eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi ognioodpornych stalowych wraz z wykonaniem prac związanych z ich montażem w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37 .Numer sprawy:DPS-2-III-231/1/2010 z dnia 6.05.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi ognioodpornych stalowych wraz z wykonaniem prac związanych z ich montażem w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37 .Numer sprawy:DPS-2-III-231/1/2010 z dnia 6.05.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ .
Numer ogłoszenia: 110179 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi ognioodpornych stalowych wraz z wykonaniem prac związanych z ich montażem w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37 .Numer sprawy:DPS-2-III-231/1/2010 z dnia 6.05.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 10 szt drzwi ognioodpornych stalowych o odporności ogniowej EI30 posiadające certyfikat zgodności wraz z wykonaniem prac związanych z ich montażem w budynku DPS Nr 2 zgodnie z załącznikami do SIWZ nr 2 - szczegółowy kosztorys nakładczy i nr 3 - projekt montażu drzwi ogniodpornych. Termin realizacji zamówienia - 16.07.2010r. Zamówienie powyżej 14 000 euro , a poniżej progów unijnych. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej , nie będzie ustanawiać dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówieia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Osoby uprawnione do kontaktów z Zamawiającym :p.Anna Jędrychowicz -gł. ksieg. ,p.Grażyna Klimowicz - kier.sekcji , od poniedziałku do piątku w godz:7:00-15:00. Oświadczenia ,wnioski , zwiadomienia oraz informacje Zamawijący i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie lub faksem .Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem każda ze stron potwierdza niezwłocznie na żądanie drugiej ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie obowiazuje wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane wyżej dokumenty należy przedstawic w formie oryginału lub kserokopii , która musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-200 Tomaszów Maz. ul.Jana Pawła II 37 Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 97-200 Tomaszów Maz. ul.Jana Pawła II 37 Sekretariat Domu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.