Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490432/01 - Wynik z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b92c817-32dc-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Nadzór inwestorski - Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b92c817-32dc-11ef-8a31-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e
Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Szczegółowe wymagania zawarte w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego (INI) w specjalności:
• konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń,
• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń,
nad robotami budowlanymi i realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim”.
Szczegółowy zakres nadzorowanego zadania wynika z dokumentacji:
a) projekt techniczno – wykonawczy - branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa,
b) projekt techniczno - wykonawczy - branża elektryczna,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna,
d) przedmiar robót – branże: architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna,
e) SWZ wraz z załącznikami w tym projektem umowy.
Nadzorowane zadanie jest dofinansowane przy udziale środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów prawa w tym przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej,
b) dokumentacji technicznej nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje)
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót wraz
z załącznikami i udzielonych odpowiedzi Zamawiającego (dalej: SWZ),
d) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych,
e) umowy o dofinansowanie i zasad dofinansowania,
f) wymagań Zamawiającego.
Dokumentacja techniczna, SWZ na wybór Wykonawcy robót budowlanych znajdują się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a665d3f-1d9d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f w postępowaniu na Modernizację windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1, Oferowana cena – 60%
2. Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował
i skieruje do realizacji zamówienia:
a) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń, oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego (pełniącą jednocześnie funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie) .
Dopuszcza się spełnianie powyższego przez tę samą osobę.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, uznaje uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
Na potwierdzenie: oświadczenie zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – wzór załącznik nr 1 do SWZ– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. a) i b) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia w/w terminu, poprzez stosowne aneksowanie umowy, w przypadku: wydłużenia Wykonawcy Robót terminu zakończenia zadania lub przesunięcia terminu odbioru końcowego zadania lub wydłużenia procedury odbioru zadania, nad którym nadzór będzie sprawowany. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma prawa odmówić wydłużenia okresu pełnienia nadzoru inwestorskiego.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie
w formie pisemnego anek¬su, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment: macerator do pieluch, macerator do kaczek i basenów, myjnia (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Łóżka, leżanki, materace, szafki szpitalne.
- Zagospodarowanie odpadów zbieranych przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Wieszaki kroplówkowe, podnośniki, nosidła, wózki i fotele prysznicowe (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment: Urządzenia medyczne różne - aparat EKG, kardiomonitor (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia: Wyroby medyczne różne: Parawan Stojak na kroplówki Stolik zabiegowy Koncentrator tlenu Inhalator (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 ...
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi dojazdowej nr 3 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: "Budowa 3 klas lekcyjnych..."
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa ulicy Kokotek w Rudzie Śląskiej"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji "Budowa kanalizacji sanitarnej dla rejonu wsi Stara Wieś - Etap III"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaszenia pałacu oraz rozbudową oranżerii w ramach zadania pn. "Park Książęcy Zatonie realizowany w ramach projektu "Uatrakcyjnienie Związku Parków""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.