eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zajęcia z instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Biskupiec: Zajęcia z instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu
Numer ogłoszenia: 110231 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68939 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia z instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności pokryć: koszty organizacji zajęć koszty materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia Uczestnicy zajęć w trakcie realizacji muszą mieć zapewnione warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Oferent zobowiązuje się: prowadzić zajęcia zgodnie z zasadą równych szans, prowadzić zajęcia w ustalonym terminie, przygotować materiały pomocnicze dla uczestników projektu z uwzględnieniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informować uczestników na zajęciach o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostarczyć pełną dokumentację wymaganą przez Zamawiającego w terminie 7 dni od zakończenia zajęć, wypełnić ankietę ewaluacyjną, w której ocenia zrealizowane przez siebie zajęcia, uczestników zajęć oraz organizację zajęć na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych wśród uczestników, wypełniać dokumentację z warsztatów: dziennik zajęć i inne wymagane dokumenty. Poprzez 1 godzinę trwania zajęć Zamawiający rozumie godzinę szkoleniową. Podane w każdej części ilości godzin są ilościami szacowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna liczna godzin, uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od zleconej ilości godzin Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Liczba uczestników wszystkich zajęć łącznie: 100 osób. Rekrutację prowadzi Zamawiający. Rekrutacja odbywać się będzie cyklicznie. Z Wykonawcą wybranym w każdej części zamówienia zostanie podpisana umowa zlecenie. Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego wspólnie z Wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: zapewnienie materiałów dydaktycznych; opracowanie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu zajęć. Zmiana harmonogramu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmianę harmonogramu należy zgłosić nie mniej niż 7 dni roboczych przed planowaniem zmiany; W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: informowania uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,; stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu. Wzór logotypu projektu zostanie udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych, których treść zostanie skonsultowana z Zamawiającym. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu zajęć, program zajęć oraz dziennik zajęć; oryginały ankiet ewaluacyjnych; sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć zawierających m.in. liczbę uczestniczących osób (z uwzględnieniem podziału na kobiety i mężczyzn), czas, miejsce szkolenia, liczba godzin teoretycznych i praktycznych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie udzielone w związku z umową o dofinansowanie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2, Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej , Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Instruktor informatyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inwestycyjne Progres Anna Bielska, ul. Bolka i Lolka 20J/2, 10-696 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.