do terminu składania ofert w przypadku usługi niezakończonej),
 jest realizowana na podstawie jednej umowy,
 dotyczy lub dotyczyła realizacji świadczenia usług ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 8 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 poz. 1065 t.j.),
2.3. skierują do wykonania zamówienia przynajmniej osiemnaście (14) osób, które będą wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, z których:
 do ochrony stacjonarnej na budynkach skierowanych będzie przynajmniej dziesięć (10) osób,
 do czynności w ramach grup interwencyjnych skierowanych będzie cztery (4) osoby w ramach 2 grup interwencyjnych,
2.4. dysponują co najmniej dwoma pojazdami w ramach grup interwencyjnych, wyposażonymi w
radiostacje zapewniające łączność bezpośrednią ze stacją monitorowania oraz nadajnik GPS w celu zlokalizowania grupy będącej najbliżej obiektu na którym wymagana jest interwencja.
2.5. przedstawią dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w
Postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie) – do wykorzystania Załącznik nr 4 do SWZ. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę:
5.1. żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w
ROZDZIALE IX SWZ,
5.2. warunek określony w ust. 2 pkt 2.1. będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców
występujących wspólnie posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej
zgodnej z przedmiotem zamówienia w zakresie w jakim będzie realizował usługi do których te uprawnienia są wymagane, innymi słowy, jeżeli do wykonania określonych czynności przez dany podmiot występujący wspólnie będzie wymagane posiadanie uprawnień to wówczas podmiot ten również będzie musiał wykazać się posiadaniem uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia,
5.3. warunek doświadczenia określony w ust. 2 pkt 2.2. musi spełniać w całości co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas wykonawca ten będzie zobowiązany wykonać zakres usług do realizacji których doświadczenie to jest wymagane, warunek ten nie może być potwierdzony przez podmiot trzeci ze względu iż kluczowe części zamówienia musi wykonać Wykonawca,
5.4. warunki w zakresie dysponowania osobami i zasobami technicznymi określone w ust. 2 pkt 2.3 i 2.4; mogą być spełnione z wykorzystaniem łącznego potencjału Wykonawców występujących wspólnie, jeżeli Wykonawcy ci będą wykonywać usługi do wykonania których zasoby te są wymagane. Warunek w zakresie dysponowania osobami w ramach stacjonarnej obsługi musi być spełniony przez Wykonawcę a nie na zasadzie udostępnienia przez podmiot trzeci ze względu na zastrzeżenia wykonania kluczowych części przez Wykonawcę.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z uwzględnieniem postanowień w Rozdz. X ust. 6 SWZ.
Uwaga: w związku iż Zamawiający w Rozdz. III ust. 5 zastrzegł wykonanie kluczowych części przedmiotu zamówienia (stacjonarna ochrona osób i mienia) do osobistego świadczenia przez Wykonawcę, możliwość posługiwania się zasobami innych podmiotów na potrzeby spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, może dotyczyć jedynie zakresu wykraczającego poza kluczowe części (przewidziane dla Wykonawcy). Wówczas części zamówienia nie będące kluczowymi, będą mogły być wykonywane przez podmiot udostępniający zasoby w charakterze podwykonawcy, dotyczyć to może w szczególności świadczenia obowiązków w ramach grup interwencyjnych.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w Postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 1),4),5),7),8) ustawy Pzp.
8. Jeżeli zdolności podmiotu, o którym mowa w ust. 7, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę
warunków udziału w Postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,
Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
8.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
8.2. wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w Postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie Postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
11. Jeżeli wobec Wykonawcy, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w Postępowaniu, nie składa podmiotowych środków dowodowych lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w Postępowaniu.
12. Zamawiający będzie kontynuował procedurę ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w ust. 11, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w Postępowaniu, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
13. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w ust. 2 na podstawie oświadczeń
i dokumentów, jakie Wykonawca lub Wykonawcy będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą i na
wezwanie Zamawiającego. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione są w rozdz. X SWZ.
14. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wystarczające jest złożenie
oświadczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem X SWZ
A. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty:

1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ;
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z Ofertą, składa także:
3.1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
3.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy);
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą:
4.1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
4.2. Oświadczenie – art. 117 ust. 4 PZP;
4.3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);

B. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć na wezwanie Zamawiającego:
1. Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, które potwierdzają brak podstaw do wykluczenia:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy – Grupa kapitałowa – Załącznik nr 6 do SWZ;
1.2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego;
1.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
1.4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
1.5. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

2. Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
2.2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej;
2.3 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat;
2.4 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego;
2.5. wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z rozdziałem III pkt. 13 SWZ:
a. W celu potwierdzenia zgodności ubioru pracowników świadczących usługi ochrony z wymogami określonymi w Rozdziale III ust. 3 SWZ Wykonawca, złoży wraz z ofertą, jako przedmiotowe środki dowodowe zdjęcia lub innego rodzaju wizualizacje stroju pracowników ochrony.
b. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
c. Przepisu ust. b. nie stosuje się, jeżeli oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia Postępowania.
d. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
e. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
f. Przedmiotowe środki dowodowe mają być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z rozdziałem III pkt. 13 SWZ:
pkt a.:
Ubiór pracowników świadczących usługi ochrony z wymogami określonymi w Rozdziale III ust. 3 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł brutto.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdziałem X SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektem Umowy §13

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System dostępny pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.